Ruokien psyykkisiä elämäntapavaikutuksia voi oppia kuulostelemalla oloaan heti ruuan jälkeen ja osin jo syödessä: miten se on muuttunut ruokaa edeltäviin minuutteihin nähden?
Peruna urauttaa arjen rutiineihin, makaroni ja riisi eivät vaan lienevät hengellisempiä ruokia. Juusto heikentää otetta elämästä ja elämänohjailukykyä, elämäntapamuutosten vaatima energisyys katoaa ja tilalle tulee epävarma heltiävä ote kuin ei osaisi ja kykenisi. Sen sijaan maito, jugurtti, jäätelö jne. ovat ok, vailla näitä sivuvaikutuksia.
Luut haurastuvat, kun ihminen ei enää pinnistä parempaan, suurempaan selviytymiskykyyn niin psyykkisesti kuin fyysisesti kaikkensa ponnistaen kuten lapset ja nuoret kaikessa. Tsemppi johonkin tehtävään, jonka koet tärkeäksi, voi siis kiinteyttää ja elävöittää luita.
Juusto haurastuttaa luita, kuten tuosta psyykkisestä vaikutuksesta voi päätellä.
Älä syö juustoa
3
120
Vastaukset
- .....
Mistä olet saanut viimeisen lauseesi kaltaisen ajatuksen?
Asiahan on täysin päinvastainen.Juuston nauttiminen pitää vatsani kunnossa. Nykyinen juustoni 0n tuhtia 32% mietoa kermajuustoa. Istun tuolissani siinä uskossa, että juusto sisältää kalsiumia, tärkeää mm luuston kondiksessa pysymiseen.
Kun heikko hivelee, leikkaan reilun siivun juustoa. Jämsäläisen toiminimen Virossa valmistamaa. Juustosta saa energiaa tuossa siunaamassa kuten äitini joskus tokaisi.
- sopivasti kaikkea
Potaskaa koko aloitukse anti. lmeisesti hyvin omaksuttua huuhaata. Syö monipuolisesti eläin-ja kasvikunnan tuotteita niin saat kaikki mitä keho tarvitsee. Tärkein pointti on määrä, yleisin virhe on liikaravinto.
Tarjolla oleva ristiriitainen tieto neurotisoi herkät ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454910- 594762
- 753428
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371588
- 1481337