Neuropatiaa?

neuroneuro

Mmo! Onkse löytyyks kellään vastaavia kokemuksia/oireita? Mä otin about 5 viikko sitte viimesrn kerran koiruohoa loisten puhdistukseen, siis teemuodossa, ja liikaa ilmeisesti ja liian nopeesti, sen litrsn iha oaris tunnissa, about 5 päivää, ku mitään ohjeita eivät si koskaan voineet sieltä lootuskaupasta lähettää vaikka virl erikseen soitin sinne siit ja pyysin!! Nnl, sit mulle alko tulee niit oireit. Hemmetisti kramppeja kaikkialle kehoon!! Ja sitä kesti muutama päivä, sit alko vährneen, sillon about viis kuus viikkoo sit. Ja sillon ku viimesenkerra olin sitä pirun yrttii ottanu, niin menin sairaalaan sit tiputukseen muutama tunti sen jälkee. Litra suoneen, sit pääsin kotii. No sit meni pari päivää, ku huomasin et sormet oli menny iha heikoiks, ja sit sen jälkee varpaat kans. Ja sit sen viiko aikana se heikkous sormus ja varpais paheni, kunnes jäi sille tälle nykyselle tasolle.. Aluks oli yli vaikee taivuttaa oikeen köden sormua, ja laittaa sitä nyrkkiin, sillä ei pystyny puristaan ollenkaan. Vieläki yli heikot, ja sama varpaat, niitten päälle eo pahemmi pysty laskee painoo saatikka ny juokseen. Sit viel se et sormet on menny iha oirun kuiviks ja ryppysiks, ja aika kalpeiks, tullu jopa pienii haavoja välil ku ollu nii rypistyneet ja kuivat.. Ja sit varsinki siinä alus hikoilin aika pahasti.. Oli matalaa lämpöä ja turvotusta ja välillä vieläki joku paikka hetkellisestimpuutuu mut sut menee aika nopeesti pois.. Täs odottelen aikaa neurologille.. ja mitäköhä muuta.. niin iho tosiaan aika kuiva.. ääni välillä kähee.. mut oahin just tää varoauden ja sormien heikkous, kuivuus, rypistyminen, ihan ku iho ois jotenki jopa ohentunu, ja muutenki niis tosi outo tunne verrattuna siihen normaalitilaan ennen näiyä oireita.. siis sellane tosi OUTO yksinkertasesti.. Ja HEIKKO. Vielä enemmän oikee puoli, mut eipä oo vasenkaa säästyny. Onkos jollakulla yhtään vastaavia kokemuksia/oireita / jotain tietoa asiasta!? Onko siis tidennäkösesti sitä neuropatiaa vai.. mitä ajattelette? Mitään kipuja mulla ei tosin oo. Vai voisko olla mahdollisedti jotain muuta? Ja mitäköhän tälle vois tehdä (uskon että lähes aina voi tehdä jotain kuulun niihin ihmisiin), mutta onko mitään hyväks havaittuja vinkkejä minkä olisitte huomanneet vastaavanlaisiin oireisiin auttavan? Toivittavasti syntyy järkevää asiallista avointa ennakkoluulotonta keskustelua kiitoossssss!!

1

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuroneuro

      Nii ja sori kirjotusvirheet, vähä vaikee kirjottaa nyt, mut pointti tuli varmana kaikille selväks!! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1800
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      81
      1437
    3. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      209
      1432
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1091
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1073
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      896
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      846
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe