myydään risa i macg5 merkkinen pöytämallinen valkoinen tietokone!
koneessa näppäimistö applen ja apple hiiri mukaann koneessa on käyttöjärjestelmä mutta ei ole asennusmediaa .kone toimii moitteeta puoli tuntia jionka jälkeen tuuletin lähtee huutamaan
! hinta 50 euroa [email protected]
Hinta: 50e
Yhteystiedot: [email protected]
O: myydään imac g5 risa
5
183
Vastaukset
- appleee
siis kone on apple merkkinen ja siinä on cd asema ja isight muisti päivitetty 512 megasta yhteen gigatavuun
- Pölyt pois
Avaa se kotelo, ota käsin isot pölypallot pois, mieluiten kaikki mahdolliset pölyt pois, sen jölkeen kone luultavasti toimii niin kuin pitääkin, jonka jälkeen saat myydessäsi siitä paljon enemmän rahaa, koska se on ehjä. Oireet kuulostavat siltä että se vain lämpenee, tuuletin huutaa sen takia ja kone sammuu ettei se hajoa. Putsaa se niin saat siitä enemmän rahaa. Ole hyvä. Kotelo aukeaa parilla ruuvilla, helppoa kuin heinän teko.
- macci1
Jos kone jumiutuu tuossa kun tuulettimet huutaa niin näytönohjainvika erittäin todennäköisesti, vaatii oikeanlaisia työkaluja ja osaamista enemmän kuin perus-Ranelta jotta saa kuntoon.
- Prossu lämpee oireet
Koppa auki, sillä selvii mitkä tuulettimet alkaa huutaa, siitä taas selvii jotain. Jos näytönohjaimen tuuletin ei ala huutamaan niin ei se vika siinä ole. Prosessori lämpee - kone sammuu, mun veikkaus... Kannattaa kyllä katsoa onko koneen sisus täynnä pölyä.
- imacg5
ok myyty pois 2014!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153