PulsTech sykemittari?

Liisa

Hei, tämä ei ehkä ihan tänne palstalle kuulu, mutta en sopivampaakaan löytänyt.
Onkohan PulsTech -merkkinen sykemittari millainen? Paljonko kannattais maksaa korkeintaan tuosta laitteesta? On nimittäin Soneralla ollut jonain lahjana joskus, ja nyt olisin sellaista puoli tutulta ostamassa.

10

22975

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RunTech

MOi,
      Ostin Lidl:stä 20 €:lla RUNTECH merkkisen mittarin, joka on toiminut toistaiseksi hyvin. Samat ominaisuudet kuin Polarin A5:ssa, paitsi kävelytesti. Ylivoimainen hintalaatusuhde siis...Kokeile, jos osaat 2 minuutin jälkeen käyttää ja näyttää pulssin (arvioi ranteesta, jos epäilet) ja maksa 30 €. T. Masa

• mika

Sain siis Soneralta. Kyllähän se toimii, mutta minkäänlaista muistia tms ei ole, joten jälkikäteen ei voi arvoja enää tarkistella, vain senhetkinen pulssi näkyy. Kyllä se ilmaislahjana asiansa ajaa, mutta en hirveen paljoo siitä kyylä muuten maksaisi.

• misterhoney

Hei

Laittakaa arvot muistiin juoksupäiväkirjaanne, netissä ihan hyviä ilmaisia juoksuohjelmia eri matkoille, tietokone laati harjoitusohjelmat.

Tässä esim. Asic:sin
        http://www.myasics.nl/fi/home/personal.php

• arttuurio
        misterhoney kirjoitti:

Hei

Laittakaa arvot muistiin juoksupäiväkirjaanne, netissä ihan hyviä ilmaisia juoksuohjelmia eri matkoille, tietokone laati harjoitusohjelmat.

Tässä esim. Asic:sin
        http://www.myasics.nl/fi/home/personal.php

voisiko joku korjata toimivan linkin kun tämäkin linkki on jo vanhentunut nähtävästi kauan aikaa sitten tai on muuten väärä.. KIITOS..

• treenari

Tänään sain 2 kappaletta kyseisiä mittareita. Aivan tyylikäs ja ominaisuuksilta minulle riittävä. Voi asettaa tavoite sykkeen ja alasykkeen. Näyttää kalorit ja pyöräteline tuli myös. 6kk takuu näyttää olevan

• syke

Hei,
        sain PulsTechin työkaveriltani, mutta hän oli valitettavasti hukannut ohjeet.. En ole onnistunut vielä edes kelloa talviaikaan siirtämään, joten olis hienoa jos saisin lyhyet ohjeet mitä näiden nappuloiden takaa saa laitteesta irti.. Kiitoksia ;)

• mimi_r
        syke kirjoitti:

Hei,
        sain PulsTechin työkaveriltani, mutta hän oli valitettavasti hukannut ohjeet.. En ole onnistunut vielä edes kelloa talviaikaan siirtämään, joten olis hienoa jos saisin lyhyet ohjeet mitä näiden nappuloiden takaa saa laitteesta irti.. Kiitoksia ;)

Moi! Mulla on sama ongelma..sain sykemittarin kamulta, mutta ohjeet oli hukkuneet jonnekkin..olisko kenelläkään ohjeita tallessa? kiitti jo etukäteen: )

• Varina
        mimi_r kirjoitti:

Moi! Mulla on sama ongelma..sain sykemittarin kamulta, mutta ohjeet oli hukkuneet jonnekkin..olisko kenelläkään ohjeita tallessa? kiitti jo etukäteen: )

Hei!
        Oliko kyseessä PulsTech-sykemittarin ohjeet? Sellainen on minulla. Uusi mittari ohjeet.
        Mittaripaketti on myynnissä, koska minä en kuntoile siinä määrin, että olisi käyttöä mittarille. Voin myös laittaa ohjeet pelkästään.
        T Varina

• enila
        mimi_r kirjoitti:

Toivotaan että apu on jo löytynyt muuta kautta, mutta uskoisin että tuolla sivulla löytyy kyseisen mittarin käyttöohjeet:
        http://195.255.122.135/KiinteaSivu.asp?KiinteaSivuID=2568&NakymaID=131

• Teknopulssi

sain jokunen vuosi sitten. Ollut ihan toimiva laite, pariston olen jo joutunut vaihtamaan. Lienee niitä tyypillisiä kylkiäislaitteita. Eipä tuosta kannata juuri mitään maksaa, jos aikoo ostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      272
      1091
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      890
    3. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      233
      876
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      831
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      87
      744
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      69
      732
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      103
      636
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      541
    10. Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan

ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä
      Ikävä
      25
      429
    Aihe