Horoskoopit uusiksi

"Eläinradan merkit sellaisina kuin niitä käytetään muun muassa horoskoopeissa ovat saaneet nimensä tähdistöjen mukaan, jotka noin 2200 vuotta sitten sattuivat suunnilleen yhteen vastaavien merkkien kanssa. Ne vastaavat 30 asteen sektoreita tähtitaivaalla, vaikka itse tähdistöt ovat eri kokoisia. Ne on kuitenkin kiinteästi määritelty niin, että esimerkiksi Oinaan merkki alkaa aina kevätpäiväntasauksena, vaikka prekession vuoksi kevättasauspisteen ja sen mukaisesti myös Eläinradan merkkien asema suhteessa tähdistöihin on myöhemmin muuttunut. Tämän vuoksi jotkut ovat ehdottaneet, että Käärmeenkantaja pitäisi lisätä myös horoskooppimerkkien joukkoon; käärmeenkantajia olisivat marraskuun 29. − joulukuun 17. syntyneet henkilöt." - Wikipedia


Minkälaisia selityksiä näille henkilöille pitäisi siinätapauksessa keksiä, jotka voisivat päästä uuden merkin alle?

3

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkijatiesmonesko

      Mielenkiintoinen väite. Kuka alkaa tutkimaan? Horoskooppeja pidetään huuhaana nykyään. Johtuu luultavasti siitä, että suomi on syntynyt tulikäärmeen vuonna ja jousimiehen aikaan. Ja se näkyy suomalaisten "suomalaisessa luonteessa".

    • Jousimiesnainen!

      No minä näköjään olen vieläkin jouskari, kun olen syntynyt 18.12 Tosin Käärmeenkantajassa on jotku minun ominaisuudet. Ehkä se johtuu siitä, että olen niin lähellä rajaa.

    • hämmästynyt

      mistä nämä uusien horoskooppien "luonteet" löytyy?
      olen aivan sekaisin näiden kanssa, olen aina uskonut horoskooppeihin ja kun itse olen leijona ollu aina, ja nyt olenkin rapu?? olen aina löytänyt itseni leijonasta mutta tämän horoskooppien vaihdoksen myötä olen lukenut rapujen horoskooppeja ja olen löytänyt itseni myös sieltä.
      hullultahan tämä kuulostaa mutta vähän ennenkun tästä vaihdoksesta ilmoitettiin tunsin itseni muuttuneen, enemmän ravun kaltaiseksi.
      outoa eikö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe