Ei ole on mielipide

DarkNH

>>Luin aika kattavan kirjan aiheesta. Siinä kysyttiin "Missä he ovat"? Jos maailmankaikkeudessa on muita sivilisaatioita, miksi niistä ei ole mitään merkkiä todisteeksi? Kirjassa käytiin yksityiskohtaisesti läpi sata vastausta ja lopussa päädyttiin todennäköisimpään selitykseen: niitä ei ole. Maapallo on ainoa paikka, jossa on elämää. Vakuutuin perusteluista ja olen itse samaa mieltä.

En näe mitään syytä muodin mukaisesti uskoa, että on todella paljon sivilisaatioita, koska mielestäni niitä ei ole.

9

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekekki2

      "eriasteiset UFO-kontaktit oletettuihin humanoideihin"

      Miten voi olla yhteydessä mihinkään oletettuun tahoon?

      • DarkNH

        Ehkä olin liian varovainen tuossa lausunnossa. Eri asteiset humanoidi-kontaktit olisi varmasti ollut parempi. Niistä on turha kuitenkaan puhua sellaisten henkilöiden kanssa joidenka mielestä pelkkä "tunnistettu vieraan sivilisaation lentolaite" on suorastaan kirosana.

        Tingatkaa te vaan UFO:ista.


    • Kenelle tuo vastaus ensinnäkin on? Kun vastaa, eikö olisi asiallista vastata itse asianomaiselle?

    • älkää skitsoilko

      Ensinnäkin: Meillä ei ole minkäänlaista todistetta ensimmäisestäkään kontaktista.
      Se että olet varma asiastasi kertoo vain uskostasi, ei todellisuudesta.
      Kyllä asiasta tietäisi koko maailma eikä vain Jumalan valitut kontaktihenkilöt.

      • debunkkausalennus

        Et sää nyt tajuu?

        On valtavasti massiivisia lopullisia todisteita ja kymmeniä ja satoja tuhansia jokapäiväisiä siepattuja ja vielä enemmän useita kymmeniä tai jo satoja tuhansia ilmaan siepattuja lehmiä...! Hä!

        Ja kun minä hel.. helll. höylä sanon että todistajia on ainakin satoja tuhansia tai ainakin miljoona niin kai siitä debunkkauksen jälkeenkin jää edes jotain..? Tai ?


      • missä todisteet?
        debunkkausalennus kirjoitti:

        Et sää nyt tajuu?

        On valtavasti massiivisia lopullisia todisteita ja kymmeniä ja satoja tuhansia jokapäiväisiä siepattuja ja vielä enemmän useita kymmeniä tai jo satoja tuhansia ilmaan siepattuja lehmiä...! Hä!

        Ja kun minä hel.. helll. höylä sanon että todistajia on ainakin satoja tuhansia tai ainakin miljoona niin kai siitä debunkkauksen jälkeenkin jää edes jotain..? Tai ?

        Tarinoita kyllä riittää, mutta kumma kyllä ei yhtään todistetta vaikka tapauksia on kuulema miljoonia. Niin kai skitsofreenikkojakin?


    • .skeptikko

      "Toiseksi koska avaruudessa on ainakin yksi teknologisesti ja kultuurillisesti kehittynyt sivilisaatio nimeltään planeetta Maa niin avaruuden loputtoman massiivivessa aika ja tapahtuma skaalassa saman kaltaisia Maa planeettoja on erittäin todennäköisesti olemassa vaikka kolmekkin kappaletta. ".

      Todennäköisesti. Mutta itse en ole löytänyt todistetta siitä että nämä sivilisaatiot olisivat kohdanneet toisensa.

      • ldskafjjdsgj

        UP.


    • Panspermian ongelma on, että jos elämä ei ole alkanut itsestään maapallolla, sen on täytynyt alkaa itsenäisesti jossain muualla. Panspermia-selityksellä yritetään ikäänkuin selittää, että lähtökohdat elämän syntymiseen maapallolla olisivat huonommat kuin jossain muualla, ja sieltä muualta elämä olisi sitten levinnyt tänne.

      Tiedämme elämän olevan erittäin joka paikkaan levinnyttä maapallolla. Emme ole saaneet siitä mitään havaintoa Marsista tai mistään muualtakaan. Yritykset elämän havaitsemiseen aurinkokunnnan ulkopuolelta toki rajoittuvat vain radiotaajuuksien havaitsemiseen.

      Kaikessa tässä panspermia-ufo-mystiikassa on havaittavissa uskomus maapallon ulkoisten tai oikeastaan ihmisen kykyjen saavuttamattomissa olevien voimien vaikutus elämään täällä maapallolla. Olisiko kaikkein lohduttomin vastaus kaikkeen, että näillä näkymin olemme aivan yksin maailmankaikkeudessa, kukaan ei kuule huutojamme avaruudessa, ei voisi niin tehdä edes halutessaan, ja miksi edes haluaisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe