OIVOI en osaa sitten mitään tartunta?virus?

AVUTON

HEEII!
Mulla on pieni ongelma, tai no epäilys enkä saa mielenrauhaa tämän takia. Mä oon oikeastaan melko hyvä koneiden kanssa, mutta sitten kun puhutaan näistä tiedostoista, viruksista yms. mä olen täysin pihalle, en edes jaksa ymmärtää ellei rautalangasta väännetä.
MUTTA, siis mä yritin ladata koneelleni simsiä ilmaiseksi (jooojoo tiedän), katoin youtubesta ohjeet ja seurasin niitä, silloin tuli ladattua mm. uTorrent, BitTorrent, powerIso, ja yks ohjelma viel minkä nimeä en muista.. (entiiä kirjotinko oikein nuo) ja sitten mä latasin piratebay.org sen simsin, no se ei toiminu ja mä luovutin sen suhteen mut parin päivän päästä kokeilin uusiks, taaskaan ei toiminut nii poistin sitte kaikki nuo mitä olin ladannut ja annoin olla. Mutta eilen tässä latasin taas tuon Bittorrentin ja piratebaysta mä latasin noin. 6 jaksoa vamppyyripäiväkirjoja. Sitte mulle tuli ilmotus avastilta tonne alas että mun koneella on joku uhka tms, en muista tarkalleen mitä siinä luki mutta mä poistin nää kaikki jaksot ja ohjelmat yms. Sen jälkeen mä laitoin tolla avastilla ensin pikatarkastuksen jolla se löys 5 tartuntaa ja sen jälkee koko koneen tarkastuksen jolla se löys 3, painoin sitte että näytä tulokset ja valitsin että poistan nämä. No tänään tarkinstin koneen uudelleen, pikatarkastuksella ei löydy mitää mut ku tarkistaa koko koneen ni siihe tulee et tartuntoja löydetty mutta kun painan näytä tulokset ni siel ei oo mitää! 3 kertaa kokeilin ja käy samallail. Nyt kone toimii hitaammin kuin aikaisemmin ja koko ajan tuntuu ku joku tarkkailis tai jotai äääää JA hei mulla oli niiden latausten aikana sims 3 iltahuvit levy koneessa, eikai se vaikuta mitekää mihikää? JOO en todellakaan tiiä yhtään mitään....
Huolehdinko turhaa vai onks mun koneella jotai vai mitä tää tarkoittaa? Ja onko tuo avast! ilmaisversio luotettava ja hyvä? Mun edellinen varmuuskopio on 2 kk sitte ja se on kaikenlisäks keskeneräinen!!! eli olisko siitäkää mitään hyötyy? Ja kun mä sitte kuiteki ostin sen simsin kaupasta viikko sitten niin oon senki ladannu tähä enkä haluis poistaa sitä.

3

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvhjjk

      auutakaasa ny joku

    • Tarkista kone Malwarebytes ohjelmalla: http://www.malwarebytes.org/

      Asennusvaiheen päätyttyä ota ruksi pois "Kokeiluversio" kohdasta ja ennen täyttä virustarkistusta päivitä virustunnisteet.

    • Ja jatkossa ei kannata ladata laittomia pelejä. Mieluummin ostaa kaupasta laillisen version niin haittaohjelmia ei tule sen mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      388
      1533
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1220
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1145
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      701
    Aihe