http://www.youtube.com/watch?v=KFcq7NmnO3M&feature=c4-overview&list=UUlkRP15ZkqTRYfabEIcC-HQ
Subarun neliveto, tähän on tultu
8
830
Vastaukset
- Sama poika asialla
Miten sää jaksat vitttuillaan joka palstalla yhtenä kyrpänä?
- Nyt riitti
No missä muualla minä olen "vittuillut"?
- Onhan tuokin testi
Vahinko ettei videoklipi näytä,millä autolla tuosta "wanhasta soramontusta" pääsee ylös.Silloin videolla olisi jotain arvoa.
Nyt video pikemminkin osottaa testaajan taitamattomuutta.Ymmärtämystä,miksi testejä ylipäätään tehdään.
Netti on täynnä testejä. - tosi
taitamaton kuski oli testaamassa nousukykyä!
- laksjdhfg
Mikään neliveto ei kestä jos todella tarkoitus on vaan "roikkua"ylämäessä. Testi on joko tarkoitus hakuinen tai täysin ajotaidottoman kuskin surkea esitys.
- Vvvghhhhj
Mikä riitti? Mikä? Mitä sulle riitti? Vai riitti ? Subarun neliveto on tullut alaspäin ja alkaa olla enää vain vähemmän parempi kuin muiden aina huonona olleet leikkinelivedot.
Uteliaisuutta totean ettei ketjun aloittajalla ole autoa. - brutaalivoima
Kylläpä uuden sukupolven haldexit vaan toimii toimii ja toimii...
4motion by VW....
Quattro by VAG / AUDI
2WD by sabaro- Subar u rabuS
Vag? Usein rikki koko auto etkö ole huomannut esim uutisia missä on kerrottu asiasta jopa viimein vag itsensä kautta LAATUONGELMISTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867