Langaton verkkoyhteys on yhdistetty,mutta kone sanoo EI INTERNET YHTEYTTÄ. Miksi? alkoi tökkimään 4 pvää sitten. Välillä pääsen hetkeksi nettiin kunnes linja katkeaa. Reititin rrsetoitu avustuksella.Itse en osaa. Mutta ei vaan toimi. Onkohan reitittimeen tullut vika? Ymmärtääkö kukaan?
apuva tumpelolle
tumpelo
3
94
Vastaukset
Onko lähistöllä muita wlan verkkoja? Entä onko kyseessä modeemi, jossa on tuo wlan?
- tumpelo
Asun kerrostalossa,verkkoja löytyy :).seuraava kysymys olikin hebreaa...mutta luulen että modeemissa tuo wlan.. Toiminut vuosia moitteettomasti.
Eli sinulla on vain yksi laite johon verkkopiuha tai kaapeli tulee seinästä?
Wlan kanavan vaihto voisi auttaa jos muilla wlan verkoilla on sama kavana käytössä.
Toimiiko yhteys muuten muilla mahdollisilla wlan laitteilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174366
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251300Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187- 113928
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830