Kampaamo Maikin Studio,Jyrkkälä

vienotäti

onko kellään muulla kokemusta kyseisen kampaamon työn laadusta?

50

7441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vienotäti

      niin minä vaan sitä,kun en ole aiemmin käynyt ja etsin täältä uutta kampaajaa,kun muuttanut tänne

      • vienosetä

        ja saako sieltä ns. intiimihierontaa ?


    • VinoSetä

      Itse olen kerran tilannut pizzaa sieltä. Nopea toimitus ja hyvä pizza...Suosittelen..

    • hemppari

      En suosittele. Mun hiukset leikkas aika hutiloiden. Toista kertaa en mene!

      • P. Arturi

        Kaikkien tukista ei voi pelkällä leikkuulla aikaansaada Jesse Kaikuranta-lookia! Näin se vaan on, he!


    • midas10

      ..en mene enää koskaan, hiukset leikkasi veitsellä hutiloiden ..ja yritti myydä mulle erikois hiusten hoito öljyä joka lähetetään hänen kotimaastaan ..ei osannut kertoa mitä öljy sisälsi ..kaatoi takahuoneessa pieneen pulloon noin 50ml kookos öljyä, satuin näkemään ..ja kertoi sen jähmettyvän, lämmitä sitä mikrossa ..10euroa! ..10euroa!!! ..jo on kookos öljyllä hintaa ..ennhalunnut sitä pulloa! ..edellisellä oli väri ja leikkaus ..tosi huono ..edellisen ilmeestä näki, et hiusten repiminen sattui, niinkuin myös minulla ..ei varmasti hänkään mene sinne enään koskaan

    • naantali

      Juu, kerroin mitä haluan, mutta hänellä oli oma visio päässä. Halusin vain hiusten tasauksen, mutta nyt on veitsellä revitty kerroksittain paska. Sanoi, että ottaa noin sentin, mut 5 lähti. En mene enää.

    • JärkyttynytPettynyt

      Järkyttävä paikka! Näytin konkreettisesti, että saa leikata 10cm (pitkät hiukset). Leikkasi polkkatukaksi veitsellä hutiloiden ja samalla kännykkää pläräten. Pilas mun hiukset, päin jotain leikkasi, piti mennä vielä uudestaan muualle korjattavaksi. Muutenkin kamala ja likainen paikka. Olis pitänyt juosta karkuun niinku aluksi mieli teki. Never again.

    • Tyytymätön_95

      Ite olin hieronnassa ja siis vaikka itse hieronta oli ok suhteessa hintaan (19€), paikka oli niin likainen että teki kans mieli juosta äkkiä pois heti kun astuin sisään.

    • onneksi_en_ehtinyt_ostaa

      Offerilla tarjouksena deluxe -kasvohoito ko. paikassa 25€. Yritin vähän selvitellä mikä yritys kyseessä. Päädyin googlen kautta Kauppalehden sivuille, yritys lopettanut toimintansa kesäkuussa (tai on siis pois kaupparekisteristä). Eli älkää vaan ihmeessä menkö tuohon Offerin tarjoukseen.

      • onneksi_ostin

        Studio Maikki on kaupparekisterissä, asian voi varmistaa www.ytj.fi. Raukkamaista levittää väärää tietoa.


    • Pettynyt11

      Järkyttävä paikka😬 Leikkasi niin huonosti ..hiukset olivat kuin kynityllä kanalla!! Tuli myöhässä paikalle ja puhui puhelimeen samaan aikaan

    • KIITOLLINEN

      Olen enemmän kuin tyytyväinen kanpaaja Maikin hinta-laatusuhteeseen. Paras leikkaus ikinä ja hintakin oli todella kohtuullinen! Seuraavaksi ajattelin kokeilla urheiluhierontaa.

      • pelkkiämamuja

        Siellä ulkopuolella pyörii noita " URHEILUHIERONNAN " antavia miehiä. Tuostakin lähiöstä näemmä tullut varissuonkaltainen ulkomaalaisia 90 % vs suomalaisia 10 % lähiö.


    • Sanniina10

      Onko kukaan ottanut kestopigmentointia? Offerillassa hyvä tarjous.

      • onneksi_ostin

        Ihan hyvin teki kestopigmentoinnin.


      • Sanniina10

        Hei,miten kauan pigmentoinnissa meni?


      • kaunovieno

        Ostin offerin kestopigmentoinnin kyseisern paikkaan. Varatakseni aikaa, puheluun vastaa nauhote eri kielellä ja siirtyy vastaajaan. Otin offeriin yht ja sain peruttua ostokseni, vaikka peruutusehdot olivat jo umpeutuneet. Taitaa olla vaan maikissa kusetusta...rahat vaan pois. Taisivat siellä offerilla jo aavistaa/tietää asiasta


    • Järkyttynyt

      Kävin offerillan tarjouskestopigmentoinnissa. Kaduttaa. Halvalla ei saa hyvää - tuli taas todistettua, vaikka yleensä kokemukset offerillan kautta ostetuista kauneudenhoitopalveluista ovat olleet erittäin positiivisia. Studio Maikki oli sotkuinen ja siivoton, työntekijät huutelivat kovaäänisesti keskenään tai puhuivat puhelimeen. Myös kesken pigmentin laittamisen. Ennen pigmentointia esitin toiveen haluamastani kulmien mallista. Työntekijä päätti kuitenkin vetää oman visionsa mukaan ja nyt minulla onkin ohuen ohuet ja todella tummat viirut silmien yllä. Väri toki haalistuu jo parin viikon kuluessa, mutta malli ei ole todellakaan mieluisa. Pussi päässä joutuu nyt liikkumaan kaupungilla. Ja rahoittamaan kalliin korjauksen jossain laadukkaammassa paikassa.

      Myös ajanvarausten kanssa oli sotkua, mikä ilmeisesti (osittain ainakin) johti hutiloituun lopputulokseen. En suosittele!

      • arkengeli

        Ei missä tapauksessa rakenne kynnet. Ei osaa alkuakaan. Loma Dubaissa oli pilattu, kun kaikki kynnet lähti heti viikon sisällä. En saanut raha takaisin, kun en halunut korjauksia , joudun maksaa toisille ammatilaiselle, en ikinä sinne


    • Teag

      Erkoinen paikka, eikä valitettavasti positiivisessa mielessä. Olisi kannattanut kääntyä ovelta kuvaa kokemusta jälkeenpäin hyvin. Toteuttaa omaa näkemystään yli asiakkaan. En mene toista kertaa.

    • Ikinäenooollunäiruma

      Älkää hullut ikinä menkö lähellekkään sitä paikkaa, edes koko alueelle!! Menin sinne kulmien pigmentöintiin ja piirsin mallin millaiset niistä haluan. Thaikkumimmi teki kuitenkin jotain ihan omaa taidetta tatuointikoneella mun naamaan niin että se sattu enemmän kun tatuoinnin ottaminen. Repi myös mun omat kulmakarvat pois. Oon kattonu kyllä videoita miten pigmentointi kuuluu tehdä ja tää ei menny sinne päinkään. Mulla on nyt omat kulmat revitty pois niin ettei ne takasin kasva, piirretty ne eri korkeudelle ja erikokosiks ja erimallisiks.. Onnee niille jotka siellä asioi

    • Eilajyrkkälästä

      Paljon on tappeluita ollut olkaa varovaisia

    • Nellukka_55

      Aivan järkyttävä paikka. Kävin offerillan kautta jollain kasvohoito jalkahoito hemmottelussa. Kasvohoidon aikana oli koko ajan joku tuttu höpöttelemässä hoitajan kanssa, rentoudu siinä sitten. Sama jatkui jalkahoidon aikana, lisäksi tuli vielä soitto mieheltä, puhui siis videopuhelua koko jalkahoidon aijan. Välineet jolla jalat hoidettiin näytti niin likasilta että meinasin sanoa jo irti mun koivista, mutta en kehdannut. Kynnet lakattiin vielä jollain klimppilakalla joka ei kuivunut koskaan. Oli siis kaikinpuolin aivan järkyttävä kokemus. Olisi pitänyt jo ovelta kääntyä niinkuin meinasin

    • nöjd

      Totta on ettei ole mikään luksussalonki. Totta myös että asiakkaita on kerralla enemmän kuin kunnolla ehtii hoitaa. Jos ei ole kiire, ei haittaa. Minun selän puoliväliin saakka ulottuvat hiukset leikkasi nätisti kuten pyysin ja laittoi tosi kivan värin. Kun kävin ostamassa shampoota toisessa liikkeessä, myyjä ihmetteli kiiltoa.

    • Eienääikinä

      ÄLKÄÄ MENKÖ!!!! Eikä muihinkaan offerin kauneushoitoin. Aivan jäätäviä luukkuja..

    • aaltsku

      Olin kulmien pigmetoinissa, lopputulos oli ok. Olin kyllä pelokkaana tuolissa, sillä koko hoidon ajan puhui puhelimessa. Maikki on myös todella kova myymään lisämyyntiä, jokseenkin jo alkoi harmitamaan..

    • Vtuaa

      Kulmat laitettiin kestopigmentillä ,tällä viikolla korjaamassa toisessa paikassa.Keskittyy kaikkeen muuhun kun asiakkaaseen.

    • nonnaliini

      Kyllä kesti,kun liikkeessä oli kaikenlaista "äksonia",mutta kivasti leikkasi ja väri oli hyvä sekä kulmien hoito offerilla 35 e,ei paha.Siellä oli tosiaankin Persialaista tunnelmaa,he hee!

    • vakituinen

      useasti käynyt ja aina tyytyväinen.kuuntelee myös asiakasta.kiitos maikille ja älä välitä nirppanokista😊

      • Näinpä

        Se on mihin tyytyy.Ammatti taidoton ja epäsiisti paikka.


    • scheissee

      Minkä takia roskasakin Jyrkkälä ylipäätään kuuluu Turkuun. Se pitää lahjoittaa naapurikunnalle.

    • EhdotonEi

      Taatusti parempi kuin Studio Jen Humalistonkadulla. Siellä naureskellaan avoimesti asiakkaille.

    • VoiJumalaa

      Nyt postamassa tatuoinnit laaserilla!! Eikä jonkun viranoamisen pitäisi puutua jo hänen toimintaan?

    • Älkäämenkö

      Niinpä, välttää köhelöille.... Kaikkeahan sitä voi kokeilla...

    • EhdotonEi

      On se nyt varmasti luokkaa parempi kuin Studio Jen, missä nauravat asiakkaille päin naamaa.

    • Ssr1

      Hinta ja laatu ei kulje käsi kädessä
      Olen tosi pettynyt

    • Nisac

      No nyt tempun teki. Otti meijän liikkeen offerila tarjouksen ja kopio sen meidän nimellä omille sivuilleen. Että tälläinen toiminta heillä

    • ttora

      Mitä menette sinne, jos on niin huono! Leikatkaa itse hiuksenne niin saatte sellaisen lopputuloksen kuin itse haluatte. Ei ole vaikeaa kun harjoittelee. Näin se vaan on.

      • törkeä.pökäle

        Hyi hitto mitä tämä ulostekauppias kirjoittaa täällä, ihmiset antaa luottamuksen sille mutta silti tarjoaa haisevaa paskaa paketissa. Huuhtelis itsensä pöntöstä alas tuo kakkakauppias.


    • Huh

      Offerillasta otin jalkahoidon..... lukematta tätä! Nyt mietityttää puhtaus.

    • Hyvähoit

      Jalkojen hoito kesti kauan ja hyvä jalat tuli. Kiitos

    • Shokissa

      On kokemusta, minulla oli erittäin pitkät terveet ruskeat hiukset ja tarkoitus oli saada vaaleammat hiukset, kyseinen kampaaja sitten päätti lähteä asioille ja jäin folion ja vaalennusaineen kanssa yksin yli tunniksi, kampaajan palattuaan minulla oli vain folio enään päässä ja kaunis ”oranssi” tukka. Kampaaja pahoitteli että ulkona oli ruuhka!
      Siilitukan sai kasvattaa sitten siinä.
      En enää ikinä mene hänelle!
      On kyllä rouva hyvä vakuuttelemaan ja osaa olla todella ”ystävällinen”.
      En ymmärrä miksi noin ammattitaidoton ”kampaaja” on edes kampaajana. Vaihtaisi alaa.

    • Pubbb

      Ystäväni oli mennyt kasvojen sokerointiin, asiakkaan/vaimon tulleessaan kotiin aviomies ihmetteli miksi kasvojen toinen puoli oli kokonaan jätetty tekemättä :D hohhoija koomista.

    • hierontaaonko

      Onko joku käynyt hieronnassa? Ja saako sieltä iloista loppua?

    • Hhih

      Kävin tänään siellä spa jalkahoidossa mihin kuuluu hoito ja geelilakkaus. Alku ei ollut hyvä, koska väitti että aika alkoi 45min sitten vaikka selvästi sanoin etten vauvan takia pääse ennen 16. Päätti sit poistaa puolet ajasta. Leikkasi kynnet, putsasi ja levitti rasvaa. Kehtasi myydä mulle hiustenleikkuuta ja värjäystä (45min) samaan iltaan vaikka se loppuaika piti olla mun jalkahoitoa. Hoitoni sitten kesti 25min. Enkö todellakaan ottanut hiusten leikkuu/värjäystä! Menetin sikana rahaa tohon...

      Ei kiitos enää.

    • Anonyymi

      hei
      suosittelen! kävin kasvo ja hiuksen muotoilussa, olen eritäin tyytyväinen!
      olen käynyt 2 -3v,
      värit aina onnistu.

    • Anonyymi

      Hyvin onnistunut värjäys, todella hyvin leikkasi lyhyet hiukset. Hiukan nuhjuinen paikka.

    • Anonyymi

      Jyrkkälässä asuu roskasakki

    • Anonyymi

      Hiusten kaksivärivärjäys ostettu ennakkoon. Tuloksena värikypärä ja palanut päänahka. Maikki sanoi että raidat tulevat pesun jälkeen näkyviin - no eivät tulleet! Ei ikinä enää !!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe