Mietin tuossa juuuri että olisi mukavaa kokeilla tuota Alkuvoima nimistä pakasteruokaa, jota Murre murkina myy.Mutta kun luin ne tuoteselosteet, niin sitten alkoi vähän epäilyttää sen ruoan ostaminen kuitenkin, kun huomasin että siinä lähes jokaisessa vaihtoehdossa oli mukana pinaattia,( sisältää oksaalihappoa joka estää kalsiumin imeytymisen) ja joissain oli omenaakin myös,,joistakummastakin ruoka-aineesta olen jostain lukenut että niitä ei koiralle saisi antaa.
Joten miksi pitää nykyään laittaa melkein kaikkiin koirien ruokiin muutenkin niin paljon kaikenlaisia ruoka-aineita, jotka eivät minusta niin välttämättömiä olisi ja eivät kaikille koirille sovikaan edes.
Joten olisi kiva juttu, jos tuossa Alkuvoimassakin olisi edes yksi sellainen vaihtoehto josta nämä mainitsemani aineosat puuttuisivat niin voisin niitä sitten kokeilla. Ja lopuksi sitten kysyisin,että mitä mieltä te muut koiran omistajat olette? Ja kiinnostaisi kuulla myös kokemuksista tästä ruoasta niiltä, jotka sitä koiralleen ovat ostaneet .
Pohdintaa Alkuvoima pakasteruoasta?
Heera
0
133
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059