Moi, mihin pitää erityisesti kiinnittää huomiota koeajossa?
Käytetty 2.4JTDM koeajoon
Alfa 159 kuume
2
329
Vastaukset
- Alfa kuumetta
Samaa utelisin. Kauhea kuume päällä. 159 sw 1.9:llä tosin. Kaunis!
- Andy5
Varmaan hyvä auto huollettuna ja hoivattuna!Mulla oli aikoinaan Lancia Kappa 2.4le ja oli kyllä loihevat kyydit ja mahtava 5sylinterinen moottori!vuosimalli oli 96 ja ostin sen n 3 vuotta vanhana ja ajelin 7vuotta,hienosti toimi ja konehan on ikuinen!siinä oli myös sinkitty kori,mitenhän näissä Alfoissa nykyään?valinta oli ennen 166 ja kapan välillä mutta Kappa vei voiton!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817