Basso laittoi koko työmaahenkilöstön kilometritehtaalle, niin se kaikki hyvä loppuu aikanaan!
Basso kivitalot
4
420
Vastaukset
- Sirkushuveja25
Organisaatio on kohtalaisen naurettava. Johtajaa johtajan perään. Missä siellä ovat myyjät? Loppusuoralla taidetaan mennä hyvää vauhtia.
- Konkka?
Onhan johtajalla 700-sarjan bemari.
- Siitähän se johtuu
Konkka? kirjoitti:
Onhan johtajalla 700-sarjan bemari.
En ihmettele yhtään. Yhteen aikaan bassotalo oli mun ykksövaihtoehto.
Soittelivat silloin säännöllisesti ja yrittivät myydä. Sitten kun kiinnostuin ja rupesin kyselemään tarkemmin, niin eivät soittelijat osanneet kertoa.
Pyysin että palaisivat asiaan ja näin lupasivat. Koskaan ei mitään vastattu.
Sitten taas soiteltiin että oletko kiinnostunut. Sanoin samat asiat kuin ennenkin että haluaisin tietyistä asioista lisätietoja ja sama toistui.
Soittelijat eivät tienneet mitään ja ne jotka tiesivät eivät vaivautuneet vastaamaan.
- Menikö näin
Eestiläiset tilalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615