Haukiputaan vapaat vuokra asunnot

muuttaisin

Asuuko kukaan Ristonpolulla tai Ahmankujalla olevissa taloissa? Ovatko kuinka huonokuntoisia? Näkyy olevan useita vapaina ja halpoja ja asunnon tarvis olisi suuri.

14

2178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertsa1

      Ristonpolun talot on ainakin ulkokuoren ja pihojen osalta aivan hirveän näköisiä, en tiedä ovatko sisältä vastaavassa kunnossa.

    • asukas14

      ristonpolun taloissa yläkerran lattia narisee kivasti kävellessä, muuten näissä on ihan OK asua,, suuri olohuone/toinen makkari. pieni keittiö/toinen makuuhuone, vessa on hyvänkokoinen ja "sisävarasto" tilaa löytyy..

    • asunnonton

      Onko näissä asunnoissa home/kosteusvaurioita? Ihmetyttää kun noin paljon tyhjillään. Millaista porukkaa asuu, onko rauhattomia?

    • asukas14

      ei pitäisi olla home/kosteusvaurioita, tai ainakaan ei olla itse oltu kipeenä sen enempää kuin normaalisti (jos olisi homeesta johtuvaa).. rauhallista täällä nyt on asua kun kaikki narkit ja juopot saaneet häädön.. lapsiperheitä/yksinasuvia/lapsettomia pariskunta..

    • asunnottoman kaveri

      On se vaan aika järkyttävää että on niinkin paljon noita vapaita asuntoja ja ihmisiä on paljon ilman asuntoa täällä puttallakin. Miksi näin?

      • Ihme ja kumma

        Mitä kaverisi on tehnyt tai jättänyt tekemättä, ettei hänelle vuokrata asuntoa?


    • Elmar

      Hei! Itse olen asunut Ahmankujalla ja muutin pois, koska terveyteni alkoi reistailla. Asiasta en ole varma, mutta uskon, että ovat homeisia. Ainakin asumassani asunnossa haisi vähän ummettunut, ovet välillä turposi ja lattiat narisivat ja olivat vähän vinoja/kuprulla. Mulla tuli hengenahdistuskohtauksia, joten aluksi ajattelin, että olisiko astmaa, mutta ei ollut ainakaan kokeiden perusteella. Silmiä kuivasi ja kirveli, väsytti ja nenä oli aina aamuisin tukossa. Yöt nukuin ikkuna auki, etten tukehtuisi. Tämmöstä oireilua minulla oli. Uudessa asunnossa olen asunut muutaman kuukauden ja kaikki oireet ovat hävinneet, hyvä niin!

    • Asuin Ilveskujalla

      Kakarat ainakin siellä päin harrastivat pari vuotta sitten katoilla hyppimistä (myös auton katolla) taloyhtiön saunatiloihin murtautumista, pyykkien polttoa tupakeille sun muuta hauskaa. Yksi naapuri (istuu usein tupakilla ja riehuu humalassa) teki asumisestamme siellä helvettiä, enkä usko meidän olleen ainoita syypäitä, sillä talosta alkoivat muutkin asukkaat kaikota. . .

      Vähän semmoista se meininki siellä oli. En tiedä nykyään.

    • Mikä oikea syy???

      Miksi asuntoja ei vuokrata? Haukiputaalla on paljon muiden nurkissa majailevia asunnottomia ja aina sanotaan että ei ole vapaita asuntoja ja silti niitä on hieman joka puolella. Miksi siis asuntoja pidetään tyhjillään?

    • Lalli ja Kusti

      Hyviä asuntoja ja lisäksi mahtavan mukavia naapureita,missä olen aiemmin asunut, yhteihenki on hyvä kaikilla, ja ei ole "känniläisiä", mikä on hyvä asia.

    • miksi ?

      Terveyskeskuksen vieressäkin on tyhjillään monta asuntoa ??

      • rekieerie

        tupsulassa on rauhallista
        muuta tänne
        tv:Reiska


    • asdas

      Osa asunnoista on homeessa, ristonpolulla sekä karinpolulla mutta ei kaikki. Asumme täällä eikä ole moittimasta, oomme itte laittaneet kuntoon tätä ja hyvä on asua.
      Kyllä tänne nuita narkkeja on alettu vaan ikävä kyllä syytämään mutta tuskinpa nuo kauvaa täällä viihtyvät josseivät osaa käyttäytyä

    • muuttavainen

      mimmoista muuta porukkaa asuu ristonpolulla/karinpolulla ku narkkeja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1303
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      949
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      929
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      904
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      820
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      811
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      799
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      788
    Aihe