Huonot isät

Mamii

Onko kukaan äiti koskaan kuullut hyvästä isästä, joka olis oikeesti mukana lapsen elämässä.

MUN KAVERIPIIRISSÄ EI OLE YHTÄÄN, NYT MIEHET KASVATTE AIKUISEKSI JA OTATTE VASTUUN LAPSISTANNE!!!!

Huom. tämä viesti kohdennettu äideille, isät älkää vaivautuko ruikuttamaan!

16

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti, vaimo, mummi

      Kyllä, esim. oma puolisoni on mitä loistavin isä, yhdessä olemme olleet kolmisenkymmentä vuotta. Oma, jo edesmennyt isäni oli myöskin mitä parhain isä.

    • Monenlaista isää

      Jos sinun kaveripiirissäsi ei niitä ole niin ei se nyt tarkoita sitä,etteikö niitä olisi..
      Oma isäni on ollut aina hyvä isä ja aviomies. Samoin molemmilla sisarellani on hyvä avomies joka on myös hyvä isä. Tuttavapiirissäni on myös paljon hyviä isejä,on sitten muutama huonokin joka ei ota vastuuta.

    • Isät monessapolvessa

      Olen kuullut ja esimerkkeinä annan oman puolisoni ja lasteni isän, isäni ja puolisoni isän, sekä isoisäni. Tämä hyvä-isägeeni kulkee kai sitten suvuttain? Avaaja on syntynyt sukuun, jossa ei ole hyviä isejä ja jossa naiset eivät rakastu miehiin, joissa on isäainesta.

    • YES YES

      Kuullut ja nähnyt, lasteni isä, oma isäni, moni moni muu.
      Miksi kirjoitat isien palstalle, jos haluat vain äitien kommentoivan? Äitien jutuille on oma palsta.

    • isä mallikas

      Mee lehmä laihuttamaan!

    • minä

      Yksinhuoltaja-isiä on nykyään paljon.Tuttava piirissäkin,kun äidistä ei ole lasten kasvattajaksi.Ja hyvin hoitavatkin lapsensa.Oma isäkin jäi yksinhuoltajaksi ollessa 16v. ja siskoni 13v,hyvin huolehti meistä.

    • KysynVaan-76

      Omaa isyyden hyvyyttä on tietysti hankala arvioida. Mutta jos nyt kuitenkin kerron mitä yleensä perheessämme teen:
      -Herätän lapset aamulla
      -Haen lapset päiväkodista/iltapäiväkerhosta (nykyään jo koulussa kaikki joten päiväkoti jäi pois)
      -käyn ruokakaupassa lähes päivittäin
      -teen iltaruoan päivittäin
      -siivoan keittiön päivittäin
      -siistin lasten jälkiä päivittäin
      -vien ja haen lapsia harrastuksista 4-6 kertaa viikossa
      -juttelen lasten kanssa päivän tapahtumista ja autan läksyissä tarvittaessa
      -laitan lapsille iltapalan
      -osallistun lasten iltatoimiin, juttelen tai luen
      -viikonloppuisin vien lapsia retkille, elokuviin, kirjastoon yms.

      Ja tämä siis sen vuoksi että vaimo on usein iltatöissä ja kodin pyörityksen vastuu on arkisin suurelta osin minulla. Vaimo toki tekee oman osansa.
      Ja minulla on tämän lisäksi tietysti normaaleja remontti- ja kunnostushommia, auton huoltoa yms.

      Tätä olen tehnyt viimeiset 12 vuotta valittamatta ja ihan omasta halustani ja perheeni hyvinvoinnin vuoksi. Mutta olenko siltikään hyvä isä?

    • Mamii

      KysynVaan-76
      18.11.2013 10:40
      Kuulostat liian kiltiltä minulle, älä ota tätä henkilökohtaisesti. Tykkään miehistä, joissa on munaa.

      T: Mamii

      • KysynVaan-76

        "Kuulostat liian kiltiltä minulle, älä ota tätä henkilökohtaisesti."

        En toki, enhän minä sinun kanssasi olekaan naimisissa :)
        Toki voidaan kysyä, onko sinusta yleisesti ottaen "kilttiä" hoitaa se osa perheen arjesta joka jäisi muuten hoitamatta koska toinen osapuoli on töissä iltaisin?
        Minusta se on vain normaalia vastuunottoa. Mutta kukin tavallaan.


      • 6+6

        Hehee, eli tykkäät miehistä joilla on munaa. Toisin sanoen ihastut armottomiin kusipäihin ja bensalenkkareihin, ja sitten ihmettelet, miksi ne ovat kusipäitä ja bensalenkkareita?

        Naiset pls.


      • Mitä sinä haet

        Eli nyt sitten kyseinen isä on munaton ja liian kiltti,koska ei ole aloituksessa parjaamasi hyvä isä?


    • Isät monessapolvessa

      Tiedätkö Mamii ja kaveripiirisi, te ette ansaitse parempaa, kuin munillaan ajattelavan miehen. Turha sitten huudella tällaisia avauksia, kun teille on järkeä pikkulusikalla annettu. Typeryksiä lapsukaisistannekin tulee, kun isi on ajatellut munillaan ja äidillä ei ole edes munia millä ajatella. :D

    • Sukupuolirasismia.

      Isät pois paitsiosta Lahden ammattikorkekoulun projekti ja tavoite.

      Tasa-arvoa erovanhemmuuteen - isät pois paitsiosta
      Tavoite

      Projektin tavoitteena oli tuottaa koulutus, joka lisäsi ammattilaisten kykyä arvioida isän tai äidin soveltuvuutta huoltajuuteen ilman sukupuoleen liitettyjä stereotypisiä käsityksiä. Projektin painopisteenä oli isänäkökulman lisääminen ammattilaisten työhön siten, että miesten ja naisten tasa-arvoisuus toteutuisi myös erotilanteissa entistä paremmin. Työn ja perhe-elämän yhteensovittamisella voitiin parantaa isän osallistumista lasten elämään.

      Eroperheiden vanhempien hoivavastuun tasapuolisempi jakautuminen ja isän roolin vahvistaminen lisäsi miesten ja naisten tasa-arvoisuutta työelämässä.
      Kohderyhmät

      Suomen sosiaalialan ammattilaiset, jotka työskentelevät eroperheiden kanssa

      Välilliset kohderyhmät

      Eroperheet
      Eroperheiden työnantajat
      Eroperheiden lasten hoitopaikat
      Työterveyshuolto
      Kouluterveydenhuolto
      Neuvolat
      Huoltajuuspäätöksiä tekevät tuomarit
      Maahanmuuttajatyön viranomaiset
      Sosiaalialan koulutusta järjestävät oppilaitokset

      Projektin toteutusaika: 1.1.2010 - 31.12.2011

      Rahoittaja: ESR/STM
      Lisätietoja
      Projektipalvelut
      Pia Karjalainen, projektipalvelupäällikkö
      gsm 050 502 0623
      projektipalvelut[a]lamk.fi
      -------------------

    • mie

      oma mieheni on samanlainen kuin tuo kysyvaan-76... mie olen illat töissä ja hän aamut joten vuoroa vaihdamme läpsystä... molemmat hoitaa lapsia ja kotia kotona ollessaan sekä järjestää puolin jos toisin aikaa itselleen... Minun mieheni on loistava isä... puoliso... kuten myös hänen isänsä ja isoisänsä

    • Lapsiuhrit.

      Lapsen vieraannuttamisella on vakavia seurauksia lapsen ja vanhemman hyvinvoinnille.

      Psyjuridica lakiasiantoimisto ja Helsingin yliopiston käyttäytymistieteiden laitoksen toteuttamassa tutkimuksessa on paneuduttu lasten vieraannuttamisongelmaan, jossa lapset ja isät ovat olleet tähän saakka häviävänä osapuolena.
      Vuosittain n. 30.000 lasta joutuu eroon isästään, parissa vuosikymmenssä noin puoli miljoonaa lasta on joutunut lastensuojelun uhreiksi.
      Lue lisää Kauppalehdessä aiheesta.

      http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/lehdisto/stt-info/tiedote.jsp?selected=kaikki&oid=20131101/13849345531200
      ----------------

    • HAH HAH

      Wittuakos tänne ISIEN JUTUT-palstalle sitten kirjoittelet jos kohdennettu äideille! Ei kerro hyvää älykkyystasostasi.

      Joo, tiedän kyllä että te kotona lusmuilevat lapsitehtaat kyttäätte mahakumpuinenne/raskausarpinenne silmät kiiluen tätä palstaa, sen todistaa tulevat miinukset tämän postaukseni kohdalla. Miinustakaa vaan, sillä todistatte väitteeni oikeaksi XD

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1288
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      299
      1005
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      142
      963
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      18
      921
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      822
    6. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      815
    7. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      810
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      778
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      738
    10. Farmi Suomi: Sami Jauhojärvi murtuu täysin - Kyyneleet ei lopu: "En tiedä ollenkaan, pystynkö..."

      Oi, onpa tunteikas hetki... Farmi on kyllä ollut hyvää viihdettä vai mitä mieltä olet? Varo juonipaljastuksia: https:/
      Tv-sarjat
      8
      691
    Aihe