21v teiniäitikö?

plöpi

Olen 21v ja haaveilen lapsesta. Olemme avopuolisoni kanssa olleet yhdessä nyt 5 vuotta ja hän valmistuu merikapteeniksi nyt talveksi. Itse opiskelen socionomiksi toista vuotta. Käyn töissä ja meillä on pari vuotias koira. Olemme asuneet yhdessä 3 vuotta ja ei ole ollut isompia riitoja koskaan.
Olen nyt oikeasti harkinnut että jos hankittais se lapsi tässä vaiheessa, nyt kun elämä on juuri alkamassa. Emme ryyppäile vaan ollaan yleensä kotona tai koiraharrastuksissa. Oma äitini sai minut 23 vuotiaana mutta isosiskoni 21 vuotiaana. Avopuolisoni vanhemmat sai hänet 32 vuotiaana.
Periaatteessa olemme valmiit lapsen tuloon, mutta kuitenkin epäillyttää koska aina kun etsin suomi24 sivustoa päädyn teiniäidit ja -isät sivulle. Enhän periaatteessa ole teini enään ja olen elättänyt itseni 16 vuotiaasta asti. Ehkä en kuitenkaan ole valmis jos en tunne olevani aikuinen? Verrattuna esim luokkakavereihin tunnen olevani ehkä 30 vuotiaaksi.. :D
Mitä mieltä olette? Olemmeko valmiit lapseen?

5

416

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh..

21-vuotias ei enää ole teini.

Niin kauan kun pitää kysyä mielipidettä raskauden suunnitteluun ei ole siihen valmis.

OT; se on enää, ei enään.

• wrrr

ehtii myöhemminkin. nauttikaa nuoruudesta ja koiraharrastuksista vauvan tulon jälkeen ei enää oikeen ehdi

• 23v.

Itse täytän kohta 23 vuotta ja elokuussa sain ensimmäisen lapsen. Tuntui kyllä että en ole valmis äidiksi mutta kun vauva syntyi ni Se tunne on vaan kasvanut päivä päivältä että olen kuitenkin valmis äidiksi. Lapsen isä jätti mut kun raskaaksi tulin. En tiedä oliko Se Se syy. Mutta me olimme niin onnellisia siihen asti kun sanoin sitten sille että olen raskaana ni kaikki loppu ihan Yks kaks. On nuo jotkut miehet vaan niin renttuja.

• 23v.
        23v. kirjoitti:

Itse täytän kohta 23 vuotta ja elokuussa sain ensimmäisen lapsen. Tuntui kyllä että en ole valmis äidiksi mutta kun vauva syntyi ni Se tunne on vaan kasvanut päivä päivältä että olen kuitenkin valmis äidiksi. Lapsen isä jätti mut kun raskaaksi tulin. En tiedä oliko Se Se syy. Mutta me olimme niin onnellisia siihen asti kun sanoin sitten sille että olen raskaana ni kaikki loppu ihan Yks kaks. On nuo jotkut miehet vaan niin renttuja.

Nyt olen niinku yksinhuoltaja äiti ja kaipaan sitä toista aikuista tähän meidän kanssa.

• klllkk

Turhaan täältä kyselet, vain te itse voitte tietää oletteko valmiita. Itse kuitenkin veikkaan ettette ole, jos olet vielä noin epävarma. Ja ihan pianhan on koulutkin käytynä, jos vain siihen asti viitsisitte odottaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      732
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      690
    3. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      24
      632
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      627
    5. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      614
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      609
    7. 42
      554
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      521
    9. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    10. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      515
    Aihe