olen kokeillut laittaa tiedoston jonka tulostan vaikka 200% niin aina vaan tulee saman kokoisena eli liian pienenä.
Oisko neuvoja miten sen saa tulostumaan normaali kokoisena,,,mitä lienee olen painanut.
Tulostus liian pienellä
4
3096
Vastaukset
- kjhkkj
mikäs sen normikoko sit o 10 vai 200 mekatavuu???
- 3+10
Katso 'sivun asetukset' tulostin-popup-ikkunasta ennen kuin tulostat, esim. 'sovita sivulle' tekee koko sivun tulosteen, ja pitäisi siitä yleensä löytyä myös skaalaus koon säätämiseen millaiseksi haluaa. Esikatselulla näkee miltä tulostus näyttää.
Kokoa voi säättää myös dokumentti- tai kuvankäsittelyohjelmassa (huom. zoom ei muuta kokoa, kuin vain näytölle, koon todellinen muuttaminen käy eri kohdasta: yleensä 'skaalaa kokoa' )
Jos taas teksti on liian pientä vaikka sovita sivulle käytössä, tekstin kokoa on muutettava tekstinkäsittelyohjelmassa (maalaa ja muuta fonttikokoa) - Koko
Sulla on paperikokona joku A5. Kato, että se on A4
Katso tiedoston ominaisuudet/välilehti tiedot, mikä on mitat?
Kertoo paljon enemmän kuin nuo 200%.
Mikä ohjelma on kyseessä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617660- 1334404
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313675- 213028
- 232582
- 272553
- 472130
- 252130
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3842080- 322028