Hei!
Olen tekemässä itse lumilautaa viilusta epoksilla laminoimalla, mutta lautaan pitäis saada joku metallikantti, ja muuta materiaalia ei ole saatavilla kuin peltiä, miten se kantti pellistä onnistuisi? Kuluisi varmaan liikaa? Vai saako jostain helsingin alueelta tai pk seudulta ihan laudan/suksen metallikanttia?
kiitos jo etukäteen!
DIY lumilaudan kantti
diyrakentelija
1
1118
Vastaukset
- ras93
Mielenkiintoinen projekti sulla.
Luulen kyllä että pelti on liian pehmosta.. ensimmäisestä iskusta voi olla kantti lytyssä. Pienen tutkinnan jälkeen tehdaskantit, tehdaskantit on ilmeisesti terästä. Sen pitäis varmaan olla ruostumatonta koska on lumen ja veden kanssa tekemisissä. Helpoimmalla varmaan pääset jos etsit jostain kirpparilta muutamalla kympillä mahdollisimman pitkän laudan (jotta kantti riittää pituudelta) ja revit irti. Vanhasta laudasta tod.näk. irtoaa suht helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785