Naisten haju

Oksettavaa

Mä koen kovasti syyllisyyttä siitä, että koen naisen hajun kuvottavana.
Tästä seuraa haluttomuus ja enkä kehtaa kertoa sitä vaimolleni. Vaimo kyllä pitää
puhtaudestaan huolen ei vika siinä ole. Olen jo nuoresta asti pitänyt naisen hajua oksettavana. Enkä myöskään tunne seksuaalista halua miehiin, tämä sillä että jotku heti tyrkyttää että olet homo. Mistä tää voi johtua???

7

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa

Piilo homo ? väärä nainen sulle?

• ssssssssssssss

Eikait vaimon vaihto auta jos nuoresta ollu vika.
      -Kaikki ei vaan mene nappiin.

• elli4

Vikkiä nenän alle : ) Älä ny viitti.

• haarukkaherkuttelija

Edellinen kommentti nauratti...:D

Mutta jos vähän veistellään niin onhan noissa kumppanin hajuissa oikeasti eroja. Pillussa kullisa ja muuallakin. Olen 40v perheellinen mies, pitkässä suhteessa. Valitettavasti vaimoni on se "oikea", mutta pillu haisee silakkatroolarilta...
      Olen silloin tällöin hairahtanut vieraaseen sänkyyn ja mukaan mahtuu yksi vaimoni ikäinen nainen, jonka vittua söin antaumuksella sen maistuessa ja tuoksuessa....naiselta...that's it. Ei pahalta vaan naiselta ja jopa hyvältä, vaikka siis baari-illan jälkeen pääsin maistamaan, eli ei mikään saunapuhdas ollut tokikaan.

Mut selasta, joskus voi naisessakin olla "vika"...

• puhdasonpuhdas

Älkäähän nyt, likainen nainen haisee
      likaiselta.
      Kunnon mies on rehellinen.

Mutta täytyy sanoa, että oikea hyvä nainen
      puhtaana haisee todella hyvältä.
      Mielestäni hyvä nainen haisee maidolta.

• elukat haistelee

haju on feromoneja joiden pohjalta valitaan kumppani. et ole löytänyt naisia joiden halu miellyttää eli joiden kanssa syntyy geneettisesti vahvoja lapsia.

• Elämänsiperiaa

Mulla taas on, että en välitä miehistä, jotka haisee hieltä tai tupakalta, viiinalta ja muutenkaan en oikein enää arvosta.

Ei hekään joita olen tuntenut ole minua arvostanut.

Jotenkin tuntuu että olen nopeampi ajattelemaan asioita ja en tykkää hitaudestakaan, jos sellainen tulee vastaan.

En vaan enää välitä miehistä, mutta en kyllä välitä naisistakaan, eli olen kai hetero, joka ei tykkää kummastakaan sukupuolesta...).

Tähän on maailma minut kuljettanut tuntemaan. Liikaa kai pettymyksiä ihmisten suhteen, mutta en aio enää muuttuakkaan. Saan olla juuri sellainen kuin olen. Hyvä minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe