Hei!
Olen hankkimassa yllämainittua autoa.
Nyt kiinnostaisi tietää heiltä joilla ko. merkki on/ tai on ollut käytössä käyttökokemuksia?
Miten kestää, ruostuuko, arvonalennus, kulutus?
Asiallisia vastauksia, kiitos.
Daewoo Matiz
5
259
Vastaukset
- Nimmer kokemusta on
Hei!
En suosittele itse kyseistä auto merkkiä edes naapurin koiralle vaikka se joka päivä kello.6 aloittaa räksytyksen. On ihan hyvä koira muuten (saksanpaimen) mutta tosi rasittavaa herätä viikonloppusin siihen... Kerran tuli kadulla vastaan ja melkein puraisi mutta sain juuri heitettyä sitä kivellä niin se rauhoittui. Ajattelin kerran hankkiakin koiran mutta sitten kun tapasin kyseisen koiran niin tulin aiva toisiin aatoksiin. Suosittelen siis esim. kultaista noutajaa joka on luonteeltaan paljon rauhallisempi ja ihmis ystävällisempi. Kiitos! ps.mäyräkoirat on myös kivoja! :)
Kivoja koirahetki kaikille. :) - koiraihminen
koirat on toooooooooooooooooosi ihania...kun taas kissat puolestaan on tooooooooooooooooooooooosi m*lkkuja otuksia...
- Neito- Matz
Taitaa olla luetun ymmärryksessä vikaa.
Toivottiin asiallisia vastauksia! - 798cc
Omistin Matizin muutaman vuoden, Irlannissa tosin ja oli sitä eka mallia, 0.8l koneella.
En voi kehua autoa oikeastaan mitenkään, vaikkapa Nissan Micra olisi paljon parempi valinta. - joopassi
Kuinkas Daewoo-neidin auto on pelittänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889