Mitä pitäisi tehdä koiramme suhteen.
Aina kun harrastamme seksiä avovaimoni kanssa,koirani istuu sänkyn vieressä ja tuijottaa herkeämättä puuhiamme.
Tuijotus alkaa häiritsemään keskittymistäni kerta kerralta enemmän.
Kohta en kykene ollenkaan....
Asumme yksiössä, ja kerran vein koiramme kylppäriin,jossa Se ulvoi koko aktimme ajan.
Naapuri vittuili seuraavana aamuna hississä,että koiraako teillä nyt vuorostaan jyystettiin.
Hommaanko hurtalle silmälaput vai mikä neuvoksi?
Lemmikki
21
990
Vastaukset
- plääh....
Ota koira mukaan nylkytät sitäkin niin eiköhän lopu töllistely
- Kova nahkaluu
Anna sille luu! Vaikka nahkainen puruluu! Taatusti on kiinnostuneempi siitä luusta, kuin petipuuhistanne.
Kun seksileikit on loppu, otat luun ja laitat sen kaappiin.
Koira saa luun seuraavallakin kertaa, kun sä saat vaimoas!
Molemmilla oma kiinnostuksen kohteensa ja rauha säilyy välinne.
Osta tarpeeks iso luu,jotta on jyrsimistä pitkään. - Nainen&dildo
Naurattipa makeammin kuin aikoihin, mutta ymmärrän tuskasi. Koira taitaa olla avovaimosi. Olisiko sille mahdollista hankkia uusi isäntäperhe? Kalliiksi tulee sekin ja vaatii turhaa ohjelmointia, jos jokaisen nainnin ajaksi järjestää koiralle palkatun ulkoiluttajan. Kannattaisi varmaan puhua naisellesi asiasta. Luulisi järkevän ihmisen ymmärtävän tilanteen outouden.
- sdgsdggdg
Voiskohan sille koiralle laittaa panonne ajaksi kuonokopan ja sitten lukita jonnekin näkymättömiin? Ja opetetaanhan koiria muutenkin tekemään tai olemaan tekemättä tiettyjä asioita komentamalla ja ojentamalla. Eikö sitä koiraa voisi tuon panoasiankin suhteen opettaa? Sitten toinen juttu, minkä takia pitää edes olla koira jossain pienessä yksiössä, jossa on kaksi ihmistäkin!? Vaikka provoilijahan tuo aloittaja taitaa olla ;)
- selipaatti
Kiitos vinkeistä mutta kokeiltu on ydinluusta lähtien.
Köyrimisen katselu tuoksuineen voittaa koiran mielestä kaikki makuelämykset.
Ja komennappa siinä pää kallellaan tuijottavaa karvapäätä aktin ohella, ei tuu mittään muuta kuin suuri lerpahdus.
Kuonokoppa aiheuttaa yhtäjaksoisen naapurikaupunkiin kuuluvan sordiinoujelluksen.
Jotenkin olen jo ruvennut ajattelemaan,saako koira kohta henkisiä traumoja liveseksin seurannasta.
Vai onko kyseessä perverssi yksilö? - sdgdggsdg
selipaatti kirjoitti:
Kiitos vinkeistä mutta kokeiltu on ydinluusta lähtien.
Köyrimisen katselu tuoksuineen voittaa koiran mielestä kaikki makuelämykset.
Ja komennappa siinä pää kallellaan tuijottavaa karvapäätä aktin ohella, ei tuu mittään muuta kuin suuri lerpahdus.
Kuonokoppa aiheuttaa yhtäjaksoisen naapurikaupunkiin kuuluvan sordiinoujelluksen.
Jotenkin olen jo ruvennut ajattelemaan,saako koira kohta henkisiä traumoja liveseksin seurannasta.
Vai onko kyseessä perverssi yksilö?Joku ratkaisu on pakko löytyä, itseään arvostavat ihmiset eivät ala koiran ehdoilla elämään. Ite en ylipäätään ottaisi koiraa, joka sitten pyörisi jaloissa koko ajan eikä koiran paikka muutenkaan ole kerrostalossa! Isotonttisen omakotitalon pihalla koira on ihan kiva kaveri.
No, teillä se koira nyt sitten jo on. Voihan sen aina antaa pois tai lopettaa, mutta ehkä avokkisi ei siihen suostu. Voi sille koiralle tietty antaa vaikka unilääkettä panon ajaksi, mutta joka päivä ei niin tietysti voi tehdä.
- mukaan vaan
Senkin tekee mieli....
- logiikka
Aloittajan avokin pímppi lienee panon ajan jo varattu, joten sitten on vain kaksi peppureikää vapaana. Aloittaja joutuu avokkinsa kanssa sitten miettimään, että kumpi joutuu "sämpylän keskelle" jos sen näin sanoisi.
- mukaan vaan
Voi niitä vuoroja vaihdella ei aina tarvitse yhtäaikaa olla hommissa
- aisuri koiranomistaj
Mut sit joutuu aina koiran kanssa nahistelemaan, että kumpi joutuu jälkiliukkaille...
- mukaan vaan
aisuri koiranomistaj kirjoitti:
Mut sit joutuu aina koiran kanssa nahistelemaan, että kumpi joutuu jälkiliukkaille...
Ai pääsee jälkiliukkaille, niinkös teillä käy ?
- aisuri koiranomistaj
mukaan vaan kirjoitti:
Ai pääsee jälkiliukkaille, niinkös teillä käy ?
Ei, vaan _joutuu_! Mä en ainakaan halua koiran jälkiliukkaille ikinä. On vaan niin vahva toi meidän koira ja aina se tunkee väliin ku aletaan emännän kanssa hommiin. Emäntä jo antoi sen koiran tulla itseensä, joten sama sitten enää on.... Mut en ala koiran sperman sekaan omaa kaluani tunkemaan. Mun mielestä koiran ei ikinä pitäisi missään asiassa mennä ihmisen edelle, mutta kerropa se tuolle meidän hurtalle..
- mukaan vaan
aisuri koiranomistaj kirjoitti:
Ei, vaan _joutuu_! Mä en ainakaan halua koiran jälkiliukkaille ikinä. On vaan niin vahva toi meidän koira ja aina se tunkee väliin ku aletaan emännän kanssa hommiin. Emäntä jo antoi sen koiran tulla itseensä, joten sama sitten enää on.... Mut en ala koiran sperman sekaan omaa kaluani tunkemaan. Mun mielestä koiran ei ikinä pitäisi missään asiassa mennä ihmisen edelle, mutta kerropa se tuolle meidän hurtalle..
Ja kerroppa se emännälle myös joka taitaa tykätä kimpasta? Vai onko teilläkin pieni kerrostalokämppä ettei koiralle ole muuta paikkaa siksi aikaa kuin makuuhuone vai emännän tahtoko se on. Sano vaan minä eka ja koira hoitakoon loput.
- aisuri koiranomistaj
mukaan vaan kirjoitti:
Ja kerroppa se emännälle myös joka taitaa tykätä kimpasta? Vai onko teilläkin pieni kerrostalokämppä ettei koiralle ole muuta paikkaa siksi aikaa kuin makuuhuone vai emännän tahtoko se on. Sano vaan minä eka ja koira hoitakoon loput.
No meillä on pieni yksiö tässä Helsingin keskustassa, ei näin opiskelijoina ollut heti varaa parempaan. Muutetaan kyllä isompaan kämppään, sillä ei tästä mitään tule.
Mä EN olis halunnut tuota koiraa ottaa mukaan, mutta se on emännän koira ja hän on varmaan nuolettanut itseään koiralla jo ennen suhdettamme. En usko, että tuo tyttöystäväni antoi koiran panna itseään aiemmin. Ja siis vain kerran hän antoi sen tehdä, taisi olla vähän kiimassa sillä hetkellä tuo nainen :) Mua vaan jotenkin kuvottaa ajatus, että tästä tulisi joku tapa nyt kun koirakin luulee, että se asia on ihan ookoo.
Niin ja ei oo koiralle mitään paikkaa oikeen. Erotettiin alkovi olohuoneesta verholla, mutta koira änkee kuononsa verhon välistä heti jos se kuulee noita sänkyääniä ja sitten se jo hyppää sänkyyn viereemme kyyläämään kieli ulkona ja muna pitkänä. Víttu!!
- koiraulos
Hanki koiralle ulkoiluttaja!
Taloyhtiöön ilmoitustaululle lappua, ja eiköhän ole jo liuta kymmenvuotiaita tenavia viemässä koiraa tunnin-parin lenkille. Netissäkin on koiranlainapalstoja. - sdasdasd
miten on et vaan käsket kovasti koiran pois siitä vaikka maahan makaamaan :D ei pidä antaa koiran haitata elämää
- selipaattiko??!!
Kiitos vinkeistä.
Eiköhän tuo ongelma ratkea. On ollu aikaisemminkin ongelmia lemmikkien kanssa.
Edellisen avokin papukaija oli pikkunen propleemi,kerron ehkä siitä joskus.
Terv. Nim.
seli selibaatti Potkuaprkle ja
Kojak Tupee or not tubee. täällähän trollailen, antakee anteeksi :)
- No jo on ongelmat...
Hanki isompi asunto? :D
- Trv.usean koiran om.
Onko koirasi leikattu, ellei, siinä ensimmäinen toimenpide, jolla koiran saisi rauhoittumaan?
Koiralle palkkaamalla opetettu omalla pedillään makaaminen on monissa tilanteissa erittäin hyvä asia!
Koiralaumassa vain johtajauroksella on oikeus naaraaseen, joten teillä taitaa tuo johtajuus olla hieman hukkateillä.
Kysymys on siis koirasi kouluttamisesta mallikelpoiseksi yksilöksi! - KissallasSecrets
Kouluttamisella tuo tapa luultavasti menee pois tai ahkerammalla lenkittämisellä. Lenkitä koirasi päivittäin väsyksiin, niin sillä ei ole energiaa teidän juttuihin.
Exällä oli kissa ja se teki joskus samaa. Tuijotti, kun aloimme rakastelemaan. Kuitenkin kissa aina lähti itse hetken kuluttua toiseen huoneeseen. Ei varmaankaan pitänyt erikoisista äänistä, mitä rakastelu toi ilmoille.- nllöjlöjpk
Tai sitten se kissa oli pervo, muttei sentään niiiiin pervo, että olisi enää kestänyt kattella ku alettiin oikein nussimalla nussimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603489
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau612735Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.332120- 1301687
- 801583
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831544Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3681472- 971215
- 891125
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951106