Mikä parantaa siitä
että kun,joku on kerran esittänyt, että hän yrittää voittaa luottamuksesi
ja sä tajuut, miten kaikessa onki kaikkea muuta oman etunsa tavoittelua takana, ja sit sama uudelleen, ja taas aina vaan pelkkää illuusiota. Pääset irti, muttet tiedä, että vaikein,on vasta edessä. Mistä ikin voit tietää, onko jonkun takana vaan pelkkää kieroutta ja valhetta. Olla aikuinen, iso ja vahva ihminen, mutta surra tätä asiaa päivästä toiseen. Lopulta rakentaa muurin, ettei kukaan edes tuu, yritä, halua olla lähellä. Kellään kokemusta?? Miten voi koskaan enää luottaa? Jos kaikki mikä sai sut tuntemaan on illuusio? En todellakaan tiedä mikä sen aiheuttamat haavat parantaa, ja saa taas luottamaan , uskomaan ja rakastamaan
kaikki oli illuusiota
3
306
Vastaukset
- toine
Näinpä.. hirvittävän vaikea enään luottaa kun on matto vedetty tarpeeksi monta kertaa jalkojen alta. Ihan ulalla mitä pitäisi tehdä..
- Sinivalkoiset valheet
Niii'.On lottovoittoakin arvokkaampi,jos löydät ystävän johon voi todella luottaa.I I
- hiutale
Sinivalkoiset valheet kirjoitti:
Niii'.On lottovoittoakin arvokkaampi,jos löydät ystävän johon voi todella luottaa.I I
Itken sellaisen ystävän puutetta liian usein. Se heijastuu ihan kaikkeen mitä teen. Jatkuva epäily. Olen väsynyt yrittämiseen ja jatkuvaan positiivisuuteen. Jossain on,joku. Mitä jos ei ole? !! Ihan yhtä suuri mahdollisuus kuin siinä että joku väittää jonkun olevan jossain vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492