Suonenjoen terveyskeskus

Tästä se lähtee ->

Minulle sanottiin tk:ssa että pitäisi alkaa nukkumaan enemmän, vähentää atk:n käyttöä vähemmäksi, hommata sosiaalista seuraa ja alkaa kiinnittämään huomiota syömisiini myöskin enemmän. Mitä ihmettä oikein teen, kun ei lääkettä määrätty? Luulisi että vähintääkin jotain Melatoniini 3 millistä, ehkä jotain kasviomegaa ja tarvittaessa sitten nuijanukutusta pitäisi olla. Tarvinneeko tuota sen enempää, tajusin tosin siinä senkin että ihminen se olen minäkin enkä mikään kone tai joku viherpiipertäjä. Saati yli-ihminen tai yliälykäs.

6

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välivällynkiristäjä

Laita ainakin se korkki kiinni, sen verran sekavat jutut.........

• Jälkiliukkaiden tulos

Minusta tutkittiin suonenjoen tk:ssa sukupuolitauti. Tuntuu hullulta. Kertakaikkiaan hullulta.

• lptlgplpl

En voi luottaa suonenjoen terveyskeskukseen tietojeni suhteen
      edes pankkiin ei voi luottaa tietojaan ne ovat ennen pitkää kaikki kylän tiedossa
      ja kuulemma kaupassa puhuvat paskaa selän takana.

• Hivneutraali

Oletko sä se josta tutkittiin vasta hiv? Näin ne lääkärit kehu sokkarin kassajonossa yks päivä.

• Esekelisenvillekyrpertti
        Hivneutraali kirjoitti:

Oletko sä se josta tutkittiin vasta hiv? Näin ne lääkärit kehu sokkarin kassajonossa yks päivä.

Aivokirurgit puhelee sengan jonossa siitä miten mutasella oli likaset aivot ja kynegologit siwan jonossa miten epäpuhdas litoreesi sillä hirvosella olikaa.

Mihin tää mualima on mänössä? Ite lähen aenaki puarii ettimään raavasta karjuseuraa. Nahkaruoska soi!

• Näin on

Joo näin on...!! pankkitilinsaldo on jo kaikkien kylän juoruakkojen tiedossa ja leviää taifuunin nopeudella,,,, hehee kuulemma tilillä olisi 5 ja puoli euroo ennen seuraavan tilin maksupäivää.

Ja terveyskeskuksestakin on juoruttu että päässä jotain vikaa, kuulemma jokin huone siellä täysin kylmillään ja hevistäkin jotain merkintää...;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16