Kylillä uskalletaan jo supatella Talvivaaran aiheuttamista negatiivisistakin asioista.
Onneksi tosiaan on ne lumiurakatkin kilpailutettu, joten ei ulkopuoliset markkinahäiriköt pääse sotkemaan terveellä pohjalla olevaa urakointisysteemiä.
On hyvä, että paikallinen konekanta työllistyy mahdollisimman tasaisesti, läpi vuoden.
Sonkajärven Talvivaaramafia vaikeuksissa
4
334
Vastaukset
- lumi4
Eihän paikallisille enää töitä ole, kun iisalmensanomien jutun mukaan heidän työnsä ovat loppuneet.
- hannu hyvönen
Panke se kumpparin nostelija kommunisti Hyvönen tiukalle. Oes aeka sennii opetella töihin.
- tammukkaukko
Eikös tuo Hyvönen ollut aikoinaan Miina Äkkijyrkän sisäkkönä Aittokoskella ?
- Lee coopper
Iisalmelainen lumiurakoitsija siellä rutakon taajamassa melskaa, ja jälki on sen mukaista. Puhelin ja sähkö kaapit on keväällä puskettu pitkin pituuttaan maahan. Ja kunnan valvojat ei asioihin puutu millään muotoa. Kun on niin halpa tarjous yrittäjältä, niin ei kannata työnjälkeä valvoa katsotaan vaan läpi sormien..
Miten mahtane Talvivaaran vesitase pelata, näinkin kuivan alku talven jälkeen..?
Mutta eipä ole Hyvösen hippiporukasta liiemmin kuulunut eikä näkynyt mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848