Seuraa retkelle/vaellukseen

Laitoin tämän eka ihan tuonne vaellus-osioon, ennen kuin tajusin, että seuran haulle on ihan tämä oma palsta.

Juu, tiedän ettei tänne Suomikaksneljään kannata laittaa mitään aloituksia, mutta nyt alkaa käymään ideat vähän vähiin. Toivotaan, että edes joku järkevä lukisi tämän ja uskaltaisi vastata asiallisesti.

Tahtoisin siis lähteä ensi kesänä liftaten ja kävellen kiertämään Suomea, ilman mitään sen tarkempaa suunnitelmaa. Eli rennolla hippimeiningillä, kaupungista kaupunkiin, välillä luonnostakin nauttien.

Voit olla mies tai nainen. Ikäraja on niinkin alhainen, kuin 23. Ja tuosta ikärajasta en tingi. Itse olen 19.

Millainen olen luonteeltani? Olen superrohkea, itsenäinen, nokkela ja kekseliäs. En harrasta mitään urheilulajia tai katso urheilua telkasta. Mutta mitäpä väliä sillä on. Olen sen sijaan kiinnostunut taiteesta, ja viime kesän liftausreissulla elätin itseäni mm. laulamalla, piirtämällä karikatyyrejä ja keräämällä tölkkejä ojista, haha. Huumorintajullani ja sietokyvylläni ei ole rajoja silloin, kun ollaan vaeltamassa. Jos nilkkani nyrjähtäisi tai menettäisin kaikki rahani, heittäisin todennäköisesti vitsiä siitäkin. Vaikka en ole urheilullinen, olen todella sitkeä ja tarmokas, enkä valita 50km/päivä:n kävelyvauhdista.

Laita mulle viestiä profiiliini, jos kiinnostaa. Ja tosiaan: Haen vain ja ainoastaan matkaseuraa ja ystävyyttä. Seksiä ei tipu.

9

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi yhen kerran

      Tyhmäkin olet, koska et edes tajunnut oikeaa osastoa viestilllesi. Tuoko on mielestäsi eräretkeilyä, mitä ? Liftata ja jakaa lämpsää kyyden antajille.
      Näkee myös tekstistäsi kuinka itseäsi kuvaillssa, elät ihan omaa totuutta, ja se on kaukana yleisestä.

    • Hahah : D No kyllä elän ihan omaa totuuttani, ja teen sen ilomielin. Eikös jokaiselle ole se oma totuus?

      Ps. ymmärrän kyllä, että viestisi on provo : )

    • 26cm

      Saisit kyllä seuraa mutta sinun pitäisi antaa pillua.

    • lämpsää

      No eikös ne liftarit sillä aina matkansa maksa ? Joten kai tuo on itsestään selvä asia.

    • Make100lasissa

      Ei tartte liftata, mulla on auto ja voidaan tehdä sellanen roadtrip vähä niinku elokuvassa Elokuu..

    • 123456

      Jatka sinä vain r......mista ja hakeudu hoitoon.

    • Sanna90

      Voisin kyllä lähteäkin, mutta olisit voinut jättää tuon viimeisen sanan pois viestistäsi - jos on pihtaaja, ei sitä tarvitse kaikille ilmoittaa!

    • veepääakka

      Siis ala- vai yläikäraja 23? Mitä väliä sillä seuran iällä on. Ja vaikutat niin leuhkalta ettei kiinnosta. Ja jos ilman hyvää kuntoa väität vetäväs rinkka selässä 50km/päivä niin nauran itseni puhki.

    • E.V.V.K.

      Tyypillinen provoileva pummi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe