Moi ostin lapsille Minecraft: Xbox 360 Editionin, saako siihen mitään ilmaisia päivityksiä tai sovelluksia.
Minecraft xbox 360 sovellukset &
3
316
Vastaukset
- Sekoilen 10:llä
Ilmaisista en tiedä, suurin osa kun vaatii tuon Live Gold jäsenyyden. Itsellä on olut ainakin 3 vuotta putkeen jo tuo Gold niin en tiedä mitä EI saa ilman sitä... Itse käytän Netflixiä (n.8€/kk), Explorer nettiselain (ilmainen/gold?), Eurosport palyer(harkinnut ottaa 3-4€/kk) ja joitain musiikki palveluja.
Tuossa jotain -> http://www.xbox.com/fi-FI/live/partners
Jos edes harkitset Gold jäsenyyttä, kannattaa tarkasti katsoa mistä sen hankkii. Hinnoissa saattaa olla kymmeniä euroja eroa. Jos haluaa vain testata, 3kk live gold on sopiva siihen. Sen saa noin 15€. Marketeissa taitaa olla 20-24€? Kannattaa mielummin ostaa noita kortteja joista raaputetaan koodi. Luottokortti toimii myös, mutta itse jättäisin luottokortin tiedot laittamatta profiiliin kokonaan. Turvallisinta ja vältyt monilta harmeilta.
Päivitykset konsoli ilmoittaa automaattisesti jos on kytkettynä nettiin. Niin käyttöjärjestelmä- kuin pelienkin päivitykset. Pelien päivitykset ei yleensä sisällä uutta materiaalia, vain parannuksia tai korjauksia. Lisäpaketit, eli DLC:t voi ostaa ja ladata Xbox Kauppapaikasta.- TänxBro
Konsoli netissä ja päivitykset tuli sen kautta. ja joku iso ilmainen pelipäivitys Minecraftiin.
- inä
Ennen live ajan ostoa kannattaa avata se minecraft kotelo. Muistaakseni sen mukana tuli ainakin alkuun live testi jäsenyys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422782Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423492528- 352184
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta482084- 251723
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251619- 441490
- 1001439
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395- 361196