Hei, tämä ei ehkä ihan tänne palstalle kuulu, mutta en sopivampaakaan löytänyt.
Onkohan PulsTech -merkkinen sykemittari millainen? Paljonko kannattais maksaa korkeintaan tuosta laitteesta? On nimittäin Soneralla ollut jonain lahjana joskus, ja nyt olisin sellaista puoli tutulta ostamassa.
PulsTech sykemittari?
10
22932
Vastaukset
- RunTech
MOi,
Ostin Lidl:stä 20 €:lla RUNTECH merkkisen mittarin, joka on toiminut toistaiseksi hyvin. Samat ominaisuudet kuin Polarin A5:ssa, paitsi kävelytesti. Ylivoimainen hintalaatusuhde siis...Kokeile, jos osaat 2 minuutin jälkeen käyttää ja näyttää pulssin (arvioi ranteesta, jos epäilet) ja maksa 30 €. T. Masa - mika
Sain siis Soneralta. Kyllähän se toimii, mutta minkäänlaista muistia tms ei ole, joten jälkikäteen ei voi arvoja enää tarkistella, vain senhetkinen pulssi näkyy. Kyllä se ilmaislahjana asiansa ajaa, mutta en hirveen paljoo siitä kyylä muuten maksaisi.
- misterhoney
Hei
Laittakaa arvot muistiin juoksupäiväkirjaanne, netissä ihan hyviä ilmaisia juoksuohjelmia eri matkoille, tietokone laati harjoitusohjelmat.
Tässä esim. Asic:sin
http://www.myasics.nl/fi/home/personal.php - arttuurio
misterhoney kirjoitti:
Hei
Laittakaa arvot muistiin juoksupäiväkirjaanne, netissä ihan hyviä ilmaisia juoksuohjelmia eri matkoille, tietokone laati harjoitusohjelmat.
Tässä esim. Asic:sin
http://www.myasics.nl/fi/home/personal.phpvoisiko joku korjata toimivan linkin kun tämäkin linkki on jo vanhentunut nähtävästi kauan aikaa sitten tai on muuten väärä.. KIITOS..
- treenari
Tänään sain 2 kappaletta kyseisiä mittareita. Aivan tyylikäs ja ominaisuuksilta minulle riittävä. Voi asettaa tavoite sykkeen ja alasykkeen. Näyttää kalorit ja pyöräteline tuli myös. 6kk takuu näyttää olevan
- syke
Hei,
sain PulsTechin työkaveriltani, mutta hän oli valitettavasti hukannut ohjeet.. En ole onnistunut vielä edes kelloa talviaikaan siirtämään, joten olis hienoa jos saisin lyhyet ohjeet mitä näiden nappuloiden takaa saa laitteesta irti.. Kiitoksia ;) - mimi_r
syke kirjoitti:
Hei,
sain PulsTechin työkaveriltani, mutta hän oli valitettavasti hukannut ohjeet.. En ole onnistunut vielä edes kelloa talviaikaan siirtämään, joten olis hienoa jos saisin lyhyet ohjeet mitä näiden nappuloiden takaa saa laitteesta irti.. Kiitoksia ;)Moi! Mulla on sama ongelma..sain sykemittarin kamulta, mutta ohjeet oli hukkuneet jonnekkin..olisko kenelläkään ohjeita tallessa? kiitti jo etukäteen: )
- Varina
mimi_r kirjoitti:
Moi! Mulla on sama ongelma..sain sykemittarin kamulta, mutta ohjeet oli hukkuneet jonnekkin..olisko kenelläkään ohjeita tallessa? kiitti jo etukäteen: )
Hei!
Oliko kyseessä PulsTech-sykemittarin ohjeet? Sellainen on minulla. Uusi mittari ohjeet.
Mittaripaketti on myynnissä, koska minä en kuntoile siinä määrin, että olisi käyttöä mittarille. Voin myös laittaa ohjeet pelkästään.
T Varina - enila
mimi_r kirjoitti:
Moi! Mulla on sama ongelma..sain sykemittarin kamulta, mutta ohjeet oli hukkuneet jonnekkin..olisko kenelläkään ohjeita tallessa? kiitti jo etukäteen: )
Toivotaan että apu on jo löytynyt muuta kautta, mutta uskoisin että tuolla sivulla löytyy kyseisen mittarin käyttöohjeet:
http://195.255.122.135/KiinteaSivu.asp?KiinteaSivuID=2568&NakymaID=131
- Teknopulssi
sain jokunen vuosi sitten. Ollut ihan toimiva laite, pariston olen jo joutunut vaihtamaan. Lienee niitä tyypillisiä kylkiäislaitteita. Eipä tuosta kannata juuri mitään maksaa, jos aikoo ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis471478Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999