Miks kaikki täl palstal näyttää vihaavansa sisaruksiaan ?:/
Ainaki mul on parhaat 18,16 veljet joitten kans tuun toimee tosi hyvi :)
Muita?:)
Just parhaat isoveljet
9
669
Vastaukset
- Iimili
Mulla on 18v isoveli ja ihan mahtava tyyppi :)
- Tyttö
Mun isoveljillä on sitäpaitsi mielettömän isot patukat jalkojen välissä, ja ne antaa mulle usein hyvät kyydit!!!
- Zinttu99
Tyttö kirjoitti:
Mun isoveljillä on sitäpaitsi mielettömän isot patukat jalkojen välissä, ja ne antaa mulle usein hyvät kyydit!!!
Öööö...???? :/ :o "hyvät kyydit" tarkottaa????
- nooora-
aws joo mun isoveli on 22v ja ihan paras
- 11 v poika
mun iso veli on tosi kiva. se on 19. paitsi joskus vähän sattuu kun se leikkii sen pippelillä mun pepun kanssa
- Pian 15v tyttö -99
No kaikkien sisarukset eivät välttämättä ole niin mukavia kuin sinulla! Mun pikkuveli 12v on ihan okei, mutta sen kaverit on rasittavia ja ne käy meillä tosi usein >_< Veikkaan että pari näistä kavereista on ihastunut muhun :D
- love <3
mun sisarukset on just parhaita
- sisko1
No miten sen nyt ottaa, mul on nimittäin yks ylisuojeleva isoveli, joka vahtii koko ajan, ja argh.. se välillä ottaa päähän.
Jos mulla on esim. poikaystävä, niin se haluu tehdä sen pojan kans selväks, että pitää musta huolta ja jos satuttaa mua niin se saa katua sitä jne. - jooeikyl
Jaa-a, ite oon 17v isoveli 13v siskolle ja veljelle jotka on kaksoset, ja en kyllä tuu ollenkaa toimeen... Onneks täs pari vuode sisään lähe intiin ja sit opiskelee vitoseen himasta :-P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412