Pleikka vs xbox vs kone. Ihmisten mielipiteitä? Mikä noista laitteista on paras pelaamiseen? Perusteluita, miksi ja miksi ei. Itse kannatan konetta, koska saa paremmat grafiikat ja on helpompi ohjata (varsinkin fps peleissä tähtääminen).
PS3 vs Xbox vs tietokone
2
79
Vastaukset
- iiigori87
Pitääkö tää sota alottaa taas kerran uudestaan. Käyty niin monta kertaa läpi ja moni on varmaan vetäny ranteensa auki kun ei ole saaneet todistettua olevansa oikeassa.
Omalla kohdalla riippuu pelistä jos vertaa konsoli vs pc. Gta:n kohdalla on ihan oma tunnelma kun käynnistää pleikkarin ja istuu sohvalle. Koneella pelaaminen on jotenkin totisempaa ja väännänkin tässä sit sitä cs:ää. Myös autopelit sun muut on pc juttuja kun näissä grafiikka on meikäläiselle erityisen tärkeää.
Xbox on paska :)- Ketä enää kiinnostaa
Iigori on oikeassa. Jokainen pelaa millä ite tykkää ja tyytyy tahollaan siihen. Turha tänne on kenenkään mittän perusteluja tulla esittämään kun ei ne ketään kiinnosta (kun ei tämäkään). Itellä on pleikka (suurimmalla käytöllä) ja xbox, pc pelaamista olen aloitellut varovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192612Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262574Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua332001Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3761503- 601103
- 2591049
- 541037
- 151956
- 45928