Onks olemas jotai pienoismallilehtii joitä painettais yhä oon just alottanu rakentaa näit nii mitä sälää kanattais aluks harjotella oon tehnyt jo sellasen lentokoneen
Pienoismallilehti
4
317
Vastaukset
- google is Ur friend
Riippuu millaisia pienoismalleja sulla on tarkoitus rakennella, jos autoja niin rakentelet automalleja, helpoimmista sarjoista alkaen.
Miksi pitäisi lehtiä etsiä kun tuosta XD kielenkäytöstä päätellen olet sen verran nuori että netinkäyttötaito pitäisi olla näpissä niin netistä pitäisi löytyä ohjeita ja tutoriaaleja. Toki jonkinlaista Englanninkielentaitoa vaaditaan että ulkomaiset tutoriaalit aukeavat mutta auttavasti voit tietysti käännättää Googlella suomeksi.
Näkyyhän noita kyllä lehtihyllyillä olevan joku pienoismallix tms. lehti, ettei peräti ollut joku toinenkin, mallari tms. jos välttämättä lehtiä haluat, itse en ole tutustunut niihin vaan olen pelkästään netin kautta lukenut ja katsonut ohjeita, tutoriaaleja ja muuta aiheeseen liittyvää. - mallari7
No tuossa kotimainen lehti http://www.pienoismalli.com/
Ja tuossa keskustelu/ opiskelu foorumi www.penoismallit.net- mallari7
No höh ei näytä toi mun toinen linkki toimivan. No laita googleen hauksi pienoismallit niin pääset sivuille
- No mistässsXD
mallari7 kirjoitti:
No höh ei näytä toi mun toinen linkki toimivan. No laita googleen hauksi pienoismallit niin pääset sivuille
Kiitti mallari7,
Tästä on apua ja hyvin huomattu et oon aika nuori XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111406- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565874Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624749- 154671
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843477
- 803240
- 481741