PulsTech sykemittari?

Liisa

Hei, tämä ei ehkä ihan tänne palstalle kuulu, mutta en sopivampaakaan löytänyt.
Onkohan PulsTech -merkkinen sykemittari millainen? Paljonko kannattais maksaa korkeintaan tuosta laitteesta? On nimittäin Soneralla ollut jonain lahjana joskus, ja nyt olisin sellaista puoli tutulta ostamassa.

10

22279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RunTech

      MOi,
      Ostin Lidl:stä 20 €:lla RUNTECH merkkisen mittarin, joka on toiminut toistaiseksi hyvin. Samat ominaisuudet kuin Polarin A5:ssa, paitsi kävelytesti. Ylivoimainen hintalaatusuhde siis...Kokeile, jos osaat 2 minuutin jälkeen käyttää ja näyttää pulssin (arvioi ranteesta, jos epäilet) ja maksa 30 €. T. Masa

    • mika

      Sain siis Soneralta. Kyllähän se toimii, mutta minkäänlaista muistia tms ei ole, joten jälkikäteen ei voi arvoja enää tarkistella, vain senhetkinen pulssi näkyy. Kyllä se ilmaislahjana asiansa ajaa, mutta en hirveen paljoo siitä kyylä muuten maksaisi.

      • misterhoney

        Hei

        Laittakaa arvot muistiin juoksupäiväkirjaanne, netissä ihan hyviä ilmaisia juoksuohjelmia eri matkoille, tietokone laati harjoitusohjelmat.

        Tässä esim. Asic:sin
        http://www.myasics.nl/fi/home/personal.php


      • arttuurio
        misterhoney kirjoitti:

        Hei

        Laittakaa arvot muistiin juoksupäiväkirjaanne, netissä ihan hyviä ilmaisia juoksuohjelmia eri matkoille, tietokone laati harjoitusohjelmat.

        Tässä esim. Asic:sin
        http://www.myasics.nl/fi/home/personal.php

        voisiko joku korjata toimivan linkin kun tämäkin linkki on jo vanhentunut nähtävästi kauan aikaa sitten tai on muuten väärä.. KIITOS..


    • treenari

      Tänään sain 2 kappaletta kyseisiä mittareita. Aivan tyylikäs ja ominaisuuksilta minulle riittävä. Voi asettaa tavoite sykkeen ja alasykkeen. Näyttää kalorit ja pyöräteline tuli myös. 6kk takuu näyttää olevan

      • syke

        Hei,
        sain PulsTechin työkaveriltani, mutta hän oli valitettavasti hukannut ohjeet.. En ole onnistunut vielä edes kelloa talviaikaan siirtämään, joten olis hienoa jos saisin lyhyet ohjeet mitä näiden nappuloiden takaa saa laitteesta irti.. Kiitoksia ;)


      • mimi_r
        syke kirjoitti:

        Hei,
        sain PulsTechin työkaveriltani, mutta hän oli valitettavasti hukannut ohjeet.. En ole onnistunut vielä edes kelloa talviaikaan siirtämään, joten olis hienoa jos saisin lyhyet ohjeet mitä näiden nappuloiden takaa saa laitteesta irti.. Kiitoksia ;)

        Moi! Mulla on sama ongelma..sain sykemittarin kamulta, mutta ohjeet oli hukkuneet jonnekkin..olisko kenelläkään ohjeita tallessa? kiitti jo etukäteen: )


      • Varina
        mimi_r kirjoitti:

        Moi! Mulla on sama ongelma..sain sykemittarin kamulta, mutta ohjeet oli hukkuneet jonnekkin..olisko kenelläkään ohjeita tallessa? kiitti jo etukäteen: )

        Hei!
        Oliko kyseessä PulsTech-sykemittarin ohjeet? Sellainen on minulla. Uusi mittari ohjeet.
        Mittaripaketti on myynnissä, koska minä en kuntoile siinä määrin, että olisi käyttöä mittarille. Voin myös laittaa ohjeet pelkästään.
        T Varina


      • enila
        mimi_r kirjoitti:

        Moi! Mulla on sama ongelma..sain sykemittarin kamulta, mutta ohjeet oli hukkuneet jonnekkin..olisko kenelläkään ohjeita tallessa? kiitti jo etukäteen: )

        Toivotaan että apu on jo löytynyt muuta kautta, mutta uskoisin että tuolla sivulla löytyy kyseisen mittarin käyttöohjeet:
        http://195.255.122.135/KiinteaSivu.asp?KiinteaSivuID=2568&NakymaID=131


    • Teknopulssi

      sain jokunen vuosi sitten. Ollut ihan toimiva laite, pariston olen jo joutunut vaihtamaan. Lienee niitä tyypillisiä kylkiäislaitteita. Eipä tuosta kannata juuri mitään maksaa, jos aikoo ostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe