Onko kuulunut mitään tästä superjulkkisesta?
Missä on Arto Länsman?
59
6653
Vastaukset
- Miettii valitusta?
Seiska 4.10.2013:
"Arto Länsman tuomittiin: Tämä oli masentava yllätys!
Kohublondi Johanna Tukiaisen ex-mies Arto Länsman tuomittiin Lapin käräjäoikeudessa tänään (4.10.) vuoden ehdolliseen vankeusrangaistukseen.
Arton tuomio tuli törkean varkauden avunannosta. Oikeus hylkäsi kaksi syytettä törkeästä varkaudesta. Lisäksi Arto ja neljä muuta varkauksista syytettyä miestä tuomittiin maksamaan yhteisvastuullisesti noin 100 000 euron korvaukset Saariselän Kuukkeli Oy:lle.
- Tuomio oli todella masentava yllätys. En olisi uskonut. Ja vielä vuoden tuomio. Mielestäni tämä ei ollut oikeudenmukainen päätös. En tiedä vielä valitanko siitä. Pitää nyt tarkkaan ensin punnita haitat ja hyödyt, Rovaniemeltä tavoitettu Arto kertoo Seiskalle."
Artikkeli kuva: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Arto-Lansman-tuomittiin-Tama-oli-masentava-yllatys/1019440- Mokoma röpöttäjä!
Se oli Artolle ihan oikein. Miksi lähti rosvojen matkaan, mokoma!
- Arto, konna
Jos rötöstelee samantyyppisesti vuoden 2014 aikana, tuomio muuttuu ehdottomaksi vankeudeksi.
- Poliisi löysi Arton?
Seiska 25.1.2013:
"Poliisit etsivät minua!
Kohublondi Johanna Tukiaisen ex-mies Arto Länsman on pulassa.
- Tämä on todella erikoinen tilanne. Poliisi etsii minua parhaillaan.
Edessä olisi 20 päivän vankilareissu, Ivalosta tavoitettu Arto kertoo.
- Olin unohtanut maksaa 600 euron sakon, joka oli erääntynyt elokuussa. Sakko oli muutettu 20 päivän vankeusrangaistukseksi. Poliisi kävi minua ilmeisesti jo eilen hakemassa kotoani, mutta olin nukkumassa, hän jatkaa.
"Kummallista touhua!"
Arto ihmettelee sitä, että miksi poliisi ei ole ottanut häntä jo aiemmin kiinni.
- Olen ollut poliisin kanssa tekemisissä taannoin. Miksi ihmeessä he eivät vanginneet minua silloin? Olin välissä Rovaniemellä oikeuskäsittelyssä, mutta sielläkään minua ei napattu. Kummallista touhua. Pohdin tässä nyt hetken, että marssinko itse poliisilaitokselle vai mitä teen, Arto sanoo.
Hän harmittelee omaa tyhmyyttään.
- Sain tämän sakkolaskun vasta nyt käsiini. Olin unohtanut sen aivan totaalisesti. Omaa tyhmyyttähän tämä kaikki toki on, Arto sanoo."
Artikkeli kuva: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Arto-Lansman-joutuu-vankilaan-Poliisit-etsivat-minua/1021594- 25.10.2013
Artikkelin päivämäärä on 25.10.2013. Sori.
- Ei havaintoja
Marraskuu on vaiennut Artosta.
- Karmeita tarinoita
On löydetty vain verijälkiä Lansmanista...
- bfdgfdgfg
Artsi on omassa kodassaan, porotokan kekellä. Piilossa, ei sähköä, ei nettiä, ei rahaa, ei viinaaei ei........
- piopopoh
Tuliko tämä tieto viereisestä kodasta vai mistä?
- Hymy 27.11.2013
Hymy 27.11.2013 kertoi uuden glamour-käänteen:
”Tuksun ex-ystävän näpäytys:
Ryhtyi seurustelemaan Länsmanin kanssa ja esiintymään pila-Tuksuna!
Johanna Tukiaisen ystävänä ja keikkajuontajana julkisuuteen tullut Jarna Lahdenvuo on Hymyn saamien tietojen mukaan luopunut yhteistyöstä Tuksun kanssa.
- Jarna on kertonut Facebookissa ryhtyneensä seurustelemaan Arto Länsmanin eli Tuksun ex-aviomiehen kanssa. Kaiken lisäksi hän aikoo ryhtyä esiintymään Tukiaisena parodioiden kohujulkkiksen hahmoa, Hymylle juorutaan.
Jarnan Facebook-sivuilla pila-Tuksusta on jo saatu esimakua. Jarna on pukeutunut pitkään blondiperuukkiin ja hän istuskelee pullon kanssa lattialla pähkäillen Hämeenlinnan naisvankilaan lähtöä. Jarnan parodiavideo:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10201981929806423&set=vb.1130702911&type=2&theater ”
Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksun-ex-ystavan-napaytys-ryhtyi-seurustelemaan-lansmanin-kanssa-ja-esiintymaan-pila-tuksuna- ”Onnee kiertueelle!”
Tuksu kommentoi 28.11. aamuyön hetkellä:
”Jarnan tietävät jo kaikki ja väkivaltahistorian. On se ihme, ettei siitä mua sen kummemmin varoitettu!!!! Jarna ja Arto sopivat toisilleen loistavasti, kaksi rikollista ja länkisääri Länsmanilla vuoden ehdonalainen. Wau, onnee uudelle häiriintyneelle kiertueelle!”
”Onnee kiertueelle!” - Tuksu vs. Arto
”Onnee kiertueelle!” kirjoitti:
Tuksu kommentoi 28.11. aamuyön hetkellä:
”Jarnan tietävät jo kaikki ja väkivaltahistorian. On se ihme, ettei siitä mua sen kummemmin varoitettu!!!! Jarna ja Arto sopivat toisilleen loistavasti, kaksi rikollista ja länkisääri Länsmanilla vuoden ehdonalainen. Wau, onnee uudelle häiriintyneelle kiertueelle!”
”Onnee kiertueelle!”Tuksu vs. Arto; Tuksun kommentti 28.11.13:
”Musta tehdään iso numero jos saan 3kk ehdollista! Jos Arto saa vuoden ehdollista, niin kaikki lehdet vaikenevat! Missä on oikeudenmukaisuus!!!???? Onko Tukiaisen "rikokset" vakavampia kuin jonkun oikean rikollisen????”
- Limanuljaska I
Kun on Jarnan kaltainen ystävä, ei vihamiehiä enää tarvitsekaan.
- Jarna Kiero-Liero
Tuksun viesti Jarnalle 28.11. illalla:
”Jarna, sä et ole aiheuttanut muuta kuin ongelmia mulle.
Turha nyt leikkiä jotain UPEETA koiranhoitajaa, kiero liero.” - Koko läppä 28.11.
Jarna Kiero-Liero kirjoitti:
Turha nyt leikkiä jotain UPEETA koiranhoitajaa, kiero liero.”Koko läppä, sanansäilää 28.11.13:
Tuksu:
”Jarna, sä et ole aiheuttanut muuta kuin ongelmia mulle. Turha nyt leikkiä jotain UPEETA koiranhoitajaa, kiero liero.”
Jarna Lahdenvuo:
”Sitä paitsi sä abnnoin luvam Madden turkin hoitoon.. Se oli viikon mulla hoidossa, Plus nassu. kuka on auttanut ja siivonnut ja sä haukut et oon kaapannu facebook viestit, mitä mä niistä hyödyn muutakuin pas-kaa niskaan,...”
Jarna Lahdenvuo:
”Ja mitä vi-tun ongelmia??? Myin sulle keikkaa, ja sä huutelket varkaaks annat jonkun pennan JULKAISTA MEIDÄN YKSITYISVIESTEJÄ.PAREMPI OLLA SOVUSSA KUN RIIDELLÄ, MUT MUA SÄ ET HAUKU.” - Tuksu 2.12.13
Turha nyt leikkiä jotain UPEETA koiranhoitajaa, kiero liero.”Tuksu 2.12.13:
”Pyydän kiusaajani ja stalkkaajani kuten Jarna, jättäkää minut täysin rauhaan ja keskittykää omaan elämäänne. Mulla on muutenkin jo tarpeeksi rankkaa!!!!”
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Antakaa-minulle-rauha-ihan-jo-joulukuunkin-kunniaksi-/1025231 - Jarnan kuitti 2.12.
Turha nyt leikkiä jotain UPEETA koiranhoitajaa, kiero liero.”Jarnan kuitti 2.12.
”Tulin tänne vilkaisemaan mitä täällä tapahtuu, niin ekana viesti ´stalkkaaja Jarna jätä rauhaan´, no nii en ole missään vaiheessa nyt ottanyt yhteyttä, tuossa lauseessa annetaan ymmärtää että vaanisin jossain. Voi luoja! Äsken kyllä laitoin viestiä, että lopettaa musta puhumisen. Käytän energian muuhun kuin Johannaan, toivoisin hänenkin niin tekevän.”
http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/No-jopas/1025233 - Pikkujoulushowt?
Jarnan kuitti 2.12. kirjoitti:
Jarnan kuitti 2.12.
”Tulin tänne vilkaisemaan mitä täällä tapahtuu, niin ekana viesti ´stalkkaaja Jarna jätä rauhaan´, no nii en ole missään vaiheessa nyt ottanyt yhteyttä, tuossa lauseessa annetaan ymmärtää että vaanisin jossain. Voi luoja! Äsken kyllä laitoin viestiä, että lopettaa musta puhumisen. Käytän energian muuhun kuin Johannaan, toivoisin hänenkin niin tekevän.”
http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/No-jopas/1025233Kaipa sitä Jarnan ja Arton pikkujoulushowta on mennyt kaupaksi?
- Kalenteria pukkaa
Pikkujoulushowt? kirjoitti:
Kaipa sitä Jarnan ja Arton pikkujoulushowta on mennyt kaupaksi?
Yhtään ei keikkaa ei ole myyty, mutta nyt Jarna on päättänyt tehdä eroottisävyisen, hauskan kalenterin yhdessä Joni Virtasen kanssa. Se tulee myyntiin ensi maanantaina.
- netben
Heheh, Tunkin ei kanntaisi puhua väkivaltahistoriasta. Ja ämmä itse on tuomittu kaksi kertaa ehdottomaankin.
- 105 päivää
Ehdotonta vankeutta on karttunut jo 105 päivää.
Se on pian istuttava. - Kevään 2014 satoa
Kun kevät on saatu taas valmiiksi, Tuksun ehdoton vankeus on lisääntynyt useammalla kuukaudella.
- Billy
Arto kateissa vai. No johkihan on julistanut että seuraavaksi ammun itseni. Pistää miettimään ketä muita se on ampunut.
- Sioux-saamelainen
Arto on tuntureiden lapsi, jonka elämä sai syöksykierteeseensä lisää kiertonopeutta glamourin mustasta ytimesta pari-kolme vuotta sitten.
- Kota kuntoon
Arto on rauhoittunut Lapissa joulun odotukseen.
- Tuksu pilkkasi Artoa
Tuksu pilkkasi Artoa netissä 18.12.13 (via Lahdenvuon Facebook):
http://aijaa.com/wkqOiL - Tuksu pilkkasi Artoa
Tuksu pilkkasi Artoa 18.12.13 (via Jarna Lahdenvuon Facebook):
http://aijaa.com/wkqOiL - mersumiäs
Arto asustelee Lapissa.
- juoppo lapista
Artsi on meillä ryyppäämässä.
- Polttoainetta
No hyvä, että kaveri ei pääse liiaksi selviämään.
- Dolls Diary 26.12.
Tuksu kirjoitti Dolls Diaryssa 26.12.13:
"Pyytäisin myös, että Seiska poistaa Arton surunvalittelut netistä. Arto ei ollut koskaan läheinen Julian kanssa eikä tuntenut häntä. Julia halveksui ja inhosi Artoa, joten viimeistään tässä vaiheessa teidän tiettyjen henkilöiden pitäisi vaieta. - Johanna Tukiainen”- Dollsit 2011
Julia, Arto ja Tuksu keikkamatkan vuonna 2011:
http://www.metropoli.net/wp-content/uploads/2011/10/Lappeenranta-026-1024x682.jpg - Morsian häissään -11
Arton morsian häissään helmikuussa 2011:
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/2013/06/14/haat_.jpg - Arto ja Johanna
Arto ja Johanna ruusunterälehtikylvyssä vuonna 2011:
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/2013/06/14/kylvyssa_.jpg
- Jarna & Arto
Jarna ja Arto eivät ole "facebook-kamuja", mutta soittelevat kyllä toisilleen lemmmenpuheluita. Molemmat ovat työttömiä.
- herra voltti
Eikös Artolla ollut monta ammattia, noin Tuksu muistaakseni sanoi?
- Unohda juha!
Hollilla. Johannaa odottaen.
- Johanna ja Arto
Kuka kertoi Julialle hänen ongelmistaan. Kuka on alkuasukas Lapista.
- Hymy 27.2.2014
Hymy 27.2.2014:
"Verottaja tylynä: Näin kävi Arto Länsmanin ja Tuksun Jolene&Arto -firmalle!
Johanna Tukiaisen firma Dollsdancers oli jonkin aikaa verovelkojen takia poistettuna verottajan ennakkoperintärekisteristä. Tällä välin Johanna tiettävästi laskutti keikkoja silloisen aviomiehensä Arto Länsmanin nimiin perustetun toiminimen kautta.
Yritys on nimeltään Jolene & Arto. Johanna taas on käyttänyt ammoin taiteilijanimenä Jolenea. Nyt verottaja on poistanut myös tämän yrityksen ennakkoperintärekisteristä.
Asia käy ilmi Hymyn tarkistettua saamamme vihjeen. Asiasta kirjoittaa Hymyn painetun lehden juorupalsta.
Yritys poistetaan rekisteristä verottajan toimesta usein siksi, että sillä on maksamattomia verovelkoja. Rekisteriin pääsee takaisin."
Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/verottaja-tylyna-nain-kavi-arto-lansmanin-ja-tuksun-jolenearto-firmalle - elämä pilalla
Arto ei tainnut aavistaakaan, millaiseen perikatoon ja velkahelvettiin joutuukaan tavatessaan Johanna Tukiaisen.
- Puhtoinenko ???
Oliko Artolla puhtaita jauhoja pussissaan ennestäänkään?
Jossain radiohaastattelusa jätti veronmaksuistaan ja bisneksistään epämääräisen kuvan. - Aerto, Aerto
Tuksun kommentti 2.4.14:
"Pääsin eroon SIASTA nimeltä Arto Länsman, enkä todellakaan palaa sun kanssa yhteen, vaikka kuinka rukoilisit!!!!!! Ansaitsen niin paljon enemmän ja elän pitkään, vaikka Julia ei enää jaksanut!" - Dan Hammer
Puhtoinenko ??? kirjoitti:
Oliko Artolla puhtaita jauhoja pussissaan ennestäänkään?
Jossain radiohaastattelusa jätti veronmaksuistaan ja bisneksistään epämääräisen kuvan.Tuksu se löytää aina näitä karismaattisia liikemiehiä. Onkohan jo katsellut Juvosta (Danhammer) sillä silmällä?
- Rollon Uutiset
Tuksun raportti Rovaniemeltä 12.4.14:
"Päivän paras uutinen: Arto Länsman pidätettiin Ivalossa ja on ollut nyt Rovaniemen hovissa oikeusistunnoissa useita vuorokausia, pääsytettynä törkeästä varastamisesta, törkeä petos, törkeä talousrikos, ja tietty mun hakkaaminen, mutta sitä ei tässä varmaan käsitelty.
Länsman varasti vajaat 200 000e parin muun miehen kanssa eri kaupoista Lapissa, hän varasti myös jopa oman työnanmtajansa Kuukkelissa, joka tekee työtä niska limassa, Länsman petti myös hänet.
Eli olemme varmaan samassa kaupungissa, mä olen Rovaniemellä menossa keikalle kohta ja Arto oli täällä oikeudenkäynneissä. Ellei nyt sitten ole vangittuna, ensin soittelee mulle 30 kertaa vuorokaudessa ja yhtäkkiä on hiljaisuus, veikkaisin että kyseinen rotta on sellissä............ ;)"- Lapin Kansa 7.4.14
Lapin Kansa 7.4.14:
”Ylä-Lapin murtosarjan käsittely alkaa hovioikeudessa
Viime talvena aikana Ylä-Lapissa tehdyn murtosarjan käsittely alkaa tänään Rovaniemen hovioikeudessa. Käräjäoikeuden antamasta tuomiosta valitti kolme yhteensä kuudesta tuomitusta.
Hovioikeuden käsittely liittyy viime talvena Saariselällä ja Inarissa neljän liikekiinteistöön tehdyn murron sarjaan. Joulukuun puolessa välissä 2012 viisi miestä murtautui Saariselällä Kauppakeskus Kuukkeliin. Miehet varastivat kauppakeskuksen kassakaapista yli 98 000 euroa rahaa.
Tammikuun loppupuolella sama viisikko sekä kuudes tuomittu mies iskivät Inarin Kuukkeliin ja veivät sieltä kassakaapista hieman yli 10 000 euroa. Kolmas murto toteutettiin helmikuun 12. päivänä Kaunispään Huippu -kahvila- ja liikekiinteistöön. Sieltä neljän miehen joukko varasti hopeakoruja ja -esineitä yhteensä yli 10 000 euron arvosta.
Vielä kaksi päivää myöhemmin viisi miestä murtautui Kauppakeskus Härköselle Karigasniemellä. Miehet veivät kaupasta euroja, Norjan kruunuja sekä keräilykolikoita yhteensä noin 70 000 euron arvosta.
Yhteistä kaikille murroille oli se, että avunannosta törkeään varkauteen tuomitut kaksi miestä kertovat etukäteen tekijöille tietoja esimerkiksi parhaista sisäänmenoreiteistä ja -ajoista, hälytysjärjestelmistä sekä kassakaapin sijainnista ja sen avaimen säilytyspaikasta.
Yksi miehistä tuomittiin neljästä törkeästä varkaudesta yhteensä kolmeksi vuodeksi ja neljäksi kuukaudeksi vankeuteen. Toinen sai kolmesta törkeästä varkaudesta vankeutta kaksi vuotta ja kahdeksan kuukautta.
Lisäksi ehdottomaan vankeusrangaistukseen tuomittiin mies, jonka katsottiin syyllistyneen kahteen törkeään varkauteen. Hän sai yhden vuoden ja kahdeksan kuukauden mittaisen vankeusrangaistuksen.
Hovioikeus on varannut asian käsittelyyn kolme päivää.”
LK: http://www.lapinkansa.fi/Lappi/1194891394072/artikkeli/yla-lapin murtosarjan kasittely alkaa hovioikeudessa.html
- ArtoParka
Voi sitä meidän Artsi raukkaa.. Glamourelämän leikkiminen jäi päälle, ja tämä siitä sitten seurasi.
Samalla voisi Tuksu itse vähän muistella omia tekosiaan ja esim. jonkun ravintolan takahuoneessa olleen viinavaraston siirtymistä Jullen ja omaan kassiinsa... - kastoreissu
Olisiko Arto nyt velipoikansa luona kyläilemässä?
- OnkoArtoTäysjärkinen
"ensin soittelee mulle 30 kertaa vuorokaudessa"
Miten yksikään täysjärkinen mies joka on päässyt Tuksusta kerran eroon tekisi niin?- Eihän
Näistä ota mitään selvää...
- ghththth4
Tuksun horinoita. Kummankaan riipeitissä ei ole niin paljon puheaikaa koskaan ja molemmat lähes aina persaukisia
- Köntsä
Tuksu raportoi 16.4.14 ensiminuuteilla:
"Arto Länsmanin osoitteessa -zzxxyy- on kuulemma menossa kauhea riita! Taksikuskit tietävät osoitteen myös nimellä "Navetta" jossa ei ole vessaa, eikä juoksevaa vettä. Tapetit irtoavat seiniltä kuten jossain 1900 alun Neuvostoliitossa!"- Köntsä
Tuksun jatkopostaus:
"Poliisit hakivat siis Arton viime viikolla voimakonstein navetastaan Rovaniemen hovioikeuteen! Törkeästä talousrikoksesta määrättiin yli 100 000e maksuihin, mistä ihmeestä Arto muka tuollaisen summan repäisee?????
Mä kannatan valtion hoitolaa, eli ihan vankilaa vaan suoraan artolle, joka on kaikinpuolin täysi rikollinen sekä vasikka!" - Petsamontie
Arto asuu Ivalossa Petsamontiellä.
- Rajajoosepintie
Petsamontie kirjoitti:
Arto asuu Ivalossa Petsamontiellä.
Erään tiedon mukaan hänellä olisi kämppä myös Rajajoosepintiellä, joka on oikeastaan samalla suunnalla kuin Petsamontie, eli Petsamontietä jatkettaessa kohti itää jonkin matkaa.
- Tuhnukki 1
Tuksu jatkoi kommentointiaan 17.4. illalla Facessa:
"Seiska itse julkaisi omassa lehdessään rikosuutisissa jutun, että Arto Länsman vietiin poliisisaattueessa "kotoaan" (joka on hirveä navetta!!!!!) Rovaniemen hovioikeuteen" - Tuhnukki 2
Tuksun jatkopostaus 17.4. illalla:
"Länkisääri Länsmanin tuomio: 100 000e korvaukset ja yksi vuosi ehdol. vankeutta. Kohta se muuttuu ehdottomaksi, tiedoksi myös Joni, naistenhakkaajat ja varkaat pitää tuomita!"
- must tuntuu
Arto on varmaan töissä, hänellähän on niitä ammattejakin useampia.
- Lapin riekko
Johanna rakastaa vieläkin Artoa. Toivottavasti palaavat yhteen!
- Anonyymi
ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324461Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252365Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142357Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512118- 321677
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321471Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401104