Miksi ovimiehet vaihtuu Päämajalla?

Laputa

”27-vuotinen yrittäjäurani on opettanut, että menestyminen on tiimityötä, on sitten kyse sitten yksilön elämästä, yrityksen menestyksestä, maakunnan pärjäämisestä tai Suomen kilpailukyvystä. Jokaisen panosta tarvitaan ja yhteistyöllä luodaan parempi Suomi elää.”
Näin kirjoitti Pertti Oksa vaalikone.fi-sivulla.
Yksilön tärkeys on selvästi päässyt unohtumaan. Oksa näytti ovea miehille, jotka ovat useiden vuosien ajan huolehtineet Pub Päämajan turvallisuudesta ja järjestyksestä, ulkoistaessaan järjestyksenvalvonnan Mikialle. Tutut, mukavat ja ammattitaitoiset miehet saavat väistyä säästösyistä. Ne muutamat eurot jotka säästetään, hävitään asiakaspalvelun laadussa. Asiakkaat tuntevat nykyiset ovimiehet ja ovimiehet asiakkaat. Tämä on luonut turvallisen ja mukavan ilmapiirin viikonloppuöihin. Oli tämä Oksan henkilökohtainen päätös tai ei, temppu on suoraan sanottuna törkeä.

10

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santillos

      olen aivan täysin samaa mieltä!!pitäisi kunnioittaa pitkään tehtyä työtä,työtä joka on tehty hyvin!!

      • yönhaukka

        voihan pertti minkä meniti tekemään.turpeinen,kakariainen,ja mönkkönen,ovat loistavia voisipa melkein sanoa vanhan-ajan ovimiehiä ehdottomasti kaupungin parhaat poket,pelkästään heidän takia on monia aloittanut iltansa majalta,nyt on oiva paikka äänesttä jaloilla,itse en ainakin pidän pienen paussin : )


      • kiitäjä
        yönhaukka kirjoitti:

        voihan pertti minkä meniti tekemään.turpeinen,kakariainen,ja mönkkönen,ovat loistavia voisipa melkein sanoa vanhan-ajan ovimiehiä ehdottomasti kaupungin parhaat poket,pelkästään heidän takia on monia aloittanut iltansa majalta,nyt on oiva paikka äänesttä jaloilla,itse en ainakin pidän pienen paussin : )

        Käsiitämöntä!Minäkin pidän preikin


    • Ravintolan asiakas

      Varmasti Oksalla on perusteltu syy vaihtaa ovimiehiä Päämajalla. En väitä että uudet olisi mitenkään parempia, mutta luulenpa ettei perusteetta miehet vaihtoon ole menneet. Vaihdon syistä ei faktoja varmasti ole kovinkaan monella tiedossa, eikä ne julkisuuteen tule. Vanhat ukot oli hyviä ja pitkänlinjan ovimiehiä, mutta en usko että ovelle mitään aloittelijoita tulee jatkossakaan. Onko myöskään tiedossa sitä, että jatkaako oviporukassa vanhoja työntekijöitä? Päämajan johtoporras varmasti tietää mitä tekee ja millä perusteilla........ja aina se kuultu tarina, ei ole se musta valkoinen totuus!

    • ykx vaan

      raha ratkaisee vanhat eivät kuuleman mukaan jatka yhtä lukuun ottamatta joka jatkaa työskentely oxa,lla,mikia ei huolinut tarinan mukaan vanhoja.

    • jep jep

      Virheellistä tietoa tuo firman osalta. Ei ole kyseessä Mikia vaikka sama miehistö on hyvin pitkälti.

    • just3

      Joo nyt oli kyllä ihan täysi floppi oksalta tämä!

      Vanhat poket olivat juuri se syy miksi kävimme ystävien kanssa, aina niin mukavia ja tunsivat asiakkaansa. En siis sano ettei uudet olisi hyviä, mutta uskon ettemme ole ainoat mikkelissä, jotka äänestää jaloillaan eli ei enää majalle! Harmi, Mikkelissä paikat vähenee vähenemistään kun ne hyvätkin paikat pilataan. Hyvää jatkoa vanhoille pokeille ja kiitoksia näistä vuosista. :) Toivottavasti nähdään vielä.

    • ex- asiakas

      Jaloilla äänestäminen on loisto tapa osoittaa oma mielipide ja pikku tauko on nyt paikallaan !

      • Laputa

        Mukava huomata että näin moni on samaa mieltä


    • xDD

      Pakko ihmetellä että miten paljon ovimies vaikuttaakin baarin viihtyvyyteen, jaloilla äänestetään jos ukot vaihtuu, mutta baarimikot, blokkarit, dj,t ja muut ilmeisesti eivät ansaitse kiitosta onnistuneesta illasta. Mistä voitte tietää miten hyvää, tai huonoa palvelua on luvassa, ennen kuin olette käyneet kokeilemassa? Perus ummikot latelee paskaa taas, vai harmittaako kun joutuukin maksamaan jatkossa lipun, kun ennen on riittänyt kaks euroa portsarin taskuun lähtiessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe