Smartpost postiennakko

derp97

Moi, olen 16v poika ja olen ajatellut tilata sähkötupakan. Kysymykseni siis on, että jos tilaan sähkötupakan StartSmog sivulta postiennakolla niin näkyykö alkuperäinen tilaus sivusto, kun maksaa kortilla smartpost automaattiin vai tuleeko siihen (OP verkkopankkiin) vain "Smartpost". Olisi mukavaa saada vastaus saada vastaus mahdollisimman nopeasti.

3

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no drugs to brain.fi

      itella on smartpostauksen maksamisessa saaja.
      siis maksat lähetyksen automaatissa kortilla kun lähetät.
      vastaanottaessa ei makseta paitsi jos tilaa ennakolla,se tulee lunastaa postin tiskiltä.jolloin kortilla maksaes tiliotteessa tulee näkyyn lähettäjä/firma.
      Jos maksat käteisellä saat kuitin jos pyydät.
      Paketin lähetyslipuke saattaa jokatapauksessa paljastaa mistä tuotteesta on kyse..
      Jos ei halua,että maksunsaaja näkyy tilitiedoissasi,
      nostat rahat pankkimaatista ja lunastat paketin käsyllä.
      Jos taas vaativat maksun etukäteen ennenkuin tuote voidaan toimittaa,se voi näkyä firman nimenä.Kuka sen omistaa ja mikä on merkitty saajaksi,voi olla ihan outokin puulaaki.Ehkä se löytyy netistä,kun tarkistaa kaupparekisteritiedot..

    • derp97

      Kiitos vastauksesta. Vielä olisi yksi kysymys: Olen kyllä nähnyt Smartpost pakettiautomaatteja, mutta en ole nähnyt siinä käteismaksu ominaisuutta, niin satutko tietämään miten käteismaksu tapahtuu.

    • Postin asiakaspalv.

      Hei! Saitkin jo vastauksia joihinkin kysymyksiisi.

      Suosittelemme tarkistamaan lähettäjäyrityksen verkkokaupan sivuilta toimitusehdot, onko lähetys mahdollista tilata Postin pakettiautomaattiin ja onko postiennakon osalta jotain rajoituksia. Postiennakko pakettiautomaattiin on mahdollista vain jos näin on lähettäjän sivuilla luvattu. Käteismaksuominaisuutta pakettiautomaatilla ei ole lähettäessä eikä vastaanottaessa.

      Postiennakkolähetyksissä Itella toimii maksun välittäjänä ja verkkokaupat kohdistavat maksun ja tilauksen postiennakossa olevan viitteen avulla. Maksajana yrityksellä näkyy siis Itella, ei sinun nimesi.

      Jos sinulla on lisäkysymyksiä, vastaamme mielellämme kun otat meihin yhteyttä.

      Ystävällisin terveisin

      Mirva, Postin asiakaspalvelu
      p. 0200 71 000 ma-pe 8-18
      www.posti.fi/yhteystiedot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1550
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1277
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1255
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1176
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1044
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      86
      852
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      782
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      775
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      382
      758
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      125
      716
    Aihe