Huonoa seksiä

Minnie43

Voi kerpele kun tämä maa on täynnä huonoja seksikumppaneita! Sanokaa nyt mulle, että mikä ihme se on, että kun sänkyyn mennään, niin siellä ei voida sitten nautiskella koko rahan edestä? Mies käyttäytyy niinkuin olisi tuli persiin alla, ei suutele, ei hyväile, esileikki on kovakouraista kylmäsormista sorkkimista, jolla ei ole mitään tekemistä nautinnon kanssa. Naiminenkin on kaks työntöä ja spermat pilluun. KÄÄÄÄK! sanon minä!

28

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma valinta

Niin Se on nykyään ukot ei ajattele kun omaa parastaan kunhan saa itsensä tyydytettyä vaan eipä sellasen kanssa pakko ole olla

• Minnie43

No ei ole kysymys omasta ukosta, vaan ihan yleisesti miehistä. En toki tuollasta ukkoa kattelis kovin pitkään sängyssäni :/

• gsgdsdg

Mistä sä noita tollasia ukkoja oikein roudaat? :D Tulee mieleen, että jostain lähipubista valitset niitä vakioasiakkaita aina...

• Miehille!

Miehet eivät vielä(kään) ole ymmärtäneet, että seksistä nauttiminen lähtee aivoista - niin naisilla kuin miehilläkin, joskin miehillä huomattavasti nopeammin. Miehelle riittää usein kiihottumiseen pelkästään visuaaliset ärsykkeet, kun taas naisen kiihoittuminen yhdyntää ja orgasmia varten kestää tutkimusten mukaan 20-30 minuuttia (elektroniset mittauslaitteet vaginassa).
      Se, että nainen kostuu, ei ole merkki siitä, että nainen olisi valmis yhdyntään, vaan vasta ensi "oire" kiinnostuksesta kumppania kohtaan.
      Hyvät miehet! Älkää aloittako naisenne valloitusta/kiihoittamista "tunkemalla" heti sormenne tai kielenne - puhumattakaan siittimestä naisen sukuelimiin, vaan suukotelkaa, hyväilkää koko kehoa (ei kuitenkaan sukuelimiä), puhukaa, nauttikaa hitaasta riisumisesta ja antakaa naisenne tuntea, että oikeasti tykkäätte hänestä ja vieläpä rakastatte häntä :).
      Vasta silloin, kun nainen e.m. esileikin (huono sana sinänsä) jälkeen pyytää ja suorastaan anoo yhdyntää, vasta silloin saatte naisenne aidosti ja intohimoisesti nauttimaan seksistä kanssanne - ja se puolestaan tuo teille itsellenne juuri sen, mitä hyvältä seksiltä odotatte: molemminpuolisen orgasmin tai ainakin taivaita hipovan nautinnon!

• jryetrsa

Kaikki on suhteellista, noi miehet ovat voineet aatella, et olipa hyvä pano... Varsinkin 1 illan jutuis ei kannata aina oottaa hyvää seksiä.

• nyt mulle

”Sanokaa nyt mulle, että mikä ihme se on, että kun sänkyyn mennään … Mies käyttäytyy niinkuin olisi tuli persiin alla”

Sitä saa mitä tilaa?
      Sanoppa sinä nyt mulle, että mikä ihme se on, että tapaat vain sellaisia miehiä jotka käyttäytyy niinkuin olisi tuli persiin alla?
      Eikö ne kestä pitemppään katsella?

• spekupyssy

Nainen = paikka kassien tyhjennykselle. Ei siinä ole aikaa mitään monen kymmenen minuutin lämmittelyjä alkaa suorittamaan. Sormet pilluun ja vähän hieromista -> nainen ottaa suihin -> työnnetään kalu pinppiin -> ähkitään vähän aikaa ja ammutaan spermat sisään. Done Deal. Sen jälkeen voi lähteä kotiin. Sen takia maksunaiset on monesti suosittuja ku sen homman saa hoidettua ilman mitään ylimäärästä venkoilua. Amsterdamissa oli hyvä kun pysty siinä matkalla ku meni baarista toiseen käydä red light districtissä tyhjentämässä nopeasti mällit. Hintataso alhainen, laatu hyvää ja varsinkin prostituoitujen kanssa ei tarvii kuluttaa sekuntiakaan sen naisen lämmittelyyn. Menee huoneesee ja nussii hetken -> ampuu spermat huoran päälle ja jatkaa matkaa.

• kirjaudu sisään

Älä kuitenkaan erhedy kuvittelemaan, että ilmaiseksi saisit moista palvelua.

Jos raha ei vaihda omistajaa, niin olisi parasta sinunkin opetella perusasiat ihmistenvälisestä kommunikaatiosta.

Tai muuten saat jotain muuta kuin lähdit hakemaan.

Googlaapa vaikka huviksesi hevosten lisääntymistä koskevaa aineistoa: huomaat, miksi orihevoset käyttäytyvät kuten käyttäytyvät nykyään, ja miksi ne saavat kaviosta päin pläsiä nykymaailman tammoilta.

Se on kyllä jännä.

• hjku9

Syy on varmaan tuossa mitä sanoit "ei voida sitten nautiskella koko rahan edestä".

Huorissa käynti on juuri tuota ettei suudella, hyväillä, ei esileikkiä äkkiä vaan spermat pilluun ja rahat kouraan. Mitä odotit saavasi mieheltä jos pyydät siltä rahaa seksiä vastaan.

• Minnie43

No voih, aina täällä ymmärretään asiat väärin. En ole ikinä iskenyt yhtään miestä baarista, lähipubissa en ole eläissäni edes käynyt. Ja todellakaan, en ole seksistä koskaan pyytänyt rahaa.

Tapaan miehiä ihan arkipäivän tilanteissa, töissä, tapahtumissa, illallisilla, netissäkin. On ollut johtajatason miestä ja on ollut duunaria. Asemalla, iällä tai ammatilla ei ole mitään merkitystä miehen seksitaitojen kanssa, joka yhteiskuntaluokasta löytyy surkeita rakastajia.

Onneksi löytyy niitä aivan loistaviakin tapauksia, joiden kanssa seksi on aivan taivaallista. Mutta se mitä kritisoinkin, on se, että suuri osa miehistä valittaa kun on seksin puutteessa ja kun naiset ei anna. Ja sitten kun saadaan nainen sänkyyn, mies vain tosiaan tyhjentää kassinsa, vaikka mahdollisuus olisi tuntikausien ihanaan nautintoon kaikkine mahdollisine seksileikkeineen. Se on minun mielestä ihan yhtä idioottia kuin mennä viiden tähden ravintolaan ja syödä siellä hätäisesti nakkisämpylä.

Itse pidän seksistä suunnattomasti ja haluan nauttia ja tuottaa nautintoa kumppanille ja minusta seksi on ihanaa aikuisten leikkiä. Siksipä harmittaakin nämä hätähousut, seksistä pitäisi jäädä ihana kihelmöivä muisto molemmille eikä minuutin hätäisestä mällien nakkaamisesta jää mitään muuta kuin kiukkuinen olo.

• ,tumytrsf

"Mutta se mitä kritisoinkin, on se, että suuri osa miehistä valittaa kun on seksin puutteessa ja kun naiset ei anna. Ja sitten kun saadaan nainen sänkyyn, mies vain tosiaan tyhjentää kassinsa, vaikka mahdollisuus olisi tuntikausien ihanaan nautintoon kaikkine mahdollisine seksileikkeineen."

Kyl useimmat miehetkin pitävät tuntikausien ihanasta seksistä elämänkumppanin kanssa, mutta yhden illan jutuissa asia on aivan eri......

• Toinen Minni

Tota se varmaan on kun hyppiin miesten sängystä toiseen. Seksi on parasta silloin kun suhde toimii muutenkin. Ajan kanssa opitaan ja uskalletaan tehdä seksissä sitä mitä toinen haluaa ja mitä itse haluaa. Opitaan siis tuntemaan toisensa. Ei hyvää seksiä saa sillä että vaihtaa miehiä kuin pikkupöksyjä. Tuntemattomien kanssa seksi on juuri tuollaista mitä kerroit. Et voi syyttää kuin itseäsi.

"Tapaan miehiä ihan arkipäivän tilanteissa, töissä, tapahtumissa, illallisilla, netissäkin"
      Ja sitten suoraan panemaan niinkö. Sitäkö haluat. Lopeta miesten arvostelu kun vika on sinussa itsessäsi.

• Minnie43

No höpö höpö. Yhden illan suhteissakin voi saada aivan täydellisen loistavaa seksiä kun seksikumppaniksi sattuu ihminen, joka osaa nauttia seksistä ja haluaa tuottaa toiselle nautintoa. Näitäkin miehiä onneksi on :) Ei parisuhde takaa hyvää seksiä, ei edes vuosien "koulutuksen" jälkeen, valitettavasti.

En näe mitään syytä, miksi en voisi suoraan hypätä sänkyyn, jos minä miellytän miestä ja mies minua. Minulla vain on tapana tehdä asiat perusteellisesti silloin kun jotain ryhdyn tekemään, niin seksissäkin. Siksipä toivoisin, että miehetkin tekisivät homman kunnolla, niin saattaisi jatkossa olla vähän enemmän niitä halukkaita naisia tarjolla.

• Jaarittelija

Yhden yön jutuissa on yleisempää, että halutaan saada se oma nautinto kuin tuottaa mitään huimaavaa nautintoa toiselle. Eikö se ole ihan loogista, että jos ei ole rakkautta, ei ole syytä ajatella kaikkea sen toisen kannalta?

Mulle miehenä on aika tärkeää, että nainen nauttii ja siitä saan omatkin kiksini. Tästä syystä en ole yhden yön juttuja harrastellutkaan ikinä, vaan aina suhteissa, myös friends with benefits -jutuissa, koska siinä tästä kaverista kuitenkin vähän tykkää ja haluaa hänelle tuottaa nautintoa. Yhden yön jutuissa olisi vaikeaa saada sellaisia tunteita, että homma olisi siinä mielessä merkityksellistä.

Olen kuitenkin päättänyt, että haluan kokeilla yhden yön juttuakin tässä joku kerta. Kestän yleensä aika pitkään sängyssä, joten se toivottavasti sitten riittää naiselle. Tietysti voin sormettaa lisäksi, mutta yksi naisten suosikki lienee tiputettava pois normaalista repertuaaristani - nimittäin nuoleminen. Juuri luin, että hpv-virus, joka on erittäin yleinen nykypäivänä, voi aiheuttaa syöpää miehelle suun alueelle.
        http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/seksuaalisuus-ja-seksi/suuseksistä-syöpää
        Ja kyllähän muutkin sukupuolitaudit tarttuvat suojaamattomasta suuseksistä.

Yhden yön jutuissa varmaan helposti puuttuvat myös kaikki ylimääräinen haliminen ja söpöily. Tuntuisi jotenkin hassulta aivan vieraan kanssa sellaisia harrastaa, aivan kuin muka välitettäisiin oikeasti toisistamme. Naiset varmaan laittavat vielä miehiä enemmän painoarvoa tuollaisille seksin oheisasioille.

• huonoja täydellisiä

Voi kerpele kun tämä maa on täynnä huonoja seksikumppaneita!
        vs
        Yhden illan suhteissakin voi saada aivan täydellisen loistavaa seksiä … Siksipä toivoisin, että miehetkin tekisivät homman kunnolla

Voi kerpele kun tämä maa on täynnä yhden illan suhteita joissa mieheltä voi saada aivan täydellisen loistavaa seksiä!

• Ota yhteyttä :) keskustellaan aiheista heti :)

• kirjaudu sisään
        Jaarittelija kirjoitti:

Yhden yön jutuissa on yleisempää, että halutaan saada se oma nautinto kuin tuottaa mitään huimaavaa nautintoa toiselle. Eikö se ole ihan loogista, että jos ei ole rakkautta, ei ole syytä ajatella kaikkea sen toisen kannalta?

Mulle miehenä on aika tärkeää, että nainen nauttii ja siitä saan omatkin kiksini. Tästä syystä en ole yhden yön juttuja harrastellutkaan ikinä, vaan aina suhteissa, myös friends with benefits -jutuissa, koska siinä tästä kaverista kuitenkin vähän tykkää ja haluaa hänelle tuottaa nautintoa. Yhden yön jutuissa olisi vaikeaa saada sellaisia tunteita, että homma olisi siinä mielessä merkityksellistä.

Olen kuitenkin päättänyt, että haluan kokeilla yhden yön juttuakin tässä joku kerta. Kestän yleensä aika pitkään sängyssä, joten se toivottavasti sitten riittää naiselle. Tietysti voin sormettaa lisäksi, mutta yksi naisten suosikki lienee tiputettava pois normaalista repertuaaristani - nimittäin nuoleminen. Juuri luin, että hpv-virus, joka on erittäin yleinen nykypäivänä, voi aiheuttaa syöpää miehelle suun alueelle.
        http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/seksuaalisuus-ja-seksi/suuseksistä-syöpää
        Ja kyllähän muutkin sukupuolitaudit tarttuvat suojaamattomasta suuseksistä.

Yhden yön jutuissa varmaan helposti puuttuvat myös kaikki ylimääräinen haliminen ja söpöily. Tuntuisi jotenkin hassulta aivan vieraan kanssa sellaisia harrastaa, aivan kuin muka välitettäisiin oikeasti toisistamme. Naiset varmaan laittavat vielä miehiä enemmän painoarvoa tuollaisille seksin oheisasioille.

Muista myös, että naisenkaan ei kannata syöpäriskin takia imeskellä sinun tikkariasi.

Nääs kun HPV-virus tarttuu myös miehistä naisiin, ja miehet ovat oireettomia kantajia siinä kuin naisetkin.

Älä siis vaadi damsellilta sitä mitä et itse ole valmis antamaan, ethän?

Ja kondomi on ehdoton vaatimus molemmin puolin, ettei kumpikaan saa tai levitä HPV:tä, puhumattakaan muista pahiksista. Eikö?

On se jännä.

• Mika.

Kaikille ei vaan sovi että hypätään suoraan sänkyyn panemaan tuntemattomien kanssa. Sinulle se näköjään käy mutta kuten olet huomannut se ei käy kaikille. Olet itse valinnut tunteettoman seksin jos kaikki miehet eivät tähän kykene niin voi voi. Myönnän ei minustakaan olisi suorittamaan yhtä panoa tuntemattoman kanssa pitkänkaavan mukaan. Enkä sitä edes halua.

• Minnie43

Ymmärrän oikein hyvin, että kaikki eivät halua yhden yön seksiä, mutta miksi ihmeessä sitten sellainen mies alkaa yhden yön suhteeseen, jos ei sitä halua eikä siihen pysty?

• vulvaVille

Itselläni on vain muutama yhden yön juttu, ja yhtä lukuunottamatta ne kaikki olivat todellisia limboja, siksi en niitä enää ole harrastanutkaan vuosiin. Sen sijaan ne kaverini, jotka niitä harrastavat, ajattelevat niissä ihan satavarmasti ainoastaan omaa nautintoaan, eivätkä välitä naisen saamisesta pennin vertaa. Silti osa heistä saa kiitosta naisilta, osa ei.

• Mika.

Eihän kyse ollut etteikö halua vaan mitä haluaa. Mulle yhden illan jutut aikoinaan oli sitä että tyhjennettiin vaan pussit toisen tarpeista välittämättä. Ei naiset merkanneet minulle mitään niin miksi minun olisi pitänyt miettiä mitä nainen haluaa. Se olisi sitä mitä halusin yhden yön panolta. Vasta kun nainenkin haluaa muuta kuin pelkän yhden panon voin antaa enemmän.

"miksi ihmeessä sitten sellainen mies alkaa yhden yön suhteeseen"

Koska hän haluaa yhdenillan jutuilta muuta kuin sinä. Hän haluaa vain lyhyen panon. Samaa voisi kysyä miksi nainen alkaa yhden yön suhteeseen jos haluaa jotain parempaa.

• sdgsdggsgsg

Etkö sinäkin Minnie43 mene yhden yön suhteisiin tyydyttämään omia halujasi? Sama juttu miehillä. Se on vaan sellainen juttu, että mies saavuttaa huippunsa muutamassa minuutissa, vaikka sitä kyllä osa pystyy pitkittämäänkin tarvittaessa (esim. parisuhteessa). Naisella huipun saavuttaminen kestää yleensä pitempään.

Jos se olisi niin, että naiset tulisivat nopeammin ja sen jälkeen heillä paikat herkistyisi liikaa, eivätkä voisi enää jatkaa yhdyntää, tuskin he pitäisivät yhden yön miehestä enää huolta saatuaan orkkunsa. Mutta miehet tulee ekana, sillä biologian kannalta ainoastaan miehen siemensyöksy (=orgasmi) on merkityksellinen. Toki noin niinku muuten olisi kiva jos naisetkin tulisivat...

• hempsukka92

Hae parempaa seksiä netistä! Turha jäädä huonoon suhteeseen, vaan hankkii vaikka salasuhteen! http://erotiikkachat.com

• Hei Minnie43,
      Puhut täyttä asiaa! Olisi kiva jatkaa aiheesta keskustelua. Laita minulle viestiä osoitteeseen [email protected]

• take me home

Teille on sattunut väärät miehet :) mä kyllä aina ennen nautin naisesta kun annan itelle mitään hyvää... ensin kokovartalo hyväily naiselle, suutelemista, nuolemista , pussailua ja sitten katsotaan vasta minun halut

• badasshole

Miks vtus teet niin myös yhden yön jutuis, jos ei oo aikomustakaan nähdä naista toista kertaa? Maineen vuoksiko?

• est

että yhden yön jutuissa on luvattu että sexi pitä olla huono ?
      aina pitä antaa parasta mitää voi ja pystyy

• Minnie43

Kai se vaan sitten on niin, että on miehiä, joille tosiaan riittää se pallien tyhjennys ja jotka ei minun käsitykseni mukaan tajua yhtään, miten upeaa seksi voi olla yhden yön suhteessakin silloin kun on valmis tekemään muutakin kuin laukeamaan. Kyllä minäkin voisin olla täysi sika ja maata kuin lahna miehen alla odottaen, että mies tyydyttää minut, mutta miksi helvetissä tekisin kenellekkään niin ikävää temppua, kun on voin olla ihanakin. En vain halua enkä suostu olemaan kenellekkään niin huono seksikumppani niinkuin en suostu olemaan työssänikään kurja asiakaspalvelija vain sen takia, ettei huvita olla kiva.

En ymmärrä tuollaista "vitut muista- kunhan minä saan"-asennetta missään elämäntilanteessa. Täytyy näköjään oppia olemaan tarkempi seksikumppanin valinnassa ja ottaa sänkyyn vain tuollaisia "take me home"-nimimerkin kaltaisia ihmisiä :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5520
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3683
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      453
      2568
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1610
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1356
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1283
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      150
      1192
    Aihe