Acetium poistaa migreenin

Raappana

Olen syönyt 2 tablettia Acetoimia 2 kertaa päivässä vähempikin ehkä riittäisi, eikä migreenistä tietoakaan. Tuotetta saa apteekista ilman reseptiä. Tuote on turvallinen aminohappo, jolla ei ole sivuvaikutuksia. Testatkaa ja kommentoikaa.

23

5525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N49

Tehoaako se hormoonien aiheuttamiseen migreeniin?

• Bisnes ennen muuta!
      • jaska

Nimimerkille bisnes ennen muuta.
        En tiedä oletko lääkäri mutta ilmeisesti olet tutkinu migreeniä?
        Kiinnostaisi tietää miksi lääkärit määräävät ja moni saa helpotuksen piptaaneista ja ergotamiineista jotka vaikuttavat verisuoniin jos kerran hormonaalinen ja hermostollinen ongelma?
        Acetiumin valmistaja Biohit yhtistyössä ilmeisesti HUS kanssa aloittaa tutkimuksen Acetiumin tehosta migreenin ehkäisyssä. Tutkimus aloitetaan koska muutamat ihmiset jotka syönneet Acetiumia ovat ottaneet yhteyttä ja kertoneet migreeni kohtausten loppuneen. Parin vuoden päästä olemme varmaan viisaampia tämän suhteen mutta valmiste on jo markkinoilla ja olisi mukava kuulla enemmän kokemuksia heiltä jotka ovat kokeilleet.

• Anonyymi

• Reetta 43

Mieheni ystävä on kokeillut tuota koska hänellä ollut migreenistä haittaa. On ollut apuna ja lieventänyt oireita mitä on puolen vuoden ajan käyttänyt. Aion itsekin aloittaa kokeilun koska kärsin ajoittain samasta kiusallisesta vaivasta.

• Juuso

Itse aion kokeilla, kärsin säännöllisesti migreenistä. Selvitin asiaa ja ymmärsin että asia menisi jotenkin näin:

Vatsassa syntyy asetaldehydiä joka on erittäin myrkyllinen yhdiste.

Vatsassa muodostuva asetaldehydi vaikuttaa välillisesti aivojen verenkiertoon niin että verisuonet päässä laajenevat. Jos ymmärsin oikein tämän uskotaan olevan yhteydessä migreenikohtauksiin.

ACETIUM-valmiste neutraloi tehokkaasti paikallisesti vastassa syntyvän asetaldehydin jolloin migreeniäkään ei joko lainkaan tai ainakaan niin helposti pääse syntymään.

Ei vaikuta humpuukilta. Tässä on kyseessä bioteknologia-alan pörssiyritys jossa alan huippututkijat hommissa. Migreeniyhdistys mukana vaikuttavuustutkimuksissa.

Todella mielenkiintoinen homma. Palailen kun olen testannut miten toimii itselläni.

• Migreenikon kaveri
        Juuso kirjoitti:

Itse aion kokeilla, kärsin säännöllisesti migreenistä. Selvitin asiaa ja ymmärsin että asia menisi jotenkin näin:

Vatsassa syntyy asetaldehydiä joka on erittäin myrkyllinen yhdiste.

Vatsassa muodostuva asetaldehydi vaikuttaa välillisesti aivojen verenkiertoon niin että verisuonet päässä laajenevat. Jos ymmärsin oikein tämän uskotaan olevan yhteydessä migreenikohtauksiin.

ACETIUM-valmiste neutraloi tehokkaasti paikallisesti vastassa syntyvän asetaldehydin jolloin migreeniäkään ei joko lainkaan tai ainakaan niin helposti pääse syntymään.

Ei vaikuta humpuukilta. Tässä on kyseessä bioteknologia-alan pörssiyritys jossa alan huippututkijat hommissa. Migreeniyhdistys mukana vaikuttavuustutkimuksissa.

Todella mielenkiintoinen homma. Palailen kun olen testannut miten toimii itselläni.

Ois aika loisto juttu jos tästä ois apua migreeniin.Maailmassa taitaa olla aika monta migreenikkoa joten oishan se loisto juttu jos suomesta tulis ratkaisu tähän ongelmaan.Odotan mielenkiinnolla testituloksia:)

• Jaska utelias
        Migreenikon kaveri kirjoitti:

Ois aika loisto juttu jos tästä ois apua migreeniin.Maailmassa taitaa olla aika monta migreenikkoa joten oishan se loisto juttu jos suomesta tulis ratkaisu tähän ongelmaan.Odotan mielenkiinnolla testituloksia:)

Mitens Reetta 43 ja Juuso oletteko aloittaneet kokeilua? Mitens muut entä minkälaisella annostuksella?

• jaska utelias
        Jaska utelias kirjoitti:

Mitens Reetta 43 ja Juuso oletteko aloittaneet kokeilua? Mitens muut entä minkälaisella annostuksella?

Koko migreeni palsta kuollu, tarkoittaa ilmeisesti sitä että kaikki migreenikot ruvenneet popsimaan Acetiumia ja migreeni hävinnyt ja nyt nauttivat elämästä sekä harrastuksista?

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

• Reetta 43
        Jaska utelias kirjoitti:

Olen juuri ensimmäisiä ottanut. Paketista n. 20 mennyt. Ennen ruokailua yhden kapselin. Toisaalta ei ole juurikaan migreeni oireillut. Katsotaan miten jatkossa tehoavat.

• täytyy testata
        Reetta 43 kirjoitti:

Olen juuri ensimmäisiä ottanut. Paketista n. 20 mennyt. Ennen ruokailua yhden kapselin. Toisaalta ei ole juurikaan migreeni oireillut. Katsotaan miten jatkossa tehoavat.

täytyypä testata omaan migreeniin!!!.. hapottoman mahan vuoksi olen käyttänyt acetiumia mm. alkoholin nautimmisen jälkeen joten sitä on jo valmiina. 2 kapseliako voisi olla kokeiluannos? palaan kun olen testannut :)

• jaska2
        täytyy testata kirjoitti:

täytyypä testata omaan migreeniin!!!.. hapottoman mahan vuoksi olen käyttänyt acetiumia mm. alkoholin nautimmisen jälkeen joten sitä on jo valmiina. 2 kapseliako voisi olla kokeiluannos? palaan kun olen testannut :)

minkä takia olet ottanut alkoholin nauttimisen jälkeen? käsittääkseni teho perustuu siihen että otetaan ennen nauttimista ja jos juo enemmän otetaan illan aikana välillä yks kapseli liisää, max 10 kapselia.

• pöö

Onko ollut apua? Onko kenelläkään kokeilleella hormonaalista migreeniä?

• jaska jaska

Reetta 43 ja kaikki muut jotka kokeilleet, kertokaa pliis kokemuksia ja annos määriä. Käsittääkseni parhaimpaan tulokseen pitäisi päästä jos otetaan ennen ruokailua tai juomista koska Acetium poistaa asetaldehydiä joka ilmeisesti jotenkin aiheuttaa migreeniä ja myös krapulaa.

Kiitos etukäteen kokemuksista!

• acet

Mitkäs on kokemukset?

• jaska4

Ei kukaan vissiin halua päästä migreenistä eroon, vai mikä syy että kukaan ei kerro toimiiko vai ei? Itse en onneksi kärsi migreenistä, mutta taitaa olla todella ilkeä vaiva monille.
        Acetium kuitenkin suht edullinen ja ilman sivuvaikutuksia, Acetiumia tullaan tutkimaan migreenin lisäksi myös astman ja allergian ehkäisyyn.

• Ei enää kohtauksia

Acetium aamulla ja illalla, eikä ole ollut migreenikohtausta moneen viikkoon. Aikaisemmin oli lähes viikottain. Täällä siis toimii!

• Farmaseutti

Enää ei tuota Bio(s)hit:in Acetium luontaistuotetta markkinoida migreenin poistoon vaan ainoastaan tupakan polton yhteydessä imeskeltäväksi.
      Vaan kuka ostaa 15x15 tablettia hintaa 58 € ja käyttö yhtäaikaa tupakan kanssa!

Migreeniin voi hyvin auttaa "lääkkeen" plasebovaikutus (aivankuin homeopatiakin) :-)

• ei auttanut acetium

Ei auttanut Acetium migreeniin , niin kovasti toivoin kirjoitusten perusteella mutta valtava pettymys kun ei ollut mitään hyötyä

• Vaivaton

Acetium toimii hienosti migreeniin. Viime keväänä jäi pois vuosikymmeniä vaivanneet migreenioireet, etenkin keväisin. Olen käytänyt vuoden, 1 tabletti aamuin illoin.

• Acetium

Tässä vinkit migreenin vähenemiseen/poistoon.

Viljat pois, samoin muut hiilihydraatit minimiin. Loppuu verensokerin heilahtelu. Tällä vähenee osa migreenikohtauksista.

Acetiumilla sitten loput kohtaukset pois. Jäljelle jää satunnaiset pääkivut jotka tulevat eritäin harvoin, jos koskaan. 1-2/vrk kapselia Acetiumia riittää minulle.

• En kärsi itse migreenistä, mutta tuttavapiirissä monia on auttanut. Eräällä tutulla oli 25 v. Paha migreeni ja vain Acetium auttoi! Acetium neutralisoi acetaldehydin, joten kralalta välttyy myös..:)

• Acetiumjeesaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2830
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      30
      2370
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2209
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1822
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1686
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      102
      1622
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      306
      1525
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      14
      1436
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1428
    Aihe