eräässä hoitolaitoksessa häiritsee hoitoa antavan henkilön jatkuva puhelimessa oleminen, välillä lasten kanssa pitää aamujutut ja herätykset...syömiset selvitellä...sama rumpa jatkuu iltapäivällä kun lapset pääsee koulusta päivällä on luottamustoimet pohdittavana ja vielä asiakaspalvelu
hoidettavan asikkaan maksamalla ajalla tehdään omat ja työnantajan hommat.
toivottavasti jatkossa hoidettava asiakas on tärkein
Fysikaalinen
asiakkaan ystävä
2
324
Vastaukset
- hoidossa kävjä
Omistaja voisi kiinnittää huomiota epäkohtii ja parantaa toimivuutta, puhelimee automaatti ja viestiin soittoaika milloin on hoidossaväli ja voi soittaa tai jättää soittopyyntö. Asiakkaiden väliin pitempiaika 10 -15min. jotta voi hoitaa puhelut.
Lapset varmaa myös osaa toimia ominpäin, eihän jokapäivä tarvitse samoja ohjeita antaa ;-)- entinen asiakas
Kävin tässä joku aika sitten muutaman kerran hoidossa ja kyllä, totesin saman tyylin jatkuvan edelleen , vaihdan hoitopaikkaa jatkossa, en halua maksaa vajaasta hoidosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 595089
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544592Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224529Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2961747- 911422
- 811388
- 2281328
- 3151039
- 199950
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50850