Auton akkuja mikä liike edullisin?

volvo v70

Mikähän liike myisi edullisia auton akkuja. On akku lopuillaan. Kiitos vastauksista

49

20280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakas alusta

      Oulun akkutalo Toppilassa paraspalvelu ja hintalaatu kohdallaan

      • Säästökuoppa

        Mikä paras palvelu se on, kun turhakkeita röhnöttää riskiä vasten liuta ja yksinkertainen ostotapahtuma kestää liian kauan näiden turhakkeiden tyhmiä kysellessä.


      • Akun ostaja

        Eipä ollut viimeksi enään palvelu kohdillaan, eikä hintakaan, Samanlaisen akun sain 30 euroa halvemmalla muualta ja nopeammin.


      • Anonyymi

        Ehdottomasti näin!


      • Anonyymi
        Säästökuoppa kirjoitti:

        Mikä paras palvelu se on, kun turhakkeita röhnöttää riskiä vasten liuta ja yksinkertainen ostotapahtuma kestää liian kauan näiden turhakkeiden tyhmiä kysellessä.

        Kysyvä ei tieltä eksy,tieten huomioon ottaessa asiakkas määrän,Olen niin monta kertaa mennyt teknolokiaa myyvät,ynnä sanoisin kaikki oulussa myyvät liikkeet,puputtavat ihmisten kanssa vaatetuksen perusteella,huomioiden että yli puolen tunnin lätinä ei kauppoja tuonut,sitä vastoin työ vaatteissa tai verkkari housuiset ostavat,tietäen mitä tarvitsevat,tämän päivän teknologia antaa mahdollisuuden tutkia jo kotona mitä tarvitsee.Koittakaa kääntää asiointinne toisinpäin jospa käsityksenne muuttuisi,ja kokeilkaa pukeutumista,tehkää se samaan liikkeeseen,useammin,ostakaa verkkareissa mitä tarvitsette,ja puku päällä käytte vain kyselemässä.Yksityis yrittäjällä myös vastuuta enemmän myös pavelusta tulee heti kuin kulovalkeaa jos jotain ei palveltu niinkuin hän mielestään ansaitsi?Miettikääpä


      • Anonyymi

        Huonoa palvea.
        Ei kiitos sinne koskaan


    • auto arska

      Jos edullista etsit, ei kannata todellakaan mistään akkuliikkeestä/varaosaputkasta hakea.

      Halvallahan ei mitään tunnettua merkkiä saa, mutta esim puuilosta ruskosta saa hinta/laatu suhteeltaan ok akkuja, kuten myös jo mainitusta säästökuopasta.

      • Anonyymi

        Epäilempä,paljon ostanut,tuntien pohjoismaisen hinnaston,siihen liittyen palvelu,Akkutalo Oulu,vetää pisimmän korren,kaikista tuntemistani palvelu yms.huom!ottaen.Jos tästä erimieltä,pitää katsoa itseään peiliin


    • detroitista löytyy

      akkutalo toppila.

      • jesens

        Autoliitosta halvimmin
        Ja tulevat kotiin vaihtamaan akun.
        tv:Jäsen


      • Anonyymi
        jesens kirjoitti:

        Autoliitosta halvimmin
        Ja tulevat kotiin vaihtamaan akun.
        tv:Jäsen

        Totta siinä suhteessa että palvelu pelaa,mutta hintoja ei pidä sekoittaa,ALiiton palveluun,ostavat palvelun lähimästä,palvellen asiakasta nopeiten,ja se myös tarkoitus,Suomi on välimatkojen puolesta,kuin kaikki pohjoismaat,pitkien taipaleiden maita,mielestäni jos ei mikään vaikeus joku korja itse ja ostaa,niin ne joilla tosi tarve taipaleen takana matkan jatkamiseksi,ovat mielestäni etusijalla,vaikkakin odottavan aika aina pitkä


    • 32222222

      säästiksen akut jopa kalliimpia kuin akkutalossa ja vanha totuushan on että viisas ei osta halvinta.

      • Onneksi on Ollikainen

        Jos akulla pn 2v takuu, se on sama mistä sen ostaa.


    • Amies

      Biltemasta 62Ah akku 64,90e - 4 vuoden takuu.

    • volvo v70

      Tietenkin ostan laatumerkin. Banner akku yksi vaihtoehto. Muitakin on listattuna. Kärkkäisellä vaan Banner akku 110 € Jostain liikkeestä muistaakseni samaisen akun sai halvemmalla. Vaan en muista mistä. Eipä tässä niin hirvee hätä. Kunhan pakkasille kerkiin ostaa

      • bgfbfvgd

        Odyssey on laatumerkki (näkyy myös hinnassa):
        www.aam.fi/files/file/Odyssey akut yleisesite FI.pdf


    • super power s

      miten olis salama akku ?

      • volvo v70

        Joo ihan hyvä vaihtoehto salama akkukin


    • kanta-asiakas

      suosittelen Akkutaloa Toppilassa, palvelu ja takuu pelaa, vaihtavat vieläpä samaan hintaan sen akun autoosi heti.

      • Järki kätöseen

        Akkutalo on ihan perseestä oleva kepulaisen pytinki. Osta jostakin Halpa Hallista se akku - tai marketista. Sen vaihtamiseen menee 5 min.


      • aokalksoiaski
        Järki kätöseen kirjoitti:

        Akkutalo on ihan perseestä oleva kepulaisen pytinki. Osta jostakin Halpa Hallista se akku - tai marketista. Sen vaihtamiseen menee 5 min.

        Riippuu auton merkistä,
        osaako itse vaihtaa?
        Ei ole enää helppoa ku heinänteko nykyautoissa.
        Joistakin ei saa kenkiä irrottaa ollenkaan,pitää
        syöttää virtaa tupakansytyttimestä vaihdon ajan.


      • Anonyymi
        Järki kätöseen kirjoitti:

        Akkutalo on ihan perseestä oleva kepulaisen pytinki. Osta jostakin Halpa Hallista se akku - tai marketista. Sen vaihtamiseen menee 5 min.

        Nimimerkkien takaa helppo arvostella. Ei uskalleta omalla nimellä.
        Itse olen aina saanut parasta palvelua Akkutalosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkkien takaa helppo arvostella. Ei uskalleta omalla nimellä.
        Itse olen aina saanut parasta palvelua Akkutalosta.

        Hyvä tuote ja saatavuus sekä asiakaspalvelu= sopiva hinta.


      • Anonyymi

        Totta turiset


      • Anonyymi
        aokalksoiaski kirjoitti:

        Riippuu auton merkistä,
        osaako itse vaihtaa?
        Ei ole enää helppoa ku heinänteko nykyautoissa.
        Joistakin ei saa kenkiä irrottaa ollenkaan,pitää
        syöttää virtaa tupakansytyttimestä vaihdon ajan.

        Totta


      • Anonyymi
        Järki kätöseen kirjoitti:

        Akkutalo on ihan perseestä oleva kepulaisen pytinki. Osta jostakin Halpa Hallista se akku - tai marketista. Sen vaihtamiseen menee 5 min.

        Joo osta mitä vain halpa-hallista pattereissa ei edes vuosi lukua,minkä ikäisistä kysymys.Autossakin minulla xenonit,joissa.neljän vuoden takuu,maksavat hieman enemmän kuin muissa liikkeissä mutta takuu kattaa sen mitä lupaa,kokenut itse,halpaa ja hyvää ei ole eikä tuskin tulee olemaankaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkkien takaa helppo arvostella. Ei uskalleta omalla nimellä.
        Itse olen aina saanut parasta palvelua Akkutalosta.

        Myös minä!


      • Anonyymi
        aokalksoiaski kirjoitti:

        Riippuu auton merkistä,
        osaako itse vaihtaa?
        Ei ole enää helppoa ku heinänteko nykyautoissa.
        Joistakin ei saa kenkiä irrottaa ollenkaan,pitää
        syöttää virtaa tupakansytyttimestä vaihdon ajan.

        Sehän on selvä suunnitteluvirhe, jos pitää sähköä syöttää akun vaihdon ajan! Ei muuta kuin kuluttajaihmiset asialle! Vaikka eivätpä taida olla kiinnostuneita. Kyrpiintyneitä työn paljoudesta jo muutenkin...
        Kirjoitti Wanha Autoteknikko.


    • 10 + 19

      Volvon akkujahan saa alk. 99 eur, etu ainakin asiakkaille.

      • Anonyymi

        Mistä saa halpoja volvon s60 d3 akkuja?


    • Sama-se-mistä

      Joku Tokmanni. Akkutalo ihan yliarvostettu paska.

    • krekila

      akku talo

    • ei-ikinä-akkutaloon

      Akkutaloa kehuttu ja suositeltu. Tänään kävin akkua kyselemässä ja kyllä palvelu ja ammattitaito rypee niin pohjamudissa että jäi akku ostamatta. Ensin saa jonottaa kassalle 15 min, sitten kun kerron auton tiedot niin kysytään kuinka leveä akku on. Sitä kun en sattunut tietämään niin sitten ohjattiin pihalle odottamaan että joku tulee tarkistamaan millainen akku autoon käy. Odottelin n. 10 min, ja huomasin että osa työntekijöistä on siellä viihdyttämässä toisiaan vaikka autoja oli jonoksi asti. Ja hitaasti kävi akun vaihto ammattilaisilta kun tuossa ajassa jono ei lyhentynyt. Päätin vaihtaa liikettä. Jos ei tänä päivänä pystytä auton tiedoilla myymään oikeaa akkua niin saa minun puolesta tuollaset putiikit laittaa lapun luukulle.
      Ajelin Akkutalolta Oulun Akkuun ja siellä kerroin auton tiedot ja sain saman tien akun. Ei tarvinnut kenenkään käydä kurkkimassa konepellin alle ja mittailla akun kokoa. Voi olla että akkutalossa on halvemmat hinnat mutta palvelu ja ammattitaito siellä on sitä luokkaa että mielellään maksan jollekkin osaavalle vähän enemmän.
      Akkutalo: 25min ja vi**tuskäyrä huippulukemiin eikä akkua mukaan
      Oulun Akku: 5min ja uusi akku mukaan (akun vaihdoin itse kun en jaksanut vaihtoa jäädä odottamaan ja osaan sen itsekin tehdä).

      • Hurpo

        Tänään kävin itsekin Akkutalossa Toppilassa kysymässä hintoja ja todella tympeä palvelu oli.


      • 50_v_tehnyt_laatukauppaa
        Hurpo kirjoitti:

        Tänään kävin itsekin Akkutalossa Toppilassa kysymässä hintoja ja todella tympeä palvelu oli.

        On sinulla ollut huono hetki tai muuta on tapahtunut. 29.6.2018 samaisessa Akkutalossa kävin ja sain todella asiantuntevaa palvelua. Aloitin asian tervehtimällä sisällä olevaa porukkaa ja menin kahville. Siihen sitten saapui henkilökuntaan kuuluva itse omista kysyen, miten voi palvella. Selitettyäni tarpeen hän pyysi minua tulemaan perässä, esitteli vaihtoehdot ja niistä tein valinnan. Akku tarkistettiin kuormittamalla, tehtiin paperityöt ja lopuksi kädenpuristus.
        Minusta tuossa ei mennyt mikään huonosti saati pieleen. Olihan tuolla asiakkaita, vaikka kuinka paljon, mutta kaikki huomioitiin.

        En lähtenyt kysymään "hintaa", vaan tulin liikkeeseen kysymään sopivaa akkua. Ja vasta sen jälkeen oli arvioitavana oliko hinta minulle sopiva.

        Miksi te lähdette hintaa kysymään? Kysytte tuotetta ja mikä teille kulkuneuvoon parhaiten sopisi ja siitä se lähtee sopuisa ratkaisu.

        Jos haluaa itsepalvelua ym niin silloin voi mennä vaikka biltemaan ( pelkkä esimerkki), jossa ette saa mitään tuotepalvelua. Saatte tasan tarkkaan sen, mitä tuoteselosteessa sanotaan. Olen senkin joskus kokeillut ja melkoisen epävarma tuntuma tuli.

        Niin - tämä ei sitten ollut mikään maksettu mainos Akkutalolle, mutta pitäisi meidän asiakkaana huomioida ihmisten kapasiteetti suoriutua toiminnoista ja sen tein. Ehkä sen vuoksi sain miestäni hyvin kotoisan kohtelun.

        Sanoisinko että "metsä vastaa kuten sinne huudetaan".
        Makuja on monta, ja tämä oli eräs niistä.
        Akkutalossa mielestäni huomioidaan myös kokonaisuus ja että asiakas saa mahdollisimman kokonaisvaltaisen tiedon mitä on hankkimassa ja miten artikkelia on hyvä hoitaa.

        Kuka voi muuta sanoa? Ärripurrina kauppaan meneminen pilaa heti "hegemonian". Se liike on ollut olemassa jo 50 vuotta, joka omalta osaltaan kertoo, ettei kovinkaan huithapelia ole homma ollut.


      • Anonyymi
        Hurpo kirjoitti:

        Tänään kävin itsekin Akkutalossa Toppilassa kysymässä hintoja ja todella tympeä palvelu oli.

        Hurpo taitaa olla niin sanottu "hankala asiakas". Ei taatusti tervehdi saapuessa, tai lähtiessä henkilökuntaa. Yrittää tingata akun hinnasta, ja kun hinta ei laske, niin lapsellinen kiukuttelu alkaa. Hurpon kaltaisia asiakkaita kohtaa onneksi itse vain noin kerran viikossa, ja pyrin aina hankkiutumaan heistä eroo mahdollisimman nopeasti. Ärsyttävä ihmistyyppi.


      • Anonyymi
        50_v_tehnyt_laatukauppaa kirjoitti:

        On sinulla ollut huono hetki tai muuta on tapahtunut. 29.6.2018 samaisessa Akkutalossa kävin ja sain todella asiantuntevaa palvelua. Aloitin asian tervehtimällä sisällä olevaa porukkaa ja menin kahville. Siihen sitten saapui henkilökuntaan kuuluva itse omista kysyen, miten voi palvella. Selitettyäni tarpeen hän pyysi minua tulemaan perässä, esitteli vaihtoehdot ja niistä tein valinnan. Akku tarkistettiin kuormittamalla, tehtiin paperityöt ja lopuksi kädenpuristus.
        Minusta tuossa ei mennyt mikään huonosti saati pieleen. Olihan tuolla asiakkaita, vaikka kuinka paljon, mutta kaikki huomioitiin.

        En lähtenyt kysymään "hintaa", vaan tulin liikkeeseen kysymään sopivaa akkua. Ja vasta sen jälkeen oli arvioitavana oliko hinta minulle sopiva.

        Miksi te lähdette hintaa kysymään? Kysytte tuotetta ja mikä teille kulkuneuvoon parhaiten sopisi ja siitä se lähtee sopuisa ratkaisu.

        Jos haluaa itsepalvelua ym niin silloin voi mennä vaikka biltemaan ( pelkkä esimerkki), jossa ette saa mitään tuotepalvelua. Saatte tasan tarkkaan sen, mitä tuoteselosteessa sanotaan. Olen senkin joskus kokeillut ja melkoisen epävarma tuntuma tuli.

        Niin - tämä ei sitten ollut mikään maksettu mainos Akkutalolle, mutta pitäisi meidän asiakkaana huomioida ihmisten kapasiteetti suoriutua toiminnoista ja sen tein. Ehkä sen vuoksi sain miestäni hyvin kotoisan kohtelun.

        Sanoisinko että "metsä vastaa kuten sinne huudetaan".
        Makuja on monta, ja tämä oli eräs niistä.
        Akkutalossa mielestäni huomioidaan myös kokonaisuus ja että asiakas saa mahdollisimman kokonaisvaltaisen tiedon mitä on hankkimassa ja miten artikkelia on hyvä hoitaa.

        Kuka voi muuta sanoa? Ärripurrina kauppaan meneminen pilaa heti "hegemonian". Se liike on ollut olemassa jo 50 vuotta, joka omalta osaltaan kertoo, ettei kovinkaan huithapelia ole homma ollut.

        Hyviä huomioita kiitos samaa mieltä


    • etsintöjä

      kalervon keitaasta saattaisi löytyä.

      • Kullervokalervo

        Entisenä kalervontien estyneenä voisin kertoa että jättäkää rauhaan. Väkivalta on väärin.


    • Anonyymi

      Akkutalosta oon ostanut ja hyvä palvelu. Edulliset akut ja vaihtavat.

    • Anonyymi

      Puuilo ainakin myy tai möi viime vuonna halvalla. Taisi olla 40e melko iso akku.

    • Anonyymi

      Keskustassa saattaa olla.

    • Anonyymi

      Piltema Kempeleessä jos sieltä löytää sopivan.
      Paras palvelu on kuitenkin Akkutalossa Toppilassa

    • Anonyymi

      Oulun Akku Oy Limingantullissa hoiteli akun vaihdon nopsaan ja sujuvasti.
      Hinta ihan OK ja vertailukelpoinen muihin vaihtoehtoihin.
      Entinen 10 vuotta palvellut ei enää oikein ottanut virtaa vastaa kylmemmillä keleillä.

    • Anonyymi

      HalpaHallin oman Make-tuotemerkin akut on valmistettu Euroopassa. Tuskin siis aivan huonoimpiakaan ovat.

    • Anonyymi

      Parasta Oulussa: Akkutalo Esko Markuksela

    • Anonyymi

      Katso Bilteman ilmoitus netistä, käy Tokmannilla (Kempeleessä päin) katsomassa, vertaa Puuiloon ja jos muitakin paikkoja tiedät, niin sitten vain valitset. Pitää tietää akun mitat, napojen malli ja sijainti, kapasiteetti (Ah) ja virranantokyky (A). Suuntaa-antavana ohjeena, että yhdellä eurolla saat yhden ampeeritunnin.
      Ja osta niin suuri akku kuin autosi akkutelineeseen mahtuu. Ei lopu virta kesken pakkasstartillakaan.

    • Anonyymi

      Akkutaloon olen itse ajellut aina tarpeen vaatiessa. Hinta ihan Ok ja asentavat akun, mutta… Enpä tiedä tuosta palvelusta ja sen hyvyydestä muuta sanoa kuin että parantamisen varaa on. Viimeeksi reilu kuukausi sitten kävin akkuasialla, kehotettiin tiskillä odottelun jälkeen avaamaan konepelti. Sanoin että se on auki. Ei kun pitää olla auki auki, että tietävät että olen akkuasiakas, enkä ostamassa kännykkää, joita asiakkaita käy myös kuulemma paljon. Reilu viikko sitten heidän oli viimeistään määrä palata akkuasiaan (takuujuttu, 1,5v vanha akku sanoi yhtäkkiä sopparin irti), Olen tuloksettomasti nyt yrittänyt puhelimitse tavoittaa, jotta missä mennään akkuasian kanssa, mutta pitää vissiin kiirettä siellä päässä. No, ajelen vara-akulla että eihän tässä mitään hätää ole, mutta olisihan se kiva saada asia päätökseen. Tai edes jotain tietoa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe