http://www.hs.fi/kotimaa/Helsingin huumepoliisin päällikköä epäillään törkeästä lahjuksen ottamisesta/a1384226707528?ref=tf_iHSisboksi300-artikkeli&jako=dca03aecbb198a43d51a4ef0c44c6104
Supokin, perkele vaikka olen luottanut heihin, enää ei kannta poliiseille puhua mitään.
Siis näin sotkee poliitikkopoliisit tavallisen rehellisen poliisin maineen.
En ole vuosiin luottanut poliisijohtoon, lahjottavissa .
Huora ja Poliisi ?
8
360
Vastaukset
- Lokistiikka
Että ei kannata puhua poliiseille mitään? Se on taas sitä sinun logiikkaa...
- kahveetunnilta
Joo menis töihin tämä turkishaalarihemmo jokikylältä!
- Pol-liisi
Arto tuo ilmi asiaa, mutta eikö pyhäjärvisten kestä sitä, että poliisikin on yksi meistä.
- Lokistiikka
Pol-liisi kirjoitti:
Arto tuo ilmi asiaa, mutta eikö pyhäjärvisten kestä sitä, että poliisikin on yksi meistä.
Tuo Arton ainainen ongelma on yleistäminen. Nyt kun yksi poliisi jäi kiinni epärehellisestä pelistä, niin hänen mielestään poliisille ei kannata puhua. Poliisit on varmaan kuitenkin ihmisinä sieltä luotettavimmasta päästä.
Katos kun nimettömät kommentoi, arkuuttaan !
Olen vaan vieläkin sitämieltä jotta poliisijohdossa on paljon rikollista ja sotkee tavallisten kunnon poliisien töitä.- kahveetunnilta
Ole mitä mieltä tahansa,mutta miten olisi työnteko välillä?Muista jos pottaa kiristää hilipase kahveeta naamariin ja turkishaalari päälle ja töihin siitä.......
On asiassa sekin puoli, jotta ennakkotietojen mukaan kyse olisi nyt seurantalaitteiden ostosta ilman kilpailuttamista.
On oikein jos ostaa parasta, eikä halvinta paskaa vaikka kuin pykälät vaatis ostaan halvinta.
Sama tuleee vastaan rakentamisessa, halvin ei aina ole paras.- velekaa vaan
Hyvä Kreikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773