Aihe

Auton akkuja mikä liike edullisin?

volvo v70

Mikähän liike myisi edullisia auton akkuja. On akku lopuillaan. Kiitos vastauksista

33

5085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säästökuoppa

Mikä perheidylli sulla leikin alla? Onko kultainen noutaja?

• volvo v70

Menehän Säästökuoppa sinne Säästökuoppaan ottaan lääkkees. Siellä sinunkin lompakolle ehkä löytyy. Ainakin tärpättiä. Tai hae sossusta rahaa. Vaarallista olla noin pahassa kunnossa viestistä päätellen. Asialinjalla itse pyrin olemaan.

• Säästökuoppa
        volvo v70 kirjoitti:

Menehän Säästökuoppa sinne Säästökuoppaan ottaan lääkkees. Siellä sinunkin lompakolle ehkä löytyy. Ainakin tärpättiä. Tai hae sossusta rahaa. Vaarallista olla noin pahassa kunnossa viestistä päätellen. Asialinjalla itse pyrin olemaan.

Vittu perhekeikkejä sinä pyrit leikkimään. Siitä on asialinjalla olo kaukana. Säästis on hyvä kauppa, kun katsoo vähän mitä ostaa. No aika paljon myyvät passkaa, jos erehtyy vaikka jotain erästelyvaatteita tai vaatteita ostamaan. Sieltä se sinäkin taidat evääsi ja tarjouskaljat hakea? Itseni pitäisi enemmän käyttää säästistä, mutta olen huomannut, että aika monesti mulkkuja tyyppejä tulee siellä vastaan, kun Junttilan suosii näitä tuulipukukansan kauppoja. Mutta kyllä sinä voit akun ostaa säästiksestä.

• Asiakas alusta

Oulun akkutalo Toppilassa paraspalvelu ja hintalaatu kohdallaan

• Säästökuoppa

Mikä paras palvelu se on, kun turhakkeita röhnöttää riskiä vasten liuta ja yksinkertainen ostotapahtuma kestää liian kauan näiden turhakkeiden tyhmiä kysellessä.

• Akun ostaja

Eipä ollut viimeksi enään palvelu kohdillaan, eikä hintakaan, Samanlaisen akun sain 30 euroa halvemmalla muualta ja nopeammin.

• auto arska

Jos edullista etsit, ei kannata todellakaan mistään akkuliikkeestä/varaosaputkasta hakea.

Halvallahan ei mitään tunnettua merkkiä saa, mutta esim puuilosta ruskosta saa hinta/laatu suhteeltaan ok akkuja, kuten myös jo mainitusta säästökuopasta.

• detroitista löytyy

akkutalo toppila.

• jesens

Autoliitosta halvimmin
        Ja tulevat kotiin vaihtamaan akun.
        tv:Jäsen

• 32222222

säästiksen akut jopa kalliimpia kuin akkutalossa ja vanha totuushan on että viisas ei osta halvinta.

• Onneksi on Ollikainen

Jos akulla pn 2v takuu, se on sama mistä sen ostaa.

• Amies

Biltemasta 62Ah akku 64,90e - 4 vuoden takuu.

• volvo v70

Tietenkin ostan laatumerkin. Banner akku yksi vaihtoehto. Muitakin on listattuna. Kärkkäisellä vaan Banner akku 110 € Jostain liikkeestä muistaakseni samaisen akun sai halvemmalla. Vaan en muista mistä. Eipä tässä niin hirvee hätä. Kunhan pakkasille kerkiin ostaa

• bgfbfvgd

Odyssey on laatumerkki (näkyy myös hinnassa):
        www.aam.fi/files/file/Odyssey akut yleisesite FI.pdf

• super power s

miten olis salama akku ?

• volvo v70

Joo ihan hyvä vaihtoehto salama akkukin

• kanta-asiakas

suosittelen Akkutaloa Toppilassa, palvelu ja takuu pelaa, vaihtavat vieläpä samaan hintaan sen akun autoosi heti.

• Järki kätöseen

Akkutalo on ihan perseestä oleva kepulaisen pytinki. Osta jostakin Halpa Hallista se akku - tai marketista. Sen vaihtamiseen menee 5 min.

• aokalksoiaski
        Järki kätöseen kirjoitti:

Akkutalo on ihan perseestä oleva kepulaisen pytinki. Osta jostakin Halpa Hallista se akku - tai marketista. Sen vaihtamiseen menee 5 min.

Riippuu auton merkistä,
        osaako itse vaihtaa?
        Ei ole enää helppoa ku heinänteko nykyautoissa.
        Joistakin ei saa kenkiä irrottaa ollenkaan,pitää
        syöttää virtaa tupakansytyttimestä vaihdon ajan.

• Anonyymi
        Järki kätöseen kirjoitti:

Nimimerkkien takaa helppo arvostella. Ei uskalleta omalla nimellä.
        Itse olen aina saanut parasta palvelua Akkutalosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimimerkkien takaa helppo arvostella. Ei uskalleta omalla nimellä.
        Itse olen aina saanut parasta palvelua Akkutalosta.

Hyvä tuote ja saatavuus sekä asiakaspalvelu= sopiva hinta.

• 10 + 19

Volvon akkujahan saa alk. 99 eur, etu ainakin asiakkaille.

• Anonyymi

Mistä saa halpoja volvon s60 d3 akkuja?

• niinih

Akkutaloa Toppilassa voi suositella vain, jos haluaa suhteellisen kusipäistä asiakaspalvelua.

• Sama-se-mistä

Joku Tokmanni. Akkutalo ihan yliarvostettu paska.

• krekila

akku talo

• ei-ikinä-akkutaloon

Akkutaloa kehuttu ja suositeltu. Tänään kävin akkua kyselemässä ja kyllä palvelu ja ammattitaito rypee niin pohjamudissa että jäi akku ostamatta. Ensin saa jonottaa kassalle 15 min, sitten kun kerron auton tiedot niin kysytään kuinka leveä akku on. Sitä kun en sattunut tietämään niin sitten ohjattiin pihalle odottamaan että joku tulee tarkistamaan millainen akku autoon käy. Odottelin n. 10 min, ja huomasin että osa työntekijöistä on siellä viihdyttämässä toisiaan vaikka autoja oli jonoksi asti. Ja hitaasti kävi akun vaihto ammattilaisilta kun tuossa ajassa jono ei lyhentynyt. Päätin vaihtaa liikettä. Jos ei tänä päivänä pystytä auton tiedoilla myymään oikeaa akkua niin saa minun puolesta tuollaset putiikit laittaa lapun luukulle.
      Ajelin Akkutalolta Oulun Akkuun ja siellä kerroin auton tiedot ja sain saman tien akun. Ei tarvinnut kenenkään käydä kurkkimassa konepellin alle ja mittailla akun kokoa. Voi olla että akkutalossa on halvemmat hinnat mutta palvelu ja ammattitaito siellä on sitä luokkaa että mielellään maksan jollekkin osaavalle vähän enemmän.
      Akkutalo: 25min ja vi**tuskäyrä huippulukemiin eikä akkua mukaan
      Oulun Akku: 5min ja uusi akku mukaan (akun vaihdoin itse kun en jaksanut vaihtoa jäädä odottamaan ja osaan sen itsekin tehdä).

• Hurpo

Tänään kävin itsekin Akkutalossa Toppilassa kysymässä hintoja ja todella tympeä palvelu oli.

• 50_v_tehnyt_laatukauppaa
        Hurpo kirjoitti:

Tänään kävin itsekin Akkutalossa Toppilassa kysymässä hintoja ja todella tympeä palvelu oli.

On sinulla ollut huono hetki tai muuta on tapahtunut. 29.6.2018 samaisessa Akkutalossa kävin ja sain todella asiantuntevaa palvelua. Aloitin asian tervehtimällä sisällä olevaa porukkaa ja menin kahville. Siihen sitten saapui henkilökuntaan kuuluva itse omista kysyen, miten voi palvella. Selitettyäni tarpeen hän pyysi minua tulemaan perässä, esitteli vaihtoehdot ja niistä tein valinnan. Akku tarkistettiin kuormittamalla, tehtiin paperityöt ja lopuksi kädenpuristus.
        Minusta tuossa ei mennyt mikään huonosti saati pieleen. Olihan tuolla asiakkaita, vaikka kuinka paljon, mutta kaikki huomioitiin.

En lähtenyt kysymään "hintaa", vaan tulin liikkeeseen kysymään sopivaa akkua. Ja vasta sen jälkeen oli arvioitavana oliko hinta minulle sopiva.

Miksi te lähdette hintaa kysymään? Kysytte tuotetta ja mikä teille kulkuneuvoon parhaiten sopisi ja siitä se lähtee sopuisa ratkaisu.

Jos haluaa itsepalvelua ym niin silloin voi mennä vaikka biltemaan ( pelkkä esimerkki), jossa ette saa mitään tuotepalvelua. Saatte tasan tarkkaan sen, mitä tuoteselosteessa sanotaan. Olen senkin joskus kokeillut ja melkoisen epävarma tuntuma tuli.

Niin - tämä ei sitten ollut mikään maksettu mainos Akkutalolle, mutta pitäisi meidän asiakkaana huomioida ihmisten kapasiteetti suoriutua toiminnoista ja sen tein. Ehkä sen vuoksi sain miestäni hyvin kotoisan kohtelun.

Sanoisinko että "metsä vastaa kuten sinne huudetaan".
        Makuja on monta, ja tämä oli eräs niistä.
        Akkutalossa mielestäni huomioidaan myös kokonaisuus ja että asiakas saa mahdollisimman kokonaisvaltaisen tiedon mitä on hankkimassa ja miten artikkelia on hyvä hoitaa.

Kuka voi muuta sanoa? Ärripurrina kauppaan meneminen pilaa heti "hegemonian". Se liike on ollut olemassa jo 50 vuotta, joka omalta osaltaan kertoo, ettei kovinkaan huithapelia ole homma ollut.

• Anonyymi
        Hurpo kirjoitti:

Hurpo taitaa olla niin sanottu "hankala asiakas". Ei taatusti tervehdi saapuessa, tai lähtiessä henkilökuntaa. Yrittää tingata akun hinnasta, ja kun hinta ei laske, niin lapsellinen kiukuttelu alkaa. Hurpon kaltaisia asiakkaita kohtaa onneksi itse vain noin kerran viikossa, ja pyrin aina hankkiutumaan heistä eroo mahdollisimman nopeasti. Ärsyttävä ihmistyyppi.

• etsintöjä

kalervon keitaasta saattaisi löytyä.

• Kullervokalervo

Entisenä kalervontien estyneenä voisin kertoa että jättäkää rauhaan. Väkivalta on väärin.

• Anonyymi

Akkutalosta oon ostanut ja hyvä palvelu. Edulliset akut ja vaihtavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      14221
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3785
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      2381