Just parhaat isoveljet

Tyttö

Miks kaikki täl palstal näyttää vihaavansa sisaruksiaan ?:/
Ainaki mul on parhaat 18,16 veljet joitten kans tuun toimee tosi hyvi :)
Muita?:)

9

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iimili

Mulla on 18v isoveli ja ihan mahtava tyyppi :)

• Tyttö

Mun isoveljillä on sitäpaitsi mielettömän isot patukat jalkojen välissä, ja ne antaa mulle usein hyvät kyydit!!!

• Zinttu99
        Tyttö kirjoitti:

Mun isoveljillä on sitäpaitsi mielettömän isot patukat jalkojen välissä, ja ne antaa mulle usein hyvät kyydit!!!

Öööö...???? :/ :o "hyvät kyydit" tarkottaa????

• nooora-

aws joo mun isoveli on 22v ja ihan paras

• 11 v poika

mun iso veli on tosi kiva. se on 19. paitsi joskus vähän sattuu kun se leikkii sen pippelillä mun pepun kanssa

• Pian 15v tyttö -99

No kaikkien sisarukset eivät välttämättä ole niin mukavia kuin sinulla! Mun pikkuveli 12v on ihan okei, mutta sen kaverit on rasittavia ja ne käy meillä tosi usein >_< Veikkaan että pari näistä kavereista on ihastunut muhun :D

• love <3

mun sisarukset on just parhaita

• sisko1

No miten sen nyt ottaa, mul on nimittäin yks ylisuojeleva isoveli, joka vahtii koko ajan, ja argh.. se välillä ottaa päähän.
      Jos mulla on esim. poikaystävä, niin se haluu tehdä sen pojan kans selväks, että pitää musta huolta ja jos satuttaa mua niin se saa katua sitä jne.

• jooeikyl

Jaa-a, ite oon 17v isoveli 13v siskolle ja veljelle jotka on kaksoset, ja en kyllä tuu ollenkaa toimeen... Onneks täs pari vuode sisään lähe intiin ja sit opiskelee vitoseen himasta :-P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      122
      5968
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      528
      2059
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      26
      1366
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1263
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1123
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1015
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      991
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      65
      931
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      59
      915
    10. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      24
      914
    Aihe