Matti Salmisen pojan äiti?

on kuka?

Tarkoitan siis maailmankuulua bassoa, oopperalaulaja Matti Salmista. Hänellä on yksi poika, mutta kuka on äiti.

Matti Salminen oli aikoinaan liitossa Leena Procopeen kanssa. Satu Östring-Procope nai Leenan jättämän herra Procopeen 70-luvulla.

Käsittääkseni Matti Salmisen ja Leena Procopeen liitosta poika ei ole. Eikä varsinkaan Salmisen nykyisestä liitosta Arja Rinteen kanssa, koska poika on syntynyt jo vuonna -71 ja on näin ollen 42-vuotias.

Täällä ehkä on enemmän nuorempaa polvea ja tietämättömyyttä näin vanhoista asioista, mutta yritän nyt kuitenkin.

Kiitoksia jo etukäteen, jos joku osaa valottaa asiaa. Mitään pahantahtoisuutta tähän ei liity, vaan äidille olisi aivan oikea pojan tilannetta koskeva asia kyseessä.

38

8082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähes varma tieto

Oliko Kekkosen Sylvi elossa vielä vuonna -71? Jos oli..... niin veikkaan Sylviä!

• Qummis

Paras pitkiin aikoihin...!!!!

• Muisti pätkii

Olen tavannut hänet vuosia sitten, tumma nainen oli. Nimeä en kyllä muista vaikka kuinka mietin. Enkä tiedä onko sopivaa kommentoida täällä yksityisten ihmisten asioita sen tarkemmin.

• kantavosu

Salmisen Salarakas.

• aloittaja ========

En tivaakaan nimeä. Olet aivan oikeassa, että on epäkorrektia laittaa nimiä tänne.

Lähinnä olen (sattuneista syistä) kiinnostunut, onko kyseessä siis avioton lapsi. Mutta tämän pojan sukunimi on kuitenkin Salminen. Yleensähän lapsi saa äitinsä sukunimen, jos ei ole avioliittoa. Mutta voihan lapsi saada isänsäkin nimen, jos näin yhdessä päätetään.

• who is who?
        aloittaja ======== kirjoitti:

En tivaakaan nimeä. Olet aivan oikeassa, että on epäkorrektia laittaa nimiä tänne.

Lähinnä olen (sattuneista syistä) kiinnostunut, onko kyseessä siis avioton lapsi. Mutta tämän pojan sukunimi on kuitenkin Salminen. Yleensähän lapsi saa äitinsä sukunimen, jos ei ole avioliittoa. Mutta voihan lapsi saada isänsäkin nimen, jos näin yhdessä päätetään.

Oletko sitten täysin varma, että kyseessä on mainitsemasi Salmisen poika? Salmisia on aika paljon ja Matti-nimisiäkin varmasti enemmän kuin yksi, jopa suunnilleen samaa ikäluokkaa.

• sokkiuuutinen
        kantavosu kirjoitti:

Salmisen Salarakas.

Lenita Airisto on pojan äiti, mutta isä on Vesku Loiro vaikka Matti luulee olevansa

• herranenaika????

On aika köyhää elämä, jos pitää alkaa kyselemään Matti Salmisen lapsen äidin nimeä täällä.
      Ensinnäkin: Luulisin, että täällä palstalla jorisee jokunen, joka ei edes tiedä kuka on Matti Salminen, ketä tässä peräänkuulutetaan.
      Mitä se kuuluu kenellekään, kuka on äiti. Tai edes isä. ????

• sukulainen

Suomalaiset ovat tietty uteliaita vaikka ei omakaan isä olisi tiedossa.

• Anonyymi
        sukulainen kirjoitti:

Suomalaiset ovat tietty uteliaita vaikka ei omakaan isä olisi tiedossa.

Totta tuokin

• uteliaisuutta ???

No eiköhän se äiti aina ole selvillä ilman keskustelupalstojakin,
      Isää joskus peräänkuulutetaan. Isästä nyt ei ilmeisesti ole kyse.
      Jos noin paljon perheestä tiedät, niin ota joko poikaan tai isään yhteyttä, jos asiasi on oikeasti tärkeä

Kysymys herää, mikähän sinunkin motiivisi tähän kyselyyn on?

• aloittaja =======

Asiani on aivan hyväntahtoinen, joskin erittäin arkaluontoinen ja kuuluu vain äidille. En siis oikein voi kysyä isältä tai pojalta. En voi tähän selittää asiaa loukkaamatta pahasti yksityisyydensuojaa.

Enkä täälläkään tosiaan odota, että kukaan paljastaisi nimen, vaan etsin koordinaatteja, joilla pääsisin eteenpäin.

Mutta on varmasti totta, kuten eräs kommentaattori sanoi, että palstakin on nyt väärä. Tämä näyttää keskittyvän eräänlaisten turhakkeiden Seiska-huuruisen elämän setvimiseen -- todellisista kulttuuripersoonista julkisuudessa ei näköjään puhuta. Vierailin nimittäin ensimmäisen kerran nyt täällä tämän kysymyksen tiimoilla.

Mutta kiitos nyt vastauksista kuitenkin, vaikkei tämä auttanutkaan. Kyllä minä jotain keksin.

• Vanhoja muisteleva
        aloittaja ======= kirjoitti:

Asiani on aivan hyväntahtoinen, joskin erittäin arkaluontoinen ja kuuluu vain äidille. En siis oikein voi kysyä isältä tai pojalta. En voi tähän selittää asiaa loukkaamatta pahasti yksityisyydensuojaa.

Enkä täälläkään tosiaan odota, että kukaan paljastaisi nimen, vaan etsin koordinaatteja, joilla pääsisin eteenpäin.

Mutta on varmasti totta, kuten eräs kommentaattori sanoi, että palstakin on nyt väärä. Tämä näyttää keskittyvän eräänlaisten turhakkeiden Seiska-huuruisen elämän setvimiseen -- todellisista kulttuuripersoonista julkisuudessa ei näköjään puhuta. Vierailin nimittäin ensimmäisen kerran nyt täällä tämän kysymyksen tiimoilla.

Mutta kiitos nyt vastauksista kuitenkin, vaikkei tämä auttanutkaan. Kyllä minä jotain keksin.

Riku Salminen oli luokallani Kruununhaan ylä-asteella. Hänen äitinsä on entinen balettitanssija ja nimeltään muistaakseni Liisa Palin (en kuitenkaan ole 100% varma nimestä koska olin lapsi silloin ja aikuisten nimet eivät olleet niin tärkeitä). Toivottavasti tämä auttaa :)

• Myös krunalainen
        Vanhoja muisteleva kirjoitti:

Riku Salminen oli luokallani Kruununhaan ylä-asteella. Hänen äitinsä on entinen balettitanssija ja nimeltään muistaakseni Liisa Palin (en kuitenkaan ole 100% varma nimestä koska olin lapsi silloin ja aikuisten nimet eivät olleet niin tärkeitä). Toivottavasti tämä auttaa :)

Ootko Mia?

• kukakuka
        Vanhoja muisteleva kirjoitti:

Millainen poika oli yläasteella? Nykyään hyvin outo tyyppi nimittäin...

• ihmettelijä122
        kukakuka kirjoitti:

Millainen poika oli yläasteella? Nykyään hyvin outo tyyppi nimittäin...

Millä tavalla outo tyyppi??

• ---

Matti Salmisen elämäkerrasssa Kuningasbasso nimet ja asiat esitetään.

• tietäväinen

Salmisen Rikun äiti oli 60-70 luvullla Porissa vaikuttanut laulaja. Oli ensimmäinen rock-bändin naispuolinen läpilyönyt. Käytti nimeä Susi Kuattro.Oikea nimi oli muistaakseni joku Piia tai Tiina, tai joku Palin.

Tekivät paljon keikkaa ja nainen oli varsin kaunis. Suhde ei kestänyt kauan ja nainenhan sai myöhemmin tyttären Hectorin kanssa. Hänet tunnetaan Saija Palinina

Omistaa nykyään Forsassa huoltoaseman ja autoliikkeen.

• Kunhan luulen

Juha Tapio on äiti.

• Tuulariitta

Balettitanssijatar Liisa Palin oli Matti Salmisen 1. vaimo. Heillä oli avioliitosta yhteinen poika.

• OOPERANVIHAAJA

EIKÖ SE PALININ LIISA OO... SITTEMMIN MATTI ON OLLU ARJA RINTEEN KANSSA JOKA ON TOMMI RINTEEN 1925-1999 EX-KUMPPANI

• etova12

Liisa Palin on varmaan tosi ylpeä pojastaan.

On nimittäin oksettava läski, joka huutelee mt-ongelmaisena ohikulkijoille kaikenlaista.... Kylähulluna tunnetaan täällä päin.

• Saunaisäntä

Mistäköhän sinunkin kaltaisesi Urpo löytää tänne sivustolle päästelemään aivo-pieruja... Jos lienee sinulle huudellut taidan arvata syyn...
        Sinun kaltaisesi viedään meilläpäin saunan taakse opettelemaan elämän lainalaisuuksia... Täytyypi näin munkkivuorelaisena ryhtyä sinua bongaamaan:)

• Anonyymi

Ei sellaista voi laittaa äidin syyksi ainakaan 100 %. Ehkä muut asiat ovat pojan elämässä menneet pieleen.

• Anonyymi

Aivan ala-arvoista huutelua täällä joillakin persoonilla. Taitaa humista korvien välissä kun nimitellään ihmisiä. Katsopa peiliin itse!

• DooReeMiiFaa

Taisi isä-Matti oli vielä leipurina Turussa pojan syntymän aikoihin. Oopperalaulajan ura oli vasta nousussa.

• Apinamiekkonen

Neitsyt Maaria on äiti.

• Käppääjä

Ettekö tiedä? Krisse Salminenhan se äippä on.

• Elmo_Kaila

Asiaan, siis kuka on Matti Salmisen pojan isä?

• pakunsuuseks

Salmisen Masa kuulemma mutta kuka oli Neitsyt Marian velipuoli?

• MiaM

Liisa Palin, balettitanssija, on Riku Salmisen äiti.
      Faktatietoa. Lapsena aikaa heidän kanssaan viettänyt ja Rikun kanssa leikkinyt. Ei kai tämä mikään salaisuus ole vaikka kumpikaan, ei isä eikä poika, sitä suuremmin huutele.

• Jouluakka

Löysin kuin löysinkin vastauksen alkuperäiseen kysymykseen. Kovasti jäi askarruttamaan Salmisen haastattelun jälkeen, kun poika vaan ohimennen mainittiin. Eikä Wikipedia maininnut ex-vaimoista mitään.

• Sepeteuksenpojat

MItäpä tuosta, mutta mikä mahtaakaan olla Sepeteuksen poikain isän nimi?

• Vanhus

Liisa Palin, balettitanssija. Asuivat ulkomailla. Matti S joi silloin, oli väkivaltainen. Erosivat.

• Anonyymi

tänään tulee uusinta ohjelma Matti Salmisesta

• Anonyymi

kuka vittu muka ulkomailla tuntee jotain matti salmista pavarotin sntään tuunnetaan

• Anonyymi

Riku Salminen toimittelee urheiluruutua, muttei taida olla oopperalaulajan tekosia, kun on paljon snadimpi

• Anonyymi

Liisa Palin on äiti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4195
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe