Naisten haju

Oksettavaa

Mä koen kovasti syyllisyyttä siitä, että koen naisen hajun kuvottavana.
Tästä seuraa haluttomuus ja enkä kehtaa kertoa sitä vaimolleni. Vaimo kyllä pitää
puhtaudestaan huolen ei vika siinä ole. Olen jo nuoresta asti pitänyt naisen hajua oksettavana. Enkä myöskään tunne seksuaalista halua miehiin, tämä sillä että jotku heti tyrkyttää että olet homo. Mistä tää voi johtua???

7

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa

Piilo homo ? väärä nainen sulle?

• ssssssssssssss

Eikait vaimon vaihto auta jos nuoresta ollu vika.
      -Kaikki ei vaan mene nappiin.

• elli4

Vikkiä nenän alle : ) Älä ny viitti.

• haarukkaherkuttelija

Edellinen kommentti nauratti...:D

Mutta jos vähän veistellään niin onhan noissa kumppanin hajuissa oikeasti eroja. Pillussa kullisa ja muuallakin. Olen 40v perheellinen mies, pitkässä suhteessa. Valitettavasti vaimoni on se "oikea", mutta pillu haisee silakkatroolarilta...
      Olen silloin tällöin hairahtanut vieraaseen sänkyyn ja mukaan mahtuu yksi vaimoni ikäinen nainen, jonka vittua söin antaumuksella sen maistuessa ja tuoksuessa....naiselta...that's it. Ei pahalta vaan naiselta ja jopa hyvältä, vaikka siis baari-illan jälkeen pääsin maistamaan, eli ei mikään saunapuhdas ollut tokikaan.

Mut selasta, joskus voi naisessakin olla "vika"...

• puhdasonpuhdas

Älkäähän nyt, likainen nainen haisee
      likaiselta.
      Kunnon mies on rehellinen.

Mutta täytyy sanoa, että oikea hyvä nainen
      puhtaana haisee todella hyvältä.
      Mielestäni hyvä nainen haisee maidolta.

• elukat haistelee

haju on feromoneja joiden pohjalta valitaan kumppani. et ole löytänyt naisia joiden halu miellyttää eli joiden kanssa syntyy geneettisesti vahvoja lapsia.

• Elämänsiperiaa

Mulla taas on, että en välitä miehistä, jotka haisee hieltä tai tupakalta, viiinalta ja muutenkaan en oikein enää arvosta.

Ei hekään joita olen tuntenut ole minua arvostanut.

Jotenkin tuntuu että olen nopeampi ajattelemaan asioita ja en tykkää hitaudestakaan, jos sellainen tulee vastaan.

En vaan enää välitä miehistä, mutta en kyllä välitä naisistakaan, eli olen kai hetero, joka ei tykkää kummastakaan sukupuolesta...).

Tähän on maailma minut kuljettanut tuntemaan. Liikaa kai pettymyksiä ihmisten suhteen, mutta en aio enää muuttuakkaan. Saan olla juuri sellainen kuin olen. Hyvä minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe