Mieheni penis tuntuu pienelle

3 X mom

Miehelläni on aika normaali 12cm mittainen ja kahden keskisormeni paksuinen penis. Tuntuu pienelle nyt kolmen synnytyksen jälkeen. Onko normaalia ja korjautuuko ongelma?

35

1989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matka jo varattu

      Pienihän tuo on, mies vaihtoon. Karibialla on isooooo munasia miehiä, hae sieltä.

      • Musta tuntuu

        Karibialla keskikoko 17cm!


    • proplema down

      Sinun alapääsi on väljentynyt synnytysten myötä.Ala jumpaamaan ja jos ei korjaudu puolessa vuodessa-leikkaushoito ainut apu.Turha miestä syyttää..

    • 2Xäiti

      Naapurimme Jampan penis tuntuu isolta.

      • Jamppa 15cm

        Kerroppas Jampasta lisää?


    • Tervemenoa

      Jos ei normaali kulli riitä, hanki geishat tai varaa menolippu Zaireen.

    • ...

      No tottakai tuntuu pieneltä, kun pienihän se onkin. :)

      • ...

      • Pimpsa ei pohjaton

      • 456789

    • Aattelepa itte

      Ongelma on ongelma jos sinä sen siksi määrittelet. Rakastelu on muutakin kuin peniksen koko. Mietipä, jos koolla olisi väliä, voisi meidän monen synnyttäneen naiset rinnatkin saada kohtuutonta arvostelua osakseen; lian pienet tai liian roikkuvat ja sitähän me naiset emme voi sietää vaan mielellämme opetamme miehillemme, miten rintojen koolla ei ole väliä.

      • Tepponen P.

        Eiköhän mies itse näe mitä siinä mitassa lukee. Joten ei se ole naisen mittauksesta kiinni. Kaverihan sanoi että mitta on oikea. Lisäksi muijahan vaatii päästä saamaan isompaa, joten imartelusta ei kyse. Pitäisi naisen tajuta että erohan siitä tulee.


      • Mittavirhe epäilys
        Tepponen P. kirjoitti:

        Eiköhän mies itse näe mitä siinä mitassa lukee. Joten ei se ole naisen mittauksesta kiinni. Kaverihan sanoi että mitta on oikea. Lisäksi muijahan vaatii päästä saamaan isompaa, joten imartelusta ei kyse. Pitäisi naisen tajuta että erohan siitä tulee.

        Meisselin mittaamisen voi tehdä monella tapaa.


      • Isä itsekin
        Mittavirhe epäilys kirjoitti:

        Meisselin mittaamisen voi tehdä monella tapaa.

        Mitä hemmetin järkee on meisselin mittaamisella? Ei se sen isommalta tunnu vaikka mittais neljään kertaan. Mutta kaippa sitä on itsellä vaan sitten parempi itsetunto, kun ei ole tullut mieleenkään ruveta munaa mittailemaan. Muna on sen kokoinen kun se on, kannattaa antaa eukolle kunnon kyydit sillä mitä on... itsevarmuus ja se, että tietää mitä tekee, toimii naiselle paljon paremmin kuin muutama lisäsentti.


    • adafsdf

      Joo, olen synnyttänyt viisi ja näinhän se on. Tuntuma ei ole sama kuin joskus aikaisemmin. Ei tuo silti mitään haittaa kun seksi muuten kivaa ja nautittavaa:) Asennon vaihtamisella saa tuntumaa paremmaksi sekä itselle että miehelle jos jumpat sun muut ei tuota toivottua tulosta...

      • Jumpatkaa toosanne!

        Arpeutunutja jo ennen synnytystä tunnoton reva ei tunne mitään!


      • mitä miehellä tekee?
        Jumpatkaa toosanne! kirjoitti:

        Arpeutunutja jo ennen synnytystä tunnoton reva ei tunne mitään!

        Miesten kannattaa myös jumpata pikku-vilejään. Tasa-arvo sänkyynkin.


      • Iso räpylä- Raija
        mitä miehellä tekee? kirjoitti:

        Miesten kannattaa myös jumpata pikku-vilejään. Tasa-arvo sänkyynkin.

        Aina voi hämmentää pesoailalla vitttuaan jos pääsee väljentymään.


      • Aijar-älypär osi
        Iso räpylä- Raija kirjoitti:

        Aina voi hämmentää pesoailalla vitttuaan jos pääsee väljentymään.

        En itse tyytyisi johonkin pikkuruiseen 12 senttiseen. Se on pelkkää pienimunaisten sössötystä että tuollainen on keskikokoinen. Saahan sitä yrittää egobuustata itseään ja leikkiä omistavansa kunnollisen kalun. Pieni on pieni eikä isone jumppaamalla. Väljä vittu taas tiukkenee helposti alapääjumpalla.

        Kyllä naisilla on helpompaa.


      • Mistä pongais?
        Aijar-älypär osi kirjoitti:

        En itse tyytyisi johonkin pikkuruiseen 12 senttiseen. Se on pelkkää pienimunaisten sössötystä että tuollainen on keskikokoinen. Saahan sitä yrittää egobuustata itseään ja leikkiä omistavansa kunnollisen kalun. Pieni on pieni eikä isone jumppaamalla. Väljä vittu taas tiukkenee helposti alapääjumpalla.

        Kyllä naisilla on helpompaa.

        En oo ikinä nähny nuin pientä aikuisella miehellä kuin 12 senttistä! Ootko sinä?


      • aijar- älypär osi
        Mistä pongais? kirjoitti:

        En oo ikinä nähny nuin pientä aikuisella miehellä kuin 12 senttistä! Ootko sinä?

        En ole. Kaikki ovat olleet alle 20 senttisiä, mutta ei noin pieniä.


      • Asiaan perehtyneenä
        aijar- älypär osi kirjoitti:

        En ole. Kaikki ovat olleet alle 20 senttisiä, mutta ei noin pieniä.

        13.9cm taitaa olla valkoihoisen miehen munan keskikoko Seksuaaliterveysklinikan mukaan. Paksuus 10cm ympärys tyvestä. Kyllä 12cm kulleja on ihan yhtä paljon kuin vaikka 16cm pitkiä. Naiset eivät tajua eikä miehetkään. Aasiassa on pienemmät ja mustaihoisilla joillakin isommat.


      • Yhteinen sopimus?
        Asiaan perehtyneenä kirjoitti:

        13.9cm taitaa olla valkoihoisen miehen munan keskikoko Seksuaaliterveysklinikan mukaan. Paksuus 10cm ympärys tyvestä. Kyllä 12cm kulleja on ihan yhtä paljon kuin vaikka 16cm pitkiä. Naiset eivät tajua eikä miehetkään. Aasiassa on pienemmät ja mustaihoisilla joillakin isommat.

        Älkää tehkö lapsia pienimunaisten kanssa. Sillälailla saamme suomalaisista isomunaisemman kansan. Sovitaan alarajaksi vaikkapa 16cm.


      • Se olis ekoteko
        Yhteinen sopimus? kirjoitti:

        Älkää tehkö lapsia pienimunaisten kanssa. Sillälailla saamme suomalaisista isomunaisemman kansan. Sovitaan alarajaksi vaikkapa 16cm.

        Noilla kriteereillä Suomi kuolee sukupuuttoon.


      • fghjkl
        Yhteinen sopimus? kirjoitti:

        Älkää tehkö lapsia pienimunaisten kanssa. Sillälailla saamme suomalaisista isomunaisemman kansan. Sovitaan alarajaksi vaikkapa 16cm.

        Valitettavasti tutkimusten munaan peniksen koko ei juurikaan periydy. Toki geeneillä on merkitystä (mm. rotu yms.), mutta myös esimerkiksi äidin perimä vaikuttaa. Ja kuinka moni meistä naisista on pienimunaisen isän tytär? Harvalla taitaa olla tietoa... Ei siis pienimunaisten isien tyttäretkään saisi lapsia tehdä.;)


      • eol
        fghjkl kirjoitti:

        Valitettavasti tutkimusten munaan peniksen koko ei juurikaan periydy. Toki geeneillä on merkitystä (mm. rotu yms.), mutta myös esimerkiksi äidin perimä vaikuttaa. Ja kuinka moni meistä naisista on pienimunaisen isän tytär? Harvalla taitaa olla tietoa... Ei siis pienimunaisten isien tyttäretkään saisi lapsia tehdä.;)

        Suomessa saunotaan...


      • öh...
        fghjkl kirjoitti:

        Valitettavasti tutkimusten munaan peniksen koko ei juurikaan periydy. Toki geeneillä on merkitystä (mm. rotu yms.), mutta myös esimerkiksi äidin perimä vaikuttaa. Ja kuinka moni meistä naisista on pienimunaisen isän tytär? Harvalla taitaa olla tietoa... Ei siis pienimunaisten isien tyttäretkään saisi lapsia tehdä.;)

        Miten niin "harvalla on tietoa"? Aika moni on lapsena saunonut isänsä kanssa.


    • bik.bhnklnk,

      Onneksi mun pienimunainen ex-mies otti uuden synnyttämättömän tyttöystävän ja varmaan seksikin muuttuu huonoksi kun saavat lapsia ja jättää tämänkin huippumallin tekosyyllä kun ei reppana kehtaa kertoa että kaikki vika on hänen pienessä pilissään.

    • nmlkvmndlkc

      Älkää ottako naiset isopäisiä miehiä! Muutoinkin kannattaa seurata mitä suuhun laittaa raskauden aikana.Ei tartte lihoa liikaa.Lapsesta tulee iso jos äiti syö hampurilaisia jne.Terveisin nelikiloisen vauvan alateitse synnyttänyt.Ei enempää vauvoja!

      • iygouh

        Ei nelikiloinen mitään, paras ystäväni synnytti alakautta 4700g. Ilman ongelmia ja parani nopsaa. Lapsi oli toinen.


    • rairairai

      Itse eilin tosi terveellisesti raskausaikana, mutta sieltä syntyi 4,7kg tyttö. Ei ollut diabetesta mulla, mutta tuli vain isänsä sukuun, vaikka neuvolassa väittivät että melkein aina paino menee äidin syntymäpainon mukaan. No olin treenaillut lantionpohjalihaksia, joten 1 tikki, ekaa kertaa seksiä 5 viikon päästä ja tiukemmalle tuntui kun aiemmin. Aina ei käy huonosti :) Tytsy on iso ja helppo käsitellä, tyytyväinen vauva kun pystyn hyvin makaamaan koneella kissa sylissä :D Maha palautui 3 viikossa, mutta arpia jäi :(

      Miehelläni on kyllä iso, joten johtuu ehkä myös siitä että seksi edelleen ihanaa :) Nykyään tosin vain 1-2x/vko..

    • Anonyymi

      Älkää naiset kelpuuttako alle 20-senttisiä ollenkaan, saatte vaan väärän kuvan seksistä. Oikeasti isolla nussittuna laukeatte aina ja useat moneen kertaan. Pikkupiliäijät senkun pyytelee anteeksi kun ei saa teitä tyyjytettyä.

      • Anonyymi

        Tuo on täysin yksipuolisen pelkistetty isomunaisen miehen näkökulma asiasta joka ei perustu naisen näkökulmaan ja kokemukseen asiasta.
        Ainakin minä naisena nautin paljon enemmän sellaisen miehen kanssa, jolla penis on joku tommonen 12 - 15 senttinen, kuten omalla miehelläni suunnilleen on.

        Kokemuksesta tiedän isosta jota liki 20 senttistä sain exältä useamman vuoden ja jolla hän jaksoi kerskua ja kysellä mille se pimpassa tuntui.
        No tuntuihan se, mutta ei useinkaan niin hyvälle kuin nykyisen mieheni normaali, sillä ainakin näin sirokokoisen naisen kannalta asennoissa joissa en itse päässyt määräämään ja säätämään miehen työntöjen syvyyttä, niin minun piti koko ajan jännittä ja varoa, usein pitää omaa kättä välissä estämässä miestä yltämästä paukuttamaan pohjaan ja kohdunsuulle, joka ainakin minusta tuntui tosi epämiellyttävälle ja jopa sattui.
        Joskus se tuntui myös sille, että mies oikein yritti päästä paukuttamaan pohjaan, välittämättä ollenkaan siitä, mille se minusta naidessamme tuntui.
        Nyt on paljon ihanampaa, kun uskaltaa nauttia miehen puskiessa päällä täysillä kuin höyryjuna ja itse vastailla sen syviin ja rajuihinkin työntöihin pelkäämättä tulevansa puhkinaiduksi ja lopulta miehen lauettua sisälleni saa lypsää ja supistella pimpalla viimeisetkin mehut irti miehestä, mitä nautintoa ei juuri koskaan isomunaisen ex. poikiksen kanssa saanut.


    • Anonyymi

      Mitä sitten? Kyllä pienelläkin peniksellä itsensä tyydyttää.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe