Olen muuttamassa kuusankoskelle ja kyselisin minkälaisia baareja sielä on?
minkälaista henkilökuntaa yms...
Kuusaan baarit
11
2690
Vastaukset 11
- Juntti Kuusaalta
Juu ei Kuusankoskella ole kuin räkäläjuottoloita, mutta hetken päästä muututtuasi Kuusaalaiseksi juntiksi pidät niistä.
- Ai jaa
Oletko käynnyt kuusaata kauempana?
Mitähän ne sitten muualla on kylissä on?
Helsingin seurahuoneelle sinulla nyt ei ole edes varaa.
Aika pitkälti samanlaisia kaikki joka kylässä Suomessa.
Tai jos tiedät että missä ne ei ole räkälöitä niin kerro meille kaikille muillekkin.
Voimme käydä katsomassa paikan. - uusi asukas
ennen kuin rupeatte enempää kinaamaan niin mua kiinnostaa paikkojen nimet ja minkälaista henkilökuntaa yms... olen katsellut netistä niin minkälaisia paikkoja on esim. onnenpäivät tai blackout?
- 13+13
No niissä baareissa aina sattuu ja tapahtuu...Hosboda keskustassa on hyvä, jos pubi tyylisestä pitää :)
- huikkanen
Samanlaisia baareja ja asiakkaita on joka pikkukaupungissa suomessa,meno rauhoittunut huomattavasti entisistä "hyvistä" ajoista kuusaallakin..
- tanssijalka
Onko sommelossa vielä tansseja tai ylipäätään elävää musiikkia?
- bar
aloittakaa baarikierros mäyränkolosta ja päättäkää onnen päiviin,siinä läpileikkaus kuusaan baareista.
- Kjtik
Eikös mäyräncolo ole suljettu?
- selvä sanoi juoppo
Mielummin figaron kautta dragoniin. Asiantuntijoita liikkeellä....
- abdullah
turpaa tulee,ei kannata mennä..etenki tollasille urpoille
- soppari
mäyränkolosta tuli aina otettua vauhtia kun lähti kaupungille sillon kun asuin noilla hoodeilla,kyllähän jokainen lähiö yhden baarin aina tarvis,noi pienet kuppilat vaan tarvii sen janoisen kanta-asikaskunnan joka pitää paikan pystyssä, moni vanha juoppo vaan vetää nykysin kotona viron tuliaisia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161325Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981043
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103935
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20734- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607