Autosompa palvelu

wereqwwe

Onko siellä hyvää palvelua vai käsketäänkö painua vitttuun?

39

6555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvessinki

      Käy kysymässä mutta muista ottoo lääkkeet ensin!

    • Mulle riitti.

      Mulla ainakin oli ongelmia talvirenkaitten kanssa,ei mennyt,niinkuin oli sovittu.Odotin anteeksi pyyntöä,turhaan.

    • never nissan

      miteen olis maahan tuojale ilmoitus

      • on kokemusta

        Pittää olla piässä vikkoo jos Iisalmesta auton ostaa.


      • 30 vuotias työmies
        on kokemusta kirjoitti:

        Pittää olla piässä vikkoo jos Iisalmesta auton ostaa.

        Eipä oo meno muuttunut mihinkään vuosien saatossa. Kahtakin autoa olen käynyt koeajamassa ja kummallakin kerralla on pitänyt jättää ajokortti myyjälle jemmaan ajon ajaksi. Sanoessani että tarvitsen korttia ajossa pitää mukana niin myyjä ilmoitti että tuleepahan auto varmasti takaisin! Toisella kerralla ilmoitin ajon jälkeen että pyöränlaakeri vollottaa valtavasti että sehän se pitäis vaihtaa ennen mahdollista kaupantekoa mutta mikähän olisi se hinta millä auto uuteen kottiin lähtee? Myyjä tokaisi:Laakeri on kunnossa ja hinta löytyy lapusta! Otin ajokorttini ko.kyrvältä ja ajattelin että piä tunkkis minä saan autoni muualtakin ostettua. Löytyy sitä autokauppojakin mistä saa ASIAKASPALVELUA!!!!!!


      • Kaukalopekka

        Miten liittyy maahantuojaan, jos on ostamassa käytettyä autoa?


    • ute2

      Minkä niminen ihminen tätä jakaa?

      • tyytyväinen

        Eipä ollu kuukausi sitten mitään ongelmaa auton ostossa. Päinvastoin. Eikä edes tarvinnu mitään ajokorttia näyttää missään vaiheessa. Autokik käytiin testaamassa ilman mitään ongelmaa ja panttia. Olisko teidän naamassa vikaa ;-)


    • 69696969

      Enpä ole kyseisestä liikkeestä koskaan autoa voinut ostaa, juuri palvelun takia. Töykeitä myyjiä suorastaan. Ostin sitten tien toiselta puolelta auton..

    • oivanpoika

      Menkää oivanpojalle, sielä hyvä palvelu ja autot kunnossa. Ja jos ei niin korjaavat kyllä viat samaan hintaan.

      • Urheilufiesta

        Heippa Hälisellä on parraat aatot, eekä oo kalliita!


      • Anonyymi

        Heh,heh


    • unvvruirvn

      Ni,kuhan muistaa kaupan tekohetkellä mainita löydetystä vioista!!!!!!!! Virhetakuu jobbareilla.

    • jooopajoo

      Niin, vaikeehan niitä vikoja on korjata jos kukaan ei niistä kerro.

      • mautonmasentaja

        Ammattikoulusta autonasentaja linjalta "VALMISTUNUT" osasi särkeä tuliterän pakettiautoni ensimmäisessä MOOTTORIÖLJYN VAIHDOSSA.
        Pyynnöstäni huolimatta, Jätti öljyämättä moottorin öljynsuodattimen tiivisteen, joka sitten kuumentuessaan oli tarttunut niin lujaan, että seuraavassa öljynvaihdossa särkyi moottorin öljynlauhdutin.
        Suodatin oli asennettu lauhduttimeen.
        Näin ollen öljyä pääsi vuotamaan jäähdytysnesteen sekaan, jota ei saa pois muuta kuin moottorin purkamalla.
        Ammattinsa muka osaavat ovat yrittäneet öljyn poistoa monenlaisilla kemikaaleilla,,,,,, tuloksetta.
        Autoni on jo lähes 17 vuotta vanha, mutta öljyä irtoaa hiukan vieläkin jäähdytysnesteen sekaan.
        Kerran olen vaihtanut jäähdytysjärjestelmän letkut kaiken varalta, mutta onneksi ne ei näytä öljyä pelkäävän. (550 euroa kaivoon)

        Juuri valmistunut HERRA ASENTAJA ei silloin suostunut voitelemaan suodattimen tiivistettä, vaikka kehoitin niin tekemään.
        Ylpeästi hän toi esiin että "MINÄ OLEN TÄTÄ TYÖTÄ HARJOITELLUT JO 3 VUOTTA IISALMEN AMMATTIKOULULLA, JOTEN MINÄ OSAAN TEHTÄVÄNI"
        Kerroin että minä olen ollut samalla alalla jo 30 vuotta, mutta siitäkin huolimatta otan vielä opikseni vanhempien neuvoista.

        Korjaamon päällikkö ei ottanut kantaa asiaan, naureskeli vaan näytellen paskasia hampaitaan.

        Tapaus on jo vanha, niin kuin autoni elämä sen kertookin, 17 V.
        Mitä öljynpoistoon tulee, niin vaimoni keksi konstin, millä se ainakin väheni. (olkoon salaisuus )
        Pösö on kestänyt kaikesta kärsimyksestä huolimatta jo liki 500 000 km
        ja öljyäkin vielä kerää sisuksistaan, mutta vain vähän, pitkän ajon aikana.

        Korjaamopäällikön irvistelyn jälkeen en ole asioinut kyseessä olevassa liikkeessä, enkä asioi tulevaisuudessakaan.
        Tämä on vanaha tarina, niin kuin minäkin.

        Myyjä joka minulle auton myi, on syytön asiaan.
        .


      • Anonyymi
        mautonmasentaja kirjoitti:

        Ammattikoulusta autonasentaja linjalta "VALMISTUNUT" osasi särkeä tuliterän pakettiautoni ensimmäisessä MOOTTORIÖLJYN VAIHDOSSA.
        Pyynnöstäni huolimatta, Jätti öljyämättä moottorin öljynsuodattimen tiivisteen, joka sitten kuumentuessaan oli tarttunut niin lujaan, että seuraavassa öljynvaihdossa särkyi moottorin öljynlauhdutin.
        Suodatin oli asennettu lauhduttimeen.
        Näin ollen öljyä pääsi vuotamaan jäähdytysnesteen sekaan, jota ei saa pois muuta kuin moottorin purkamalla.
        Ammattinsa muka osaavat ovat yrittäneet öljyn poistoa monenlaisilla kemikaaleilla,,,,,, tuloksetta.
        Autoni on jo lähes 17 vuotta vanha, mutta öljyä irtoaa hiukan vieläkin jäähdytysnesteen sekaan.
        Kerran olen vaihtanut jäähdytysjärjestelmän letkut kaiken varalta, mutta onneksi ne ei näytä öljyä pelkäävän. (550 euroa kaivoon)

        Juuri valmistunut HERRA ASENTAJA ei silloin suostunut voitelemaan suodattimen tiivistettä, vaikka kehoitin niin tekemään.
        Ylpeästi hän toi esiin että "MINÄ OLEN TÄTÄ TYÖTÄ HARJOITELLUT JO 3 VUOTTA IISALMEN AMMATTIKOULULLA, JOTEN MINÄ OSAAN TEHTÄVÄNI"
        Kerroin että minä olen ollut samalla alalla jo 30 vuotta, mutta siitäkin huolimatta otan vielä opikseni vanhempien neuvoista.

        Korjaamon päällikkö ei ottanut kantaa asiaan, naureskeli vaan näytellen paskasia hampaitaan.

        Tapaus on jo vanha, niin kuin autoni elämä sen kertookin, 17 V.
        Mitä öljynpoistoon tulee, niin vaimoni keksi konstin, millä se ainakin väheni. (olkoon salaisuus )
        Pösö on kestänyt kaikesta kärsimyksestä huolimatta jo liki 500 000 km
        ja öljyäkin vielä kerää sisuksistaan, mutta vain vähän, pitkän ajon aikana.

        Korjaamopäällikön irvistelyn jälkeen en ole asioinut kyseessä olevassa liikkeessä, enkä asioi tulevaisuudessakaan.
        Tämä on vanaha tarina, niin kuin minäkin.

        Myyjä joka minulle auton myi, on syytön asiaan.
        .

        Varmaan ajelet tuolla romulla vieläkin...


    • hyihelvetti

      Auto myyjät ovat entisiä lanta talikko miehiä.Ei mitään kokemusta autoista

    • jumpu

      Minä ainakin asioin mieluiten yrittäjäntiellä Konelassa, kun tarvii...ei oo kyllä vähään aikaan tarvinnu.

    • Sattulipaz

      Helvessinki on exkiuruvetiseen verrattuna samanlaisella tyylillä kirjoitteleva.

    • exkiurvetinen

      Sattuilipas, ota iltalääkkeet ajoissa.

      • Anonyymi

        Mielenterveyskortti käytetty.


    • mustanmäki

      hirvimies! tein kaupat puheimessa menin tänään hakemaan autoa vastassa oili ystävällinen myyjä .Paperit tehtiin ja minä ajon jyväskylään takasin jäi hyvä fiilis

    • COROLLAXXX

      IISALMEN PARAS AUTOLIIKE. LOISTAVA PALVELU"!

    • Nottamersu

      sanotanko notta niin, että käytihin pojjan kanssa hakemmassa 190 mersu. Ja olihan kelepo peli, notta niin!

    • Savonlappalainen

      On palvelua ja ASIAKASPALVELUA... jollaista ei täysmääräisenä löydy Iisalmen Autosommasta. Ostimme kesällä 2016 uuden Subaru Foresterin, alunalkaen pikkujuttu karhensi tätä kauppaa kiistaa aiheutti sisätilan lämmitin, koska sitä ei millään meinannut saada. Kun loputa se saatiin niin se osoittautui teholtaan pienemmäksi kuin mikä oli siinä Subarussa minkä annoimme vaihdossa. Pyynnöstämme huolimatta myyjä ei suostunut vaihtamaan lämppäriä tehokkaampaan versioon minkä olimme tilanneet, vaikka se kuului niihin lisävarusteisiin mitkä oli sovittu tähän uuteen autoon! Pikkasen pistää tympimään moinen saivartelu, kun tämän uuden hinta nousi varusteineen yli 40.000€. Autossa ei ole mitään vikaa, hyvähän se kaikinpuolin on vaan seuraavan kerran (parinvuoden kuluttua) kun haemme uutta kulkupeliä sekin saatta olla Subaru...mutta sitä ei tule myymään Autosompa Iisalmi.

    • välttelen.paikkaa

      Olen kuullut huonoa kys. paikasta monelta tutulta autoalalla toimivalta henkilöltä. Kyse on nimenomaan töykeydestä mitä siellä kävijät saa osakseen.

    • Qashqai14

      Hyvä ja ystävällinen palvelu on. Kolme autoa on sieltä ostettu ja hyvät kaupat joka kerta!

      • treiska

        Paljonko maksaavat että kehut ?


    • Cashcash

      En sano muuta kuin että sinne ei kannata mennä. Tai no jos olet ihminen joka haluaa tulla kusetetuksi, sitten suosittelen.

    • Keijo222

      Tommi on paras myyjä sopis hyvin putoukseen!

      • pelottaaseukko

        Vieläkö siellä se körmy Jukka?


      • Tunteva...a
        pelottaaseukko kirjoitti:

        Vieläkö siellä se körmy Jukka?

        Ei ole enää


      • Anonyymi
        Tunteva...a kirjoitti:

        Ei ole enää

        Missä on Ynni kun ei oo enää näkynyt zombalossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on Ynni kun ei oo enää näkynyt zombalossa?

        Kotonaan touhuilee. Taitaa olla sairaseläkkeellä.


    • Antta

      Yhden kerran käynyt, toista kertaa en mene.

    • exkiurvetinen

      Autosomman tilat vuokrattavana ja kaikki saaneet potkut perseeseen?

      • Tatsuni55

        Ee kannata pisnes kun Nissanin myynti ja huolto loppu


    • Anonyymi

      Huono palvelu on ei tulla yhtään vastaan autokaupoissa ! Jos ei kelepoo ajakee entisellä autolla! En suosittele Iisalmessa on muitakin autoliikkeitä josta saa hyvää palvelua.

    • Anonyymi

      Aatun kuoltuua ollut ihan persiistä koko soppa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe