Käyttöauto Jyväskylä

kuningas kuluttaja

En voi suositella kyseistä puljua omien kokemusteni jälkeen kenellekään.

Huolto kieroilee minkä kerkiää, ei tee mitään väitetyistä töistä ja vielä pompottelee asiakasta kuin saisi siitä jotain mielihyvää.

Tänä vuonna 3000 ecun verran autoa siellä 'huollattanut' ja nyt kärry on huonommassa kunnossa kuin koskaan...viimeksi "huolto" jopa hajotti autoani, eikä korjannut tekemiään vahinkoja.

Sitä edellisellä kerralla auton takakontti oli litimärkä kun sain auton huollosta. Kuivattelin
sitä koko kesän. Jne jne...aina jotain töpeksintää. Eivätkö koskaan myönnä edes mitään.

Olen tähän saakka käyttänyt kun on merkkiliike ja luulin autoni saavan siellä arvoistaan kohtelua - olin väärässä ja vaihdan huoltamoa jatkossa. Suosittelen muillekin.

10

3820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä näitä sikiää??

      Olihan hyvin perusteltu ja todistettavasti varmaa ja todellista vuodatusta.

      • kuningas kuluttaja

        Taidat olla kyseisen puljun omistaja/asentaja? Vai miksi noin kommentoit? Kaikki kertomani on totta ja tapahtui minulle itselleni - ei sinulle.


      • hanki elämääää
        kuningas kuluttaja kirjoitti:

        Taidat olla kyseisen puljun omistaja/asentaja? Vai miksi noin kommentoit? Kaikki kertomani on totta ja tapahtui minulle itselleni - ei sinulle.

        tarinoilla pitäsi olla jokin selvä johdanto ja asia, eikä vain typeriä heittoja et "korjattu on ja mksettu paljon ei kuntoon kallista rikki jne..."


    • Trophy22

      Sama juttu ja samat oli uskomukset, kun vein autoa korjattavaksi, että nyt tulee kustannustehokkaasti kuntoon, kun on kerran merkkikorjaamo eikä mikään arvauskeskus. Kaikkea muuta.

      Ja en yhtään ihmettele, että miksi paikassa on eri huoltoneuvoja tiskillä joka aamu. Sillä saadaan varmistettua se, että ei ole asiakasta vastassa sama naama autoa vietäessä ja noudettaessa, koska muutoin saattaisi asiakkailta tulla ilkeitä "avautumisia" =)

      Kyse oli simppelin vian korjaamisesta, jonka huoltoneuvoja kyllä arvasi autoa vietäessä oikein, mutta asentaja sitten tunnistikin vian joksikin aivan toiseksi ja tehtiin iso remppa sen korjaamiseksi. No todellinen vika ei tietenkään korjaantunut väärien osien vaihdolla =)

      Vältä(n) jatkossa tätä paikkaa!

    • mersuyittja

      Minä olen saanut hyvää palvelua huollosta, jossa olen asioinut.
      Aina on toimittu sovitusti ja asintuntemuksella.

    • toistekin

      Jyväskylän Käyttöauto on ensimmäinen autoliike, jossa asiakas otetaan tosissaan ja saa kunnon palvelua. Ja olen kyllä asioinut monessa eri liikkeessä. Sekä automyynnin puolella ja huollon puolella. Ja EN OLE henkilökuntaa enkä lähellekään sukua kellekään.

    • Yöllinen

      Ei ole mulla mitään valittamista ihan hyvin ovat minua palvelleet

    • Anonyymi

      Nyt..21 sama meininki..pompotetaan paikasta a..b.ei soiteta jos luvattu..ei vastata puheluihin.ei mitään infoa irtoa korjauksen aikataulusta.toimarille terveisiä koulutuksen paikka..pilaa koko lafkan luotettavuuden😡😡

      • Anonyymi

        Käyttöauto on huollon suhteen tosi surkea. Vien jotkossa autoni joko Kuopioon tai Tre.


    • Anonyymi

      Kyllä miettisin toisenkin kerran ostasinko tuosta puljusta autoa En ostas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe