http://yle.fi/musiikki/c-puoli/jukka-haarma-the-beatles-aivan-liian-aliarvostettu-live-bandi
No, Irwinin ja Vexin kommentti vain vahvistaa asian
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288351490113.html
Aliarvostettu livebändi?
8
206
Vastaukset
- dhönni
Beatles rokkasi kuin hirvi. Suomalainen pop poikabändi balladi käsitys on väärä.
- Vaahtera
Beatles oli ja on edelleen vain yksinkertaisesti maailman paras bändi ikinä!
- Mozart
Beatlesit olivat kamalia tunareita soittajina. No ehkä Macca oli hyvä basisti, muttei mikään virtuoosi. Lennon ja Harrison ovat kamalia kitaristeja.
- eläppäs nyt!
Eläppäs,eläppäs nyt nappula! Korjaappas tuo lapsus nyt nappula: Macca ON hyvä basisti. Eikä Lennon ollut kitaristi vaan lauluntekijä, tyylitaituri Harrison oli SE kitaristi.
- xxxxcccccf
Sitäpaitsi, vaikka parempia löytyykin, niin Beatles on bändien kivijalka.
perustyyppi, johon kaikkea verrataan.
- fasaani
Vaahtera textaa asiaa, vaikka syksy riisuikin lehtensä pois.
- niinjdttt
Voi kuule ! Kyllä ne pojat soittaa osas, mutta:
1. Hampurissa ne oli ihan vitun väsyneitä
2. Hampurista ei ole hyvälaatuista tallennetta.
3. Menestysvuosina fanit kirku ja monitoreja ei ollut keksitty, joten mitään ei kuulunut.- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxw
Pariisin youtubetallenne 1964 on kadonnut, mutta mont muutkin verevää esitystä löytyy.
Parhaita on tukholman drop in ohjelma 63
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876