Olen muuttamassa kuusankoskelle ja kyselisin minkälaisia baareja sielä on?
minkälaista henkilökuntaa yms...
Kuusaan baarit
11
2271
Vastaukset
- Juntti Kuusaalta
Juu ei Kuusankoskella ole kuin räkäläjuottoloita, mutta hetken päästä muututtuasi Kuusaalaiseksi juntiksi pidät niistä.
- Ai jaa
Oletko käynnyt kuusaata kauempana?
Mitähän ne sitten muualla on kylissä on?
Helsingin seurahuoneelle sinulla nyt ei ole edes varaa.
Aika pitkälti samanlaisia kaikki joka kylässä Suomessa.
Tai jos tiedät että missä ne ei ole räkälöitä niin kerro meille kaikille muillekkin.
Voimme käydä katsomassa paikan. - uusi asukas
ennen kuin rupeatte enempää kinaamaan niin mua kiinnostaa paikkojen nimet ja minkälaista henkilökuntaa yms... olen katsellut netistä niin minkälaisia paikkoja on esim. onnenpäivät tai blackout?
- 13+13
No niissä baareissa aina sattuu ja tapahtuu...Hosboda keskustassa on hyvä, jos pubi tyylisestä pitää :)
- huikkanen
Samanlaisia baareja ja asiakkaita on joka pikkukaupungissa suomessa,meno rauhoittunut huomattavasti entisistä "hyvistä" ajoista kuusaallakin..
- tanssijalka
Onko sommelossa vielä tansseja tai ylipäätään elävää musiikkia?
- bar
aloittakaa baarikierros mäyränkolosta ja päättäkää onnen päiviin,siinä läpileikkaus kuusaan baareista.
- Kjtik
Eikös mäyräncolo ole suljettu?
- selvä sanoi juoppo
Mielummin figaron kautta dragoniin. Asiantuntijoita liikkeellä....
- abdullah
turpaa tulee,ei kannata mennä..etenki tollasille urpoille
- soppari
mäyränkolosta tuli aina otettua vauhtia kun lähti kaupungille sillon kun asuin noilla hoodeilla,kyllähän jokainen lähiö yhden baarin aina tarvis,noi pienet kuppilat vaan tarvii sen janoisen kanta-asikaskunnan joka pitää paikan pystyssä, moni vanha juoppo vaan vetää nykysin kotona viron tuliaisia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä761454Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2511358Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551132Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551108- 51805
- 65784
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30657