taas uudessa volvossa luee tm lehti 21.2013
Volvo on fiksu , voivat lopettaa turhakkeiden 2,4 pikkupuippeli pikien uho autojen moottori valikoimat.Kaikki turhake 5 pytyiset päristimet pois .
1.6 toii oikein hyvin. vaihteistoa kehittäisin edelleen esim bmwn uusin on hieno laatikko. Sen kun naittaa volvon koneeseen niin jo vain liikkuu esim turhake xc60 vaunun kanssakin mainiosti.
tokihan se esim turhake d tehokoneisen irtiottoihin pysty mutta KELLÄÄN EI OLE OIKEASTI SIIHEN TARVETTAKAAN !
Kaikkinainen vastaväittiden esittäminen on vain pikkupoikamaista lässytystä jota ei nauramatta pysty lukemaan. Olen jo aiemminin kirjoitellut asiasta ja sanani käyvät toteen volvolla .
Toivon että muutkin automerkit liityvät järkevään asiaan ja lopetteaan lapselliset aikamies egoilut ,pois elämästä kisat liikenteessä.
Itse ajan viritetyllä autolla karavn alata 300hv ja aivan turhaa mutt avoima on kivaa ja vääntö mutta volvo on FIKSU!
Kaikkiin volvoihin 1,6 tdi kone ! jo ny on 70 sarjassa
sanani toteutuu
4
204
Vastaukset
- 4+10
Jäikö lääkkeet ottamatta vai mitä oikein koetat sanoa ????
- Onko väärät lääkkeet
Se on se Laihian pöllö joka yrittää jotain selitellä.
- xc90
D3 2 litraisena on hyvä.nyt tulee uudet 4pyttyiset d2 180hp ja ad max 400hp hybridinä.nnuo ranskan 1.6 litraset on 200tkm koneita bemupösöminijne
- vai mopo pitää olla
Mitä hyvää saavutetaan laittamalla s80:eeen 1,6 litran moottori ?
Polttoaineen kulutus ei vähene, mieluimmin päinvastoi ja kestävyys ei parane !!
Selitäppä Sinä joka 1,6:sta mainostat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304334Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212490Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1671346Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331247- 351024
- 171964