Tehkää Johanna Korhoset.
Liittykää kirkkoon ja hakekaa kaikkiin mahdillisiin kirkkovaltuustoihin.
Siten te vaikutatte kirkkoon paljon tehokkaammin kuin vinkumalla täällä palstoilla :D
Jos kuulutte kirkkoon ja vaaditte jumalattomia messuja, niin kyllä kirkko ne teille järjestää pian.
Ateistit liittymään kirkkoon
19
75
Vastaukset
- uoppa
Hieno idea! Samoin nämä vapareista vinkujat voisivat liittyä vapareihin, niin ei tarttisi enää täällä kitistä :D
- jep jep jep
Mave voisi hakea sitten vaikka arkkipiispaksi. Ja ikiateisti ylimmäksi rahakirstun vartijaksi.
Mirka huoltamaan hautuumaita, ettei vahingossakaan ketään ateistia kuopata siunattuun multaan. Voisivat perustaa mulle jonkun turistimatkoihin keskittyneen ekumeniaviran. Kulkisin pitkin maailmaan muita kehuen. Eikö sillä saisi taivaspaikan ostettua?
- Marko,.,..,.,.,,
Ei ne uskalla.
Ne pelkää koska eivät ole varmoja ateismistaan.
HEHEHEHEHHEHHEH HOHOHO
Atet on hassuja. - Hämärää toimintaa
Jaa voisko joku kertoa mitä vastinetta saisin sille noin 550e/vuosi ?
- Yhteyden jumalaan HEHEHEHEHHEHHEH HOHOHO:)
- ikuisen elämän HEHEHEHEHHEHHEH :)
- sunnuntaisin sais hörpätä ihmisen verta ja naukkasta palan jeesuksen ruumiista - yök!
- osallistua pikkusummalla piispojen 100 000e/ vuosi liksaan, työsuhde Audiin ja miljoona asuntoihin?
- avittaa miljardin liikevaihtoa pyörittävään kirkko bisnekseen. Kirkkoon joka sijoittelee ylimääräisiä rahojaan esim USA:n ydinaseita kehittävien asetehtaiden osakkeisiin - kun niistä saa niin hyvää tuottoa:)
Millainen kuluttajansuoja on kirkon kaupittelemalla ikuisella elämällä - tuotteena?
Kaikenkaikkiaan hyvin epäilyttävää uskontobisnestä, luulisi että uskis voisi olla uskis ilman isoa organisaatiota?- mirkku,.,.,.,.
Suus kii Mirka.
- Hämärää toimintaa
mirkku,.,.,.,. kirjoitti:
Suus kii Mirka.
Hei mirkku,.,.,.,.
En ole Mirka...
Mikä kohta ei erityiseti kuullostanut hyvältä?
- FUCKIFUU
En minä ainakaan tahdo muuttaa kirkkoa vaan tuhota sen ja kaikki muutkin taikauskolaitokset ja aivopesutoimistot.
- Marza2
Miten aiot tehdä sen? Lentämällä lentokoneen Helsingin tuomiokirkkoon vai aiotko perustaa kylmäkosken vankilaan tuhoamisleirin kristittyjä varten?
Eikun hei. Minulla on parempi idea. Pahimmat ensin.
Aloita Saudi-Arabiasta. - FUCKIFUU
Marza2 kirjoitti:
Miten aiot tehdä sen? Lentämällä lentokoneen Helsingin tuomiokirkkoon vai aiotko perustaa kylmäkosken vankilaan tuhoamisleirin kristittyjä varten?
Eikun hei. Minulla on parempi idea. Pahimmat ensin.
Aloita Saudi-Arabiasta.Kyllä ne suomalaisille pahimmat löytyvät Suomesta. Miksi minä vieraan maan toimista välittäisin mitään?
Sinänsä kannatettavia ajatuksia kristittyjen kohteluksi, mutta luulen asian voi hoitaa myös inhimillisestikin, mutta ymmärrän myös kristityn näkökulman, missä kaikki ongelmat ratkaistaan väkivallalla. - höhhöh
On siinä jätkällä suuret luulot kyvyistään. Sinä tuhoat itsesi, et kirkkoa.
- *Faith*
Tuli mieleen hassu ajatus.
Kuinkahan moni tämän palstan ateisteista itse asiassa kuuluukin kirkkoon? ;)- FUCKIFUU
Kysymys on hyvä ja oikeutettu. Mutta halveksin sellaisia ateisteja jotka kuuluvat kirkkoon, he ovat monikulttuurin ihannoijia ja uskontojen syleilijöitä.
- höhhöh
FUCKIFUU kirjoitti:
Kysymys on hyvä ja oikeutettu. Mutta halveksin sellaisia ateisteja jotka kuuluvat kirkkoon, he ovat monikulttuurin ihannoijia ja uskontojen syleilijöitä.
Halveksi vaan, sillä ei ole kärpäsen paskan kokoistakaan merkitystä.
- ateisti nro 485
En liity perussuomalaisiinkaan vain siksi, että saisin vaikuttaa heidän politiikkaansa. Kyllä oikeustoimikelpoisella ihmisellä tulee olla oikeus "vinkua" mistä tahansa yhteiskuntana vaikuttavasta asiasta, oli sen vaikuttavuuden piirissä tahi ei.
Hassuja ajatuksia sitä tuleekin luettua.- xyfg
Ko.puolueeseen liitytään enimmäkseen kai rasistisen mielenlaadun vuoksi.
- Mirka ....... ,
Paras tapa vaikuttaa kirkon toimintaan on erota kirkosta. Tästä on jo vahvaa näyttöä olemassa ja kyllä toimii.
- *Faith*
Taitaapa Mirkakin kuulua salaa kirkkoon. Seurakunnan toiminnassa on ainakin ahkerasti mukana! ;)
- totisesti amme
Kunnon ateisti kuuluu kirkkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20914410
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m172148Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381783Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941176- 1171133
- 221080
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30862Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80688Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80683- 64663