50 vuotiaalle naiselle lahja hakusessa !

hopsalaaa

Tätä samaa on kysytty monesti, mutta niistä ei ole apua minulle ollenkaan! Kyseessä siis todella läheinen sukulainen ja tässä vähän taustatietoja ja ehkä arvaatte miksi kysyn apua :D

-luonnollinen
-ei meikkaa
-ei välitä vaatetuksestaan juurikaan
-ei ole kiinnostunut koruista
-ei välitä mistään kauneusjutuista
-ei välitä niinkään tavarasta.... mutta tiedän että tykkää kotimaisesta vanhan aikasista jutuista
-lempi väri on sellanen tumma pastellin vihreä
-ABSOLUTISTI
-luonnehditaan varmaankin maanläheiseksi ihmiseksi
-omaa huumorintajua jooooo, mutta silti toisaalta ihminen joka näkee asioissa paljon negatiivista tai niin pessimisti ehkä :D

mitäs vielä.... varmaankin arvotais jotain itsetehtyä johon liittysivät sen lapsenlapset jotenkin... mutta tällästä, eli noi perinteiset jutut mitä täällä ehdotellaan niin ei tuu mieleenkään tässä tapauksessa, joten ihan mielelläni otan ideoita vastaan !!!!!!!!!!!

20

2002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna kirjakaupan lahjakortti, tai tilaa Glorian Antiikki-lehti.

• Lahjakortti teatteriin! Ei tullut ilmi missäpäin Suomea asuu, mutta tällaiselle henkilölle sopii lahjakortti lähiteatteriin (voi itse valita esityksen) tai vaihtoehtoisesti konserttiin.
      Jos on hyvin läheinen ja tunnet muita jotka tulevat onnittelemaan niin kootkaa lahjaporukka ja hankkikaa matkalahjakortti. Ei tarvitse kattaa koko matkan hintaa, mutta on apuna kun lähtee matkalle. Synttärisankari päättää sitten millaisen matkan tekee ja onko se kotimaassa vai ulkomailla ja mitä kulttuuria se pitää sisällään.

• Hanki hänen lapsuudenkodistaan joku vanha huonekalu, jonka sitten entisöit.

• Apua Seuraa Hymy

Etsi antikvariaateista jokin lehti hänen syntymäpäivältään.
      Paras lahja on ehdottomasti sellainen, jonka hankkimiseen/tekemiseen on nähty aikaa ja vaivaa, sekä ajateltu itse lahjan saajaa.

• Rimmir tänään

Oliskohan hän kiinnostunut elokuvista? Osta vaikka kuuden kerran sarjalippu ja lähde kaveriksi suomalisten elokuvien ensi-näytökseen.

Tai lahjakortti kansalaisopiston jollekin kevätkurssille. vaikkapa huonekalujen entisöinti tai keramiikkakurssille.

• Retroa...

Vaihtoehto 1. Laadi sukutaulu alkaen hänen esi-isistään ja päättyen nuorimpiin lapsenlapsiin. Sukupuu, nimet ja valokuvat. Se voi olla seinälle ripustettava taulu tai albumi / kansio. Anna lasten piirtää onnittelukortti.

Vaihtoehto 2. Kokoa hänestä itsestään kuvakansio kautta vuosien. Leikkele lehdistä kuvia, kirjaimia, sopivia iskulauseita, tietoa hänen syntymävuotensa tapahtumista... ja kokoa niistä onnittelukortti. Päällystä kansio hänen lempiväri-kankaallaan.

Vaihtoehto3. Hanki hänen mielimusiikkiaan, jos hän sellaisesta pitää.

• Ei välttämättä toimi kaikilla, ehkä vieläkin harvemmilla. Mutta voisiko toimia, jos kuitenkin kyseessä läheinen sukulainen. Vai mitä tuo läheinen sitten tarkoittanee, lähisukulainen vai läheinen ihminen?

"-ei välitä niinkään tavarasta.... mutta tiedän että tykkää kotimaisesta vanhan aikasista jutuista "
      Jos läheinen ihminen, niin itse voisin vaikka viedä antiikki- tai osto ja myyntiliikkeeseen, jossa tietäisin olevan häntä kiinnostavia vanhoja esineitä, ja antaa valita jotain, mistä pitää.

"varmaankin arvotais jotain itsetehtyä"
      Riippuu tietysti tekijästäkin. Itse voisin tehdä esim. jonkin vanhan ajan tyylisen pienen huonekalun, jolle tietäisin olevan paikan ja tarvettakin. Tai esim. kauniilla itsetehdyillä kehyksillä kehystetyn taulun, jossa olisi lastenlastensa kuvia vauvasta nykyisyyteen, jos niitä kuvia olisi itselläni käytettävissä.

• Hfukhlfhkgkjj

Jos on noin vaikea tyyppi, älä osta mitään. Mitä tommosta menee lahjomaan joka ei arvostane sitä kuitenkaan.

• Lars Huddel

kiikkustuoli ja semmonen keppi, jossa on lehmänkello ja äänitorvi sekä tietysti
      pullo konjakkia

Jos naiselle ei kelpaa, niin oma vika. Osta joku halpa, niin et kärsi niin paljon.

• lahja laatunen

Itse olen vähän saman tyyppinen varmaan mitä aloittaja kuvaili. Minä olisin äärettömän iloinen konserttilipusta, lahjakortista parturiin tai hierojalle, melkein minkä tahansa kaupan lahjakortista, kirjasta, ristikko-ja kryptolehdistä (näissä varana että liian helppoja), Arabian/Iittalan tietyistä astioista tai lahjakortista niitä myyvään kauppaan tai herkkukorista.

• Reuntoutusta...

Lahjakortti intialaiseen päänhierontaan:))

• mitäkä mies

Aika pahan heitit..Luuta oli jo ehdotuksissa.En keksi mitään muuta kuin hautakivi,kaikki valmiina satsi kuolin aika:) Varmasti ilahtuu kun vaikka olis pessimisti..

• ......

Osta joku puinen taide-esine tai astia.

• Vastaan muita lukematta. Jos paikallisen lehden arkistosta voi tilata kopioituna juuri sen päivän ja juuri sen vuoden vanhan päivälehden, jolloin päiväsankari on syntynyt. Se on kiva lahja jota yleensä arvostetaan. Tosi hauska lukea vanhaa lehteä. En tiedä missä lehdissä on mahdollisuus tilata vanhoja lehtiä, mutta ainakin Kaleva on niitä aiemina vuosina ainakin toimittanut. Hinta ei ole ollut kallis, mutta en tiedä nykyhintoja enkä tapoja. Kannattaa kysyä lehtien toimituksista.

• luudaton

Osta kirja,missä on mitä kauheimpia ihmiskohtaloita.Pessimisti hänessä pääsee nauttimaan kun joillakin on asiat vielä huonommin.

• Kausikortti laskettelukeskukseen.

• kauniita..

Iittalan Aaltomaljakko tai joku nätin värinen mariskooli, käy katsomassa iittalan nettisivuilla. Varmasti jotain kaunista löytyy.

• tiina@

aloituksessa oli jo rajattu kaikki mahdollinen pois
      ei muuta kun antiikkiliikkeeseen kyllä sieltä löytyy jos jotain
      niin ja varmaan nää kekkerit on jo ohi
      kun aloituksesta on jo niin monta viikkoa.

• Elämys on paras

Sellaista (nais)ihmistä ei ole olemassakaan, joka ei nauttisi ja viehättyisi hemmottelusta, oman itsensä hyvänä pitämisestä ja hoitamisesta. Siis lahjakortti mihin tahansa paikkaan, jossa annetaan / tehdään olo mukavaksi pitkäksi aikaa: luontaistuotepuolen kaikki hoidot (vyöhyketerapia, intialainen päähieronta, aromaterapia tai -hieronta, muut hoitavat hieronnat, turvehoidot, akupunktio jne.) hieronta, jalkahoito, käsihoito, kampaaja, vaate- tai värikonsultin opastus ...

Tai sitten etsi Elämystaikurit ja tilaa heiltä hurja ja hillitön seikkailuhetki / -retki / -tilaisuus.

• Nnunnukkaa

Jos kerran tykkää kotimaisista vanhanaikaisista jutuista niin niitä sitten.
      Esim nämä vanhatajan keittiövälineet tai muuta kotitalousvälineet,rukinlavat,leipälapio,
      Vakka tai käsintehty,puusta taivuteltu rasia,semmoinen mikä on pajunvitsalla ommeltu kokoon. Ne on tosi kauniita.
      Itsekkin tykkään noista ed mainituista jutuista,mutta kukapa mulle noita ostaisi...

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      44
      1771
    2. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      291
      1729
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      25
      1650
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1248
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1087
    7. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      996
    8. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      981
    9. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    10. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      935
    Aihe