Moi, sain reseptin hormonikierukalle (todella runsaat kuukautiset ja lyhyt kiertoväli) ja ohjeen tulla asennuttamaan se seuraavien kuukautisten aikana. Minulla kaksi lasta. Hyvä muuten mutta.... minulla on parin kuukauden sisälle varattuna kolme matkaa (yksi työ, kaksi harrastus) ulkomaille, ensimmäinen tulisi pari viikkoa asennuksen jälkeen. Voiko kierukka aiheuttaa haittoja matkalle? Ja jos niin millaisia? Pelkään lähinnä jatkuvaa tiputteluvuotoa tai runsastakin vuotoa ja kipuja. Lähden mm urheiluseuravalmentajaksi ja yövyn luokkahuoneessa tyttöjen kanssa.
Kokemuksia? Vai siirränkö laiton suosiolla myöhemmäksi? Tosin ei se runsas vuotokaan matkalla hääviä ole kun ei uskalla istua misäään... Pieneneekö vuoto heti ensimmäisistä kuukautisista laiton jälkeen?
Hormonikierukan asennus
Päälle nelikymppinen
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634