Ystäväni kuollessa yksikään juopporetku ei"ehtinyt" tulla häntä tapaamaan sairaalaan.hänen kuoltuaan hautajaisiin ei myöskään saapunut kukaan.jälkeen päin kiersi hurjia huhuja hänestä ja muka juomavelkoja jäi paljon.tiedän että totuus oli toinen..hän oli kiltti ja herkkä ihminen.silti porukka hänet hylkäsi,vain käytti hyväksi.kiitos raittiista päivästä.
"tosi"ystävät..
5
146
Vastaukset
- Doris Koskenkorva
Sairaalareissut ja hautajaiset raskaita tilanteita. Alkoholistit useinkin hyvin herkkiä ihmisiä. Sekin, että sairaalaan tai hautajaisiin ei kovin kännissä ole tapana mennä, isompi projekti kuivattaa itsensä siihen kuntoon, että pystyy lähtemään. En nyt tarkoita katkaisemista, sitä, että on henkisesti sinä kunnossa, että pystyy menemään.
Hautajaisissa muuten usein monilla henki haiskahtaa, ihmiset ottavat rohkaisua ennen niitä. Ite muistan yhen ujon ukkelin, joka ei paljoa viinaa käyttänyt, mutta hautajaisiin se aina meni alkon kautta.
Kentällä tahtoo raha-asiat mennä sekaisin, varmaan kaikki velkaa kaikille.
Viitaten ensimmäiseen kappaleeseen, ei se, että juopottelee, tarkoita mitenkään, että ihminen olisi ilkeä, kaks ihan eri asiaa.- feikin feikkikö..
"Doris koskenkorva",olen itse loppuelämäni toipuva alkoholisti.tajusin viime tipassa kuinka sairas oma maailmani oli.onneksi jäi paljon kokematta.enkä halua hetkeäkään takaisin.en tiedä oletko oikeasti doris eli nainen mutta sen olen tajunnut että naiset ovat tässä porukassa vain hyödyke ja hyvin halveksittuja.tämä pois nukkunut ystäväni kohteli mua aina kunnioituksella kuten minä häntä.tuin häntä kun hän sitä tarvitsi ja hän mua.on niin monta tapaa olla alkoholisti ja hän oli sydämellinen ja rehellinen.tulen aina arvostamaan häntä.
- Jalmari Jaloviina
feikin feikkikö.. kirjoitti:
"Doris koskenkorva",olen itse loppuelämäni toipuva alkoholisti.tajusin viime tipassa kuinka sairas oma maailmani oli.onneksi jäi paljon kokematta.enkä halua hetkeäkään takaisin.en tiedä oletko oikeasti doris eli nainen mutta sen olen tajunnut että naiset ovat tässä porukassa vain hyödyke ja hyvin halveksittuja.tämä pois nukkunut ystäväni kohteli mua aina kunnioituksella kuten minä häntä.tuin häntä kun hän sitä tarvitsi ja hän mua.on niin monta tapaa olla alkoholisti ja hän oli sydämellinen ja rehellinen.tulen aina arvostamaan häntä.
Ja taas.
Kun nyt kerran olet sairas, miksi hitossa kieltäydyt parantumasta ? Täysin käsittämätöntä, että joku uskonlahko jankuttaa elinikäisestä toipumisesta sairaudesta, josta voi parantua. Ihan samaa jargonia, kuin jehovilla kieltäytyminen verensiirrosta, tai katolisten suhtautuminen ehkäisyyn jne, täysin järjetöntä uskontofanatismia. - Anonyymi
feikin feikkikö.. kirjoitti:
Tuit häntä?
Kuitenkaan, et sinäkään vaivautunut hautajaisiin saakka.
- feikin feikkikö..
Tässä se hyväksikäyttö fakta.ystäväni sai ison perinnon ja siipeilijöitä löytyi.eivät surkimukset kyenneet edes soittamaan hänelle kun oli vielä puhekykyinen.tunne-elämän sairaus..ihminen ja hänen tekonsa kaksi eri asiaa.tekoihin voi vaikuttaa jos on tahtoa.apua kyllä saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638778Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541944
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191216