Missä lämmintä tammi-helmikuussa?

Tibitii

Missä olisi tammi-helmikuussa lämmintä, jos ei halua matkustaa kovin pitkälle? Ollaan harkittu Kanariaa tai Jordaniaa? Kumpi olisi lämpimämpi, entä merivesi?

10

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähialuematkailua

      Naapurin saunassa on lämmintä. Isäntä pesee selän ja kaikki kolme kainaloa.

      • Tibitii

        Pitäisi saada jotain vaihtelua. Naapurin ukon saunassa käynyt kymmeniä kertoja,
        ja melkein aina siltä olen sukupuolitaudin saanut. Viikko sitten satiaiset...


      • MAtka opastaja
        Tibitii kirjoitti:

        Pitäisi saada jotain vaihtelua. Naapurin ukon saunassa käynyt kymmeniä kertoja,
        ja melkein aina siltä olen sukupuolitaudin saanut. Viikko sitten satiaiset...

        Lähetä naapuri thaikkulaan, niin saat uusia tauhteja vaihdossa, eikä tarvii itse reissata mihinkään.


    • aivan sama

      Jordania? ei tulisi heti mieleen mennä lomalle sinne? Ja Kanarialla on tuolloin niin kylmää että. Kanarialle on 6 tunnin lento. Pikkuisen kauempana on Dubai ja takuulla tarkenee ja on mahtava paikka.

    • DXB

      Itseasiassa DXB on lähempänä Hesaa kuin LPA.
      HEL-DXB 4537 km
      HEL-LPA 4700 km

    • Turkkuseen!

      Turussa on aina kesä.

    • ksusha

      no meillä kun ukkeli on vapaalla aina ja itse olen freelanseri niin katsotaan äkkilähdöt ja sitten paikan sää netistä. ei mennä sinne missä on kylmää. jordaniassa ehkä lämpimämpi vesi yleensä talvella. mut katsokaa sää ja äkkilähdöt niin ette pety. sää euroopassa voi olla mitä vaan milloin vaan. kuka varaa ns. ajoissa joutuu aina joskus pettymään.

    • Matkaajanainen

      tammi helmikuu ovat talvea, joka paikassa. Kaikissa ei tietenkaan sada lunta, vaan kylmaa siella on, Afrikassakin illat ja yot. Merivesi on useimmiten kylmaa.

      Mene kevaalla.

      • matkoja sata

        Missähän olet matkaillut? Tammi- helmikuu ovat eteläisen pallonpuoliskon kesää eikä trooppisella vyöhykkeellä ole juuri eroja lämpötilassa eri vuodenaikoina, aina lämmin. Kanaria on meikäläisittäin varsin lämmin kaiken aikaa. Etelä-Euroopassakin löytyy suomalaiskesän veroista lämmintä useista paikoista ympäri vuoden; Kypros, Sisilia, Costa del Sol. Olin joskus Roomassa uuden vuoden aikaan ja lämmintä oli 17 astetta. Rantalomakohteista myös Eilat ja Kap Verde ovat lämpimiä.


    • nämäkin saaret

      Madeira ja Azorit ovat tasaisen lämpimiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe