Uusi Insgnia

-onko ooppeli auto-

No, onkos kukaan kerennyt tyypittämään face-liftattua Insigniaa millä tahansa moottorilla varustettuna? -Ajettavuus, äänimaailma yms. yleiset fiilikset autosta. Ulkoiselta olemukseltaan ja interiöörinkin puolesta pirssi kovasti kiinnostaa, varsinkin uusi bensa-turbo (1.6) automaattina. Kotipitäjässä en ole päässyt ratin takana istumista pitemmälle vielä.

12

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei vielä

      Jos joku pääsee tyypittämään 1.4 T manuaalia, niin kokemukset moottorista kiinnostaisi minua. Kuinka ripeältä tuntuu ajossa? 0-100km/h ajat näyttävät vaihtelevan eri tiedoissa 9 ja 12 sekunnin välissä. Joku voisi testata, mitä se oikeasti on.

    • -no, onko opel auto-

      Eikö todellakaan vieläkään kellään kokemuksia uusista DISI-turbo Insignioista? -Tai, onpa tietysti, ette vaan kerro muille.

    • Wir leben autos

      Ootko oikeesti ostamassa autoa Suomi24-foorumin kommenttien perusteella? Mene itse koeajamaan. Vai onko kortti hyllyllä, rahat loppu tms?

      • -se aloittaja-

        Et sitten pöljä lukenut aloitusta.


    • Lucy ighihl

      Joo ei ole ooppeli auto.

      • jeps..

        Juu ei ole.. Se on nykyään jotain vielä enemmän..


    • 4x4 sport tour

      Vielä 2012 CDTI, ei vielä tarvii tyypittää.

    • Onko

      Automaatti neliveto diesel kiinnostaa oikeasti - kokemuksia?

    • -onko ooppeli auto-

      No nyt on uusin Inssi tyypitetty tosin aikas lyhyehköllä koeponnistuksella. Enkä saanut mieluisinta (1,6 bensa-turbo automaatti) ajettavaksi vaan pienimmän dieselin manuaaliaskilla. Tuo moottori kyllä varmaan normiajoon riittää. -Jäi kyllä vähän valju fiilis koeajosta. Ehkä odotukset oli isommat. Auto sinällään makeen näköinen kaikin puolin, mutta eihän se hieno "bling-bling" kauan jaksa viehättää. Ensinnäkin ajomelua aivan liikaa (alla Nokian kasit) ja alusta kovahkon oloinen eli ei kovin mukava. Tuli vähän olo kuin olisi pienemmästä autosta kyse. Oisko pakkanen jotenkin vaikuttanut ajettavuuteen? -Äänentoistokaan ei jenkkavehkeissä ollut kummoinen. Kokonaisuutena, ei hyvä ei huono, jotenkin vain odotin parempaa.

    • ooppeli on auto

      Kävin tuossa pari viikkoa sitten kokeilemassa uutta inkkua farkkuna 1.6 turbolla ja automaatilla. Ihan mukavasti se kulki ja kyyti oli muutenkin mukava ja hiljainen. Autossa oli myös varusteena opc-line sisätilapaketti missä tulee rattiin vaihdeläpät niin pääsi vaihtaa vaihteita formula-tyyliin :) Ulkonanäkö ja sisätilat hienot mutta uusi vakiomittaristo on minusta huonompi kuin edellinen joten varmaan kannattaa ruksata se 8 tuuman diginäyttö lisävarusteista.

    • Takapakkia tullut

      Sisätilat ovat kärsineet tässä facelift uudistuksessa, muutoin ihan ok, mutta keskikonsoli on nyt vain yksiselitteisesti ruma. En tiedä onko ollut tarkoitus matkia ford focusta vai jotakin korean ihmettä, mutta ei mielestäni sovi muutoin tyylikkääseen autoon tuollainen tyyli yhtään mitenkään.

      Enkä oikein ymmärrä mitä hienoa tuollaisessa kosketusnäytössäkään on, toimintoja piilotettu vaikeiden valikkojen taakse, kun ennen pystyi painamaan toiminnon suoraan napista päälle. Ja ei tuollaiset isot näytöt ainakaan lisää liikenneturvallisuutta pimeällä ajaessa, toivottavasti siinä on jossakin päävirtakatkaisija, josta sen saa pimeäksi.

      • Jgjhj

        Olen oikeastaan kaikesta samaa mieltä edellisen viestin kanssa. Ehkä tämä on vain nykyään autojen suunta eikä massasta voi poiketa, mutta vanhempi Insignia "näppäinviidakkoineen" loppuen lopuksi varsin helppokäyttöinen isoine näppäimineen. Ja ohjaamo oli myös huomattavasti tyylikkäämpi.

        Ulkoota kieltämättä ihan jees, tosin eipä ole vanhaan hyvään verrattuna paljon muuttunutkaan. Takavaloihin jatkuva entistä pidempi metallinvärinen lista on ehkä hiukan outo.

        Erottuu astrasta ja muistakin opeleista silti edukseen ja siitä plussaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe